Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04

Lagt til:
Endret:
Var desverre ikke i Krakow selv, men de som var der kan fortelle om en tur som gjorde inntrykk. Kamputfallet bidro selvfølgelig sterkt til det, men man opplevde også Krakow som en veldig vakker by. To busser fra Klanen tok også turen til Auchwitz, en opplevelse ingen kommer upåvirket fra.

Et turreferat fra Krakow kan forøvrig leses her:

Vålerenga På Nett

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Hvis Klanen har fått 3000 billetter er det rett og slett skandale!! Det var jo 9900 fredrikstadfolk på kampen mot rbk!! nå er det kun 7000 av dem som har mulighet til å få billett til kampen mot VIF!! Håpløst!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ajg
Hvis Klanen har fått 3000 billetter er det rett og slett skandale!! Det var jo 9900 fredrikstadfolk på kampen mot rbk!! nå er det kun 7000 av dem som har mulighet til å få billett til kampen mot VIF!! Håpløst!!!

er dere blinde hele gjengen!! eller er bare fortrenging?!? Både i denna og i den forrige tråden detta er blitt tatt opp så har det blitt presisert at vi fikk 1500 billetter med engang, hvis de gikk fort unna så kunne vi få 500 til, noe vi har fått. Enga har fått 2000 billetter.

Får de som ikke så det tar vi det engang til: Enga har fått 2000 billetter.

For siste gang: Enga fikk to tusen - 2000 - billetter!!!!

sånn da håper jeg alle så det :) Utover det får jeg vel si at vi alle gleder oss til neste mandag (faan ta Canal+) og at togturen nok blir et leven uten like :D

løkke til i helga!

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Endret:
Ja vi gleder oss. Og hvem er du som hever deg over "fasit" her inne. Så skråsikker..

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Bedriftsspiller

Lagt til:
Endret:
vel den fasiten er like hølete som den siste norskeksamen i den videregående skolen hehe.

Jeg skriver det som er riktig blant annet fordi jeg gidder å sjekke de tinga jeg prater om. Siste oppdatering fra Sjappa om antall billetter var følgende (6.april)

"Tog var tingen, før Klansropet har nådd alle medlemmer har allerede 330 vært ned om Sjappa og kjøpt billett til klanstoget. De siste 120 billettene vil nok være solgt i løpet av mandag/tirsdag over påske. Vi jobber med å få flere vogner fra NSB men kan foreløpig ikke love noe. Til selve matchen har vi solgt 1000 av 2000 billetter som er reservert VIF"

siden det ikke har kommet noe mer info har vi heller ikke fått fler...så det så ;)

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til:
Endret:
Så du garanterer at det som Sjappa opplyste 6. april stemmer, det er jo glimrende. Dette er jo en super fasit, sikkert mye bedre enn informasjonen hvem som helst av oss kunne fått ved å ringe Sjappa idag den 23. april å spørre. Selvfølgelig er det da riktig, siden "du gidder å sjekke de tinga du snakker om". Den stilen var jaggu hølete ja.

- Fredrikstadgutter våre veier -

Knøttespiller

Lagt til:
Endret:
Sjappesjefen bekrefter i kveld at Vålerenga totalt har fått tilgang til 3000 billetter til kampen i Fredrikstad. Om det ligger an til at det blir solgt så mange billetter vet jeg ikke, men regner med at evt. overflødige billetter blir gjort tilgjengelig for FFK-supportere.

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til:
Takk for opplysningen Rico, Taz mener vel på at det ikke stemmer med fasiten da men.:D..

- Fredrikstadgutter våre veier -

Bedriftsspiller

Lagt til:
nei det gjør ikke meg noe, betyr jo bare at det blir flere av oss :D

Var forøvrig jeg som spørte for å se hva som var riktig, og man får nok bare innse at informasjonsflyten ikke alltid er sånn som den skal, men jaja...Toget er fullt vaffal ;)

Knøttespiller

Lagt til:
Kommer sikkert mer nøyaktig informasjon fra Frode og andre ansvarlige til uka når Brann-kampen er unnagjort.

Landslagsspiller

Lagt til:
Fy f...!!!! :mad:
Nå begynner jeg å bli dritt lei disse aristokraten-folka, som bare driter seg ut gang etter gang!!! Hvorfor i svarte skal 1/3 av stadion reserveres til VIF??? VI har hjemmebane, og alle Fredrikstadfolk som vil se kampen burde ha mulighet til det!!! I tillegg er jo dette å be om og bli sunget ut på egen stadion! Flaut og pinlig!!!

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Nå tror jeg nok ikke at klanen er avhengig av de 1000 ekstra billettene for at de skal klare å synge ut plankehaugen men... Uansett merkelig at de får så mange billetter når aristokraten/klubben vet hvor stor interessen er i byen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:
Endret:
Helt enig ajg,
...det er virkelig første gang jeg opplever noe lignende.

