Jeg frykter at Trondsen nå legger opp. Det er en vond magefølelse som har etablert seg etter Trondsens uttalelser om at det finnes viktigere ting enn fotball og det faktum at han ikke enda er på FFK treningene. Er det andre som deler min frykt ?
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Egentlig ikke, det tar tid å komme seg etter en kraftig hjernerystelse.
Hvis han legger opp pga dette blir jeg veldig overaska og skuffa, hadde satt pris på om han er litt mer forsiktig i framtiden men, er ikke akkurat første smellen i hodet dette her...
Kan ikke tenke meg at Trondsen takker for seg, selv om han har samla på seg tre hjernerystelser. Jeg hadde 9 slike før jeg var 15 (nei, ikke klønete, uheldig. Og keeper...), og selv om jeg slet med migrene i noen år, tror jeg vår mann med hammeren kommer seg godt unna det her.
Tor Trondsen legger vel aldri opp på grunn av dette? Spilt en obligatorisk kamp etter at FFK kjøpte han fri og dermed så legger han opp? Mannen som har selvutnevnt seg til skap-Østfold og vil bli i FFK og Fredrikstad så lenge han lever?
Nei, denne mannen gir seg ikke før legen har sagt det...
Neimen " Fjedjik" da.
Nå er du som pasjonert deg altfor tidlig.
Personlig må jeg si meg helt enig i de spillerne/trenere som tar hjernerystelser alvorlig.
Fotball er viktig, men helsa først.
T.T kommer og vil forhåpentlig glede
:ffk: i mange år.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"