Fredrikstad best på tribunen!
Opprinnelig postet av Møklegård
De aller fleste er vennlige og høflige. Ja noen sammenligner oss faktisk med Celtic fansen....-
Jaså, du har merket deg den :)
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
ellers er vi takknemmelige for at vi endelig er med i det gode selskap, også supporter-messig. og det er gøy at vi nå diskuterer/engasjerer/irriterer kanari, klanen og tornekrattet i stedet for foreldregruppa til eidsvold/turn og blåhvalene fra sandefjord :D
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av fugl
som dere sikkert skjønner bor ikke jeg på noen bondegård men midt i oslo sentrum. så fortell ikke meg om hva som er harry, bønder!! for meg er lillestrøm en koselig by med mange hyggelige mennesker. før toglinja og varemessa kom lå kanskje lillestrøm som ei bygd 20 år etter i utviklingen..
Jeg kan ikke dy meg...hvorfor skryter alle fra Lillestrøm av et stort stygt lagerbygg ?(som en varemesse egentlig er) Fredrikstad kan jo begynne å skryte av lokalene til Høili da...
Lillestrøm kan vel neppe skryte a vå være Oslos mest attraktive "forstad" om man kan kalle det det... Som Oslogutt (jeg også) er det vel en kjennsgjærning at om man ikke har tilbrakt store deler av livet i Groruddalen, så er vel Oslo vest og etterhvert sør lang mer poppulært.. se forøvrig finn.no!
Men én ting er jeg hjertens enig med LSK folket, FFK supporterene må ikke herme, SPESIELT IKKE ta opp f.eks. Klanens bonde hets- det blir for dumt.
Plankehaugens svar på Skeid-supporterenes tiltrop på slutten av Skeid-FFK i fjor var derimot meget bra :)
Og apropos SKEID; Er det noen som vet hvem som var først ute med SA SA SA...BRA BRA BRA.... SKeid eller andre(FFK)?
----------------------------------------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen, t
apropo er jeg 99% sikker på at dette er en opprinnelig skeid sang fra mange, mange, mange år siden.
Åråsen er mitt hjem!
Gratulerer folkens, jeg hadde et bra inntrykk av Fredrikstadfolk, men nå begynner jeg å få dere langt oppi halsen.
Men det er typisk folk i utkantsnorge å være litt kjepphøye vel?
-Osloborger-
1) Fredrikstad ER Norges 6. største by.
2) Hva er det like utenfor de fleste byer? Jo, gårder... Til og med utenfor Oslo... Og London som jeg bor i.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av veiron
Gratulerer folkens, jeg hadde et bra inntrykk av Fredrikstadfolk, men nå begynner jeg å få dere langt oppi halsen.
-Osloborger-
Finn deg et annet sted å bedrive din verdifulle tid da. Jeg satt en potet i halsen en gang, den kom sikkert fra en av Fredrikstad´s mange bønder, og det var sinnsykt slitsomt, noe jeg håper å slippe å oppleve igjen. Jeg anbefaler deg herved å oppholde deg et sted du slipper å ha ting i halsen.
Ganske lei av Lsk supportere som mener det ene og andre negative om oss, her inne på et FFK-supporterfora.
Min mening har alltid vært at supportere som flyr rundt på andre sine forum å skriver dritt, og generaliserende usakligheter gjør sin egen supporterklubb en bjørnetjeneste.
Det er dette dere (en del Lsk-folk) driver på med her inne nå.
Utrolig tragisk diskusjon er det også.
Macka fra start!
Har alltid ledd av bønder/byfolk som har behov for å hevde seg. De fleste kutta det ut på barneskolen da de skjønte at de dreit seg ut...
Ha en fin dag!
Stadion på FMV!
Alle i norge er vel opprinnelig bønder og så veldig urbane iforhold til resten av verden er vi ikke... vi er ett lite potet-jordet i nord, kanskje vi alle skal innrømme det?
-urbanfugl-
Åråsen er mitt hjem!
Stadion på FMV!
jepp svein.... thats my point
Åråsen er mitt hjem!
Opprinnelig postet av fugl
Alle i norge er vel opprinnelig bønder og så veldig urbane iforhold til resten av verden er vi ikke... vi er ett lite potet-jordet i nord, kanskje vi alle skal innrømme det?
Hele verden var opprinnelig bønder... Og fiskere... Og jegere...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lillestrøm:
"Tettbebyggelse i Skedsmo, ca 11000 innbyggere. Nordenden av Øyeren. Industri, trelastskole, jenbanestasjon."
He he, hvem er bønder? ....de hadde iallefall jernbanestasjon da, men det var nok for å ta med melkespann fra rampen og tømmer fløtet ned fra Finnskogen.....
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25