Et direkte hån mot eget publikum. :mad:

FFK and Wisla Krakow forever...

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Helt enig! For VIF er det akkurat som å komme hjem. Å spille på bortebane, skal føles som bortebane!!!!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
helt høl i hodet....bortepublikumet skal ha 1850 billeter til disposisjon....Dette her kommer til å føles som en hjemmebane for vif...dårlig av aristokraten...kunen fint ha fått solgt ut de andre her hjemme...:mad:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Landslagsspiller

Lagt til:
Samhandlig i klubben snakkes det mye om for tiden. Og det meste ser jo ut for å gå veldig bra. Interessen for FFK er enorm, og stadion ser ut til å bli fylt til randen i hver eneste kamp.

For å skape eller rettere sagt opprettholde dette er det viktig med samhandlig mellom laget, klubben og media. Alle drar nå i samme retning.................- bortsett fra sjefen for bilettsalget! Hvor var du under samhandligsmøtene?

Tenk at alle de røde og hvite som sto i klokkesvingen mot RBK (ca 3000) må vike plassen sin for klanen. Hvilke signaler sender det til fansen?
SKANDALE

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
De er visst redd for sikkerheten.
Man får harehjerte for alt i denne byen.

Gøran Karlsen

Knøttespiller

Lagt til:
Det er nå solgt ca. 1500 av de 3000 billettene i svingen. Salget vil nok ta seg opp litt til uka når fokuset rettes mot kampen i Fredrikstad, men slik det ser ut nå må det selges en betydelig mengde billetter de neste dagene om kvota skal beholdes.

Landslagsspiller

Lagt til:
Sikkerheten?
Klanen går for å være kjekke folk.
Og vi er vel enda kjekkere.

Bedriftsspiller

Lagt til:
Vi er veldig kjekke :D , bare spør oslo politikammer. men det har desverre andre politi distrikter litt hardt for å tro så da blir det sånn.

*taz som tror 2.500 i svingen*

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til:
Synes det er rart alle FFK fans er så sure for at Klanen har fått så mange bill,spør du meg er et bare kult,for da må alle FFK fans skjerpe seg og være med på synginga og da mener jeg alle,ellers kan det bli litt flaut!!

Vi må alle stå på, så det ikke blir "borte bane":eek:
Mange ffk fans kan også lære litt av åssen fansen skal være,sånn som og synge høyt når mann først skal synge!!
Kan jo hende vi kan ta dem litt på senga også..

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Tror nok ikke vi kan utligne klanen på noen måte, men laget vårt vil garantert høre at vi er der.
Og det er moro at hele stadion har begynt å gi lyd fra seg.

Og..- ja når vi først har satt igang en sang, så skal du ikke slurpe i deg brus eller snakke med naboen...- da skal du synge av full hals!

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Jge satt på familietribunen på kampen mot rbk. "Rød og hvite er de beste" ble sunget høyt av mange der...

Stadion på FMV!

Landslagsspiller

Lagt til:
Hva har sikkerheten med dette å gjøre da? LSK var da ikke redd for sikkerheten når de gav oss 1850 billetter??

Knøttespiller

Lagt til:
Lsk ga dere 1850 billetter som tilsvarte kapasiteten på den tribunen dere ble plassert, slik som Klanen nå er blitt tilbudt billetter tilsvarende kapasiteten i klokkesvingen. Med sikkerhet i en slik sammenheng menes det vel at supporterne fra bortelaget, i hvert fall de organiserte, blir plassert på et avgrenset område der man slipper evt. konfrontasjoner med andre supportere.

Jeg ser ikke at dette skal bli noe problem her, men en del kamper i Tippeligaen klassifiseres som høyrisikokamper med økt vekt på bl. a. segregering (avgrenset område, egen inngang, egen kiosk ol). Man vil da unngå å blande de to lagenes supportere på samme tribune.

Man har vel tenkt slik at om Vålerenga er i stand til å selge 3000 billetter, er det bedre om man selger disse samlet på et område der man har kontroll enn at mange Vålerenga-supportere kjøper billetter på internett der man ikke kan kontrollere hvor de havner. Om Vålerenga ikke selger 3000 billetter (er som sagt solgt ca 1500 nå), finner man sikkert en ordning for å selge disse til FFK-supportere med en liten sikkerthetssone mellom grupperingene.

Det ligger som sagt en del krav fra forbundet i bunnen som nok har styrt FFKs valg her.

Om Vif/Klanen er i stand til å selge sin kvote avgjøres nok mye av søndagens resultat. Med seier vil nok billettsalget ta seg opp. Den som lever får se.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25