Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Leser i FB at det minst blir lagt ut 350 billetter i Aristokraten i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor klanen beholder hele 650 billetter når salget deres ikke har vært bedre enn det har vært til nå... tror ikke de får solgt ut de på såpass kort tid. beholder de så mange bare for at det skal bli færre tilskuere på stadion?

AJG - som håper på over 10000 tilskuere også mot Vålerenga!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ajg
Leser i FB at det minst blir lagt ut 350 billetter i Aristokraten i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor klanen beholder hele 650 billetter når salget deres ikke har vært bedre enn det har vært til nå... tror ikke de får solgt ut de på såpass kort tid. beholder de så mange bare for at det skal bli færre tilskuere på stadion?

Det er ganske enkelt for folk er krooonisk treige med å kjøpe billetter. Av de 650 kommer garantert 500 å bli solgt før mandag, og kanskje et par til :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:
Endret:
Til ajg:

De billettene VIF nå har beholdt må de uansett gjøre opp for. Om de får solgt disse eller ikke har ingen betydning for det endelige tilskuerantallet. Billettene som ikke ble returnert av VIF er per definisjon allerede solgt,
...og blir følgelig medregnet i det offisielle tilskuerantallet.

FFK and Wisla Krakow forever...

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til:
Er du helt sikker på det Radoslaw ?

Vet ikke helt hvordan de teller billetter og tilskuertall jeg. Tror at det muligens er forskjell på solgte billetter og tilskuerantall. Tror kanskje at de fysisk teller opp antall som passerer inn på stadion ? Hvis ikke så burde det jo gå mye fortere å opplyse tilskuertallene på kampene, da hadde det jo bare vært å opplyse om hvor mange billetter som er solgt på forhånd og legge til det antallet som blir solgt i døra ved kampstart.

Vet ikke sikkert hvordan de teller jeg, noen andre ?

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Jeg er ikke 100% sikker, men mener å ha lest det ett eller annet sted. Hvordan de forøvrig teller billettene på stadion er for meg en stor gåte,
...lurer faktisk på om de selv vet det.

Grobunnen for forskjellige konspirasjonsteorier er i dette tilfellet meget stor,
...her er det noe som stinker !

Radoslaw har talt. ;)

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til:
Vet at det har vært en del rart med publikumstall opp gjennom tidene, en periode så ble det betalt avgift til bortelaget (?) eller forbundet etter hvor mange tilskuere det var. Og da var det mye kreativ bokføring ute å gikk, samme hvor full stadion var så var det 3.456 tilskuere :D

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Jeg har en merkelig følelse av at det er noe som stinker i år også,
...men slik blir det gjerne når man i utgangspunktet er en smule paranoid.:D

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Mener at de faktisk teller det antallet som møter opp på stadion. Det er vel også noe av grunnen til at de valgte den løsningen med sesongkort som de har valgt, men er selvfølgelig ikke 100% sikker på det jeg heller...

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:
Endret:
Det tilskuertallet som blir opplyst over høyttaleranlegget stemmer som regel ikke med det tallet som blir rapportert inn. På Stadion mener jeg vi får opplyst det antallet som faktisk er på Stadion. Det klubben rapporterer inn til forbundet er et litt annet tall. Da tror jeg alle sesongkort regnes med, uavhengig av om disse er brukt eller ikke. Vet ikke om de da også regner med alle solgte billetter, selvom enkelte ikke skulle ha møtt opp. Tror dette var slik det fungerte ifjor, men 100 % sikker er ikke jeg heller...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Landslagsspiller

Lagt til:
Konklusjon:

Ingen er sikker på overfornevnte sak,
...ergo stinker dette ! ;)

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Høres logisk ut det Lars Thoresen sier. Tenk på landskampen sist mot Russland. Det var ca. 16000 som hadde kjøpt på forhånd, men 11000 som møtte opp. Tilskuertallet var da 11000, men intekter osv blir jo regnet ut fra hvor mange solgte. Og det er vel det antallet som blir rapportert til forbundet.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 04

Lagt til:
Gleder meg til mandag. Mye folk, mange fine supportere, fint vær, høy stemning, kort vei hjem, tre poeng til Enga.

Men FFK er kommet for å bli ! Fin klubb !

Syng høyt, syng Vålerenga!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Radoslaw
Til ajg:

De billettene VIF nå har beholdt må de uansett gjøre opp for. Om de får solgt disse eller ikke har ingen betydning for det endelige tilskuerantallet. Billettene som ikke ble returnert av VIF er per definisjon allerede solgt,
...og blir følgelig medregnet i det offisielle tilskuerantallet.

Telleapperat er en fin ting.

Blir som NFF dette her og sier at det kommer XXX supportere mens folk ikke møter opp. Blir for dumt.

Engagutten

"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:
FREDRIKSTAD 20000 FANS AND 3-0 WIN OVER VALERENA.LEME
PAOK 4

PAOK

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Engagutten
Telleapperat er en fin ting.

Blir som NFF dette her og sier at det kommer XXX supportere mens folk ikke møter opp. Blir for dumt.

Dette er faktisk ikke lov. Antall solgte billetter SKAL oppgis som tilskuerantall, da klubbene må betale en viss sum av dette i avgifter. Hvorfor tror du det har vært så mye triksing med tilskuerantall tidligere år?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Mulig antall solgte enkeltbilletter oppgis, men hva sesongkort angår så blir de som går inn på stadion med disse telt hver gang. Dette må da være for å finne ut hvor mange som faktisk er innenfor murene...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Er vel som tidligere nevnt to ulike måter man teller opp: alle som har kjøpt billett på forhånd, og de som blir registrert inn på stadion. Det er vel sistnevnte som blir lest opp på stadion (faktisk fremmøtte), mens antall solgte billetter (som gjerne varierer noe fra faktisk fremmøtte) er det antallet som oppgis til forbundet. Da er det uinteressant om de faktisk var tilstede eller ikke ettersom klubben har tjent pengene på de, og forbundet skal ha sin andel.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25