Hvem kommer til å score det første målet i tippeligaen for FFK på 20 år.
Så vidt jeg husker så var det Vidar Hansen som scoret det siste for 20 år siden.
Er det Risholt som vil ta en eventuell straffe da? Hadde kanskje ikke vært dumt å økt selvtillitten til Ringberg.. Spesielt etter det som skjedde mot Brann.
Er nok Risholt som vil ta den ja. Han ble jo fast straffeskytter i fjor etter at Biffen dro, og det var også han som skulle ha tatt straffen mot Brann. Tror ikke Ringberg selv heller ønsker å ta straffer med det første.
Til Radoslav!
Mommo`s papirer hos U D I er ikke ferdig, og da kan han ikke engang sitte på benken, dessverre.
Og da blir det jo vanskelig å score for ham, ihvertfall mot Molde.
Nei. Jeg trodde også det, men spurte Søderstjerna igår, og han sa nei. Han fortalte at Mommo ikke hadde lov verken til å spille eller selvfølgelig å sitte på benken. Håkan visste ikke noe om fremdriften i Mommosaken.
Har trua på at Tero setter den første jeg, i første omgang på Røkkeløkka.
Det er mulig å sette penger på om Ringberg scorer mot Molde elller ikke, Cenrebet tviler på Ringbergs muligheter; han scorer: 3.55 i odds, han scorer ikke: 1.25 i odds.
Helland setter`n på en corner i 1.omgang. kampen ebber ut med 1-0 seier til FFK. - I alle dager, her vinner FFK forjent, sier Ivar Hoff til seg selv hjemme i stresslessen. - Nå kan det bli trøbbel for Lillestrøm i Fredrikstad i juli. Jeg ringer Tommy og hører om han har en backup-plan.