Som en motvekt og protest mot supportersidenes tabelltips legger jeg herved inn mitt tabelltips.
Vi røkkær IKKE ned.
Alle som, "objektivt sett" mener det samme oppfordres til å legge inn sitt visittkort, heng dere på folkens.
Henger meg på jeg også, costanza sine påfunn hører ingensteds hjemme.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Man må passe seg så man ikke snur dette til et personangrep! DET hører ingensteds hjemme...når det er sagt gir jeg min fulle støtte til djpete! Jeg er supporter og som supporter nekter jeg å tro at FFK rykker ned!
Nei, FFK rykker ikke ned, men kan få en tung start pga oppsettet i de 4 første rundene. Troen på egne ferdigheter er avgjørende for at FFK til slutt vil havne på en 8-10 plass.
;)
FFK berger plassen i tippeligaen i år, og med forsterket mannskap og tippeligaerfaring klatrer de oppover tabellen år etter år - for FFK er det bare én vei.. opp!
:ffk:
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Kan ikke se annet enn at vi berger plassen! Det kan bli knapt, men med full Stadion tar vi mange nok poeng hjemme til at vi forblir i TL også neste år! Og neste år der igjen,, og der igjen.... :cool:
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Etter å ha banket viking på bortebane en grå oktoberdag kan spillere og supportere glede seg over en imponerende sesong blant Norges beste lag. Laget viste gode takter allerede i åpningen av serien, og ble bare sterkere og sterkere. Hjemme var FFK nesten uslåelige, og poeng ble plukket jevnt og trutt på bortebane. Hvem trodde vel i april at dette laget kunne kapre en 5. plass i Tippeligaen? - Æ må bar` gratuler han Knut Torbjørn, sier Mini Jakobsen skamfull. Ivar Hoff sier ingenting. Ingenting.