Det er av sine egne......
Personlig så syns jeg du har gjort en kjempejobb med tabelltipset (sett bort fra at du plasserer FFK på nedrykk) og det skal du ha all mulig ros for. Jeg tolker heller ikke på noen måte dette til at DU har vendt klubben ryggen, men når man lager ett tabelltips på en internettside som heter ffksupporter.net, så representerer man på en måte litt flere enn bare seg selv, og det kan det virke som man har glemt det når FFK her har blitt dømt rett ned i 1 div, noe jeg syns tar seg dårlig ut for en supporterside. Dersom det bare skulle representert deg, så kunne du lagt ut tipset i forumet isteden.
P.S. Jeg har også stilt opp for klubben siden jeg var en liten guttunge, og vi har sikkert et like stort hjerte for klubben alle sammen. Vi er bare litt uenig om tabelltipset, men hjertet har vi alle på rett sted.:ffk:
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
En ekte supporter tørr og har lov til å komme med tilbakemeldinger som ikke alltid er den samme som den gemene hop. At FFK kan få det særdeles tøft i år er hevet over enhver tvil, og den anledning synes jeg at ffksupporter.net har gjort en god analyse...
Personlig håper og tror jeg at FFK klarer seg, så gar at de klarer å klamre seg fast til en 7.plass, men dette er kun fordi jeg tror det er tilfeldigheter som avgjør plasseringen fra 6 - 14...
Får sikkert "pepper" nå, men det gir jeg bryr jeg meg egentlig lite om, for jeg har TROA på FFK, og selv om tro kan flytte fjell, så må jeg samtidig være ærlig overfor meg selv og omgivelsene og innse at FFK faktisk kan rykke ned når status gjøres opp i november...
Dersom eventuelle spillere ikke takler å se sine egne supportere negative eller skeptiske til den jobben de gjør, eller de disposisjonen som utføres av trenerapparatet, ja da bør de ta seg sammen... Vi måles alle i resultater, og er ikke resultatene gode nok, ja da bør en ha såpass selvinnsikt at man skjerper seg og jobber videre, og/eller lar noen annen overta jobben...
Ønsker uansett alle supportere og hele FFK-stallen lykke til i sesongen 2004, dette blir ulidelig spennende folkens...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Lenge leve "hjørnet"!
Seriøsitet og objektivitet er noe som ffksupporter.net uten tvil vil tjene på i lengden.
Hjertet og andre subjektive aspekter får heller komme til uttrykk i hver enkelts vurdering og valg i sammenheng med tabellkonkurransen.
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Til Kej: Jeg vil tørre å påstå at du har misforstått poenget med denne diskusjonen. Den dreier seg ikke om om det er realistisk at FFK rykker ned, men om det er riktig av en supporterside å tippe laget sitt på nedrykk. Det er i hvert fall det denne saken har dreid seg om for min del, og jeg har forstått det sånn at det er det andre har diskutert her også.......jeg er jo selvfølgelig klar over at det blir knallhardt og overleve i TL, det er ikke sånn at jeg ikke klarer å innse det, men som sagt, det er ikke det diskusjonen dreier seg om!
Da er det din oppfatning ;)
Min oppfatning er som du ser en litt annen og den står jeg ved, som sagt, evner man ikke å være realistisk opp i all virakken, være seg det er en supporter side eller ei, ja så kan man heller holde sine synspunkter for seg selv...
En ellers fortreffelig natt med nerver og sommerfugler til deg og dine
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
...om det er riktig av en supporterside å tippe laget sitt på nedrykk.Hvis en objektiv analyse tilsier dette og vi samtidig ønsker å holde en seriøs profil,
...så er svaret definitivt JA !
Tabelltipset som har blitt skrevet på denne siden er kanskje det beste og mest saklige analysen jeg noen gang har sett. Så det vitner om noen med stor interresse for fotball som har skrevet det.
Og så må takke de som driver denne siden, er inne på den MANGE ganger i løpet av dagen, bra jobba!!
La oss gi dem en god runde med applaus, både for godt skrevet tabelltips og en Herlig side om et HERLIG fotball lag. :ffk:
Klapp, klapp, klapp, klapp
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Klapp,
...klapp, klapp, klapp. (til Holters) :D
Opprinnelig postet av Radoslaw
Klapp,
...klapp, klapp, klapp. (til Holters) :D
Nesten ikke lurt å si dette - vi som skal holde oss objektive blant objektiviteten selv - men du er en gud på dette forumet. ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Er frista til å bruke uttrykk som judas ol. her nå, men det dropper jeg.... Det holder vel å si at jeg er så uenig som det er mulig å bli med deres tabelltips. En ting er at jeg har oppriktig tro på at FFK skal overleve, men at lagets egen supporterside dømmer de nord og ned gjør meg forbanna...
Eggen og gutta har trua, og det har jeg å!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ansvarlig redaktør
Ja, svartmaling av tabelltipset er det, og hadde det vært større konkurranse på "supportersidefronten" er jeg redd jeg hadde boikottet denne siden iallefall i en uke som følge av "trøkk i trynet" tipset deres.
Costanza skriver på debatten her; "dersom alle får ut maksimum og yter 100% hele veien, ja, da klarer vi oss med grei margin"
Med grei margin????? Selvsagt vil alle spillerne yte 100%, at allle får ut maksimum vet man jo aldri, men hadde dere som supportere hatt trua på det så hadde dere tippa FFK lenger opp på tabellen, det skriver dere jo selv.
Hva er vel en supporter uten trua på at spillerne skal få ut max? En sinnsykt pessimistisk supporter må han være isåfall-> en sinnsykt pessimistisk supporter bør IKKE skrive tabelltipset på laget han skal supporte!
Macka fra start!
Jeg er enig med alle her som reagerer med sinne og Judas tanker.
Skal man virkelig gå rundt å tenke:
Jo vi elsker FFK og vil støtte dere i gode og onde dager i hele år også, men vi tror dere rykker ned allikevel.
Hva er det for noe PISS!
Vi starter med å ta 3 poeng mot Lillestrøm i morra, så tar vi 1 poeng mot Rosenborg, 1 mot Molde og 3 mot Vålerenga.
Da har vi antagelig 8 poeng mer enn det Costanza og Holters har regnet med i sin kalkyle. :D:D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av djpete
...hadde det vært større konkurranse på "supportersidefronten" er jeg redd jeg hadde boikottet denne siden iallefall i en uke som følge av "trøkk i trynet" tipset deres.
At tabelltipset, som ingen har kommentert hverken positivt eller negativt før jeg kom til 13. plass, plutselig skulle bli så viktig for så mange ante jeg virkelig ikke.
Costanza skriver på debatten her; "dersom alle får ut maksimum og yter 100% hele veien, ja, da klarer vi oss med grei margin"
Med grei margin????? Selvsagt vil alle spillerne yte 100%, at allle får ut maksimum vet man jo aldri, men hadde dere som supportere hatt trua på det så hadde dere tippa FFK lenger opp på tabellen, det skriver dere jo selv.
Som jeg også skriver i tabelltipset; jeg kan ikke gå ut i fra at alle spillerne slår til og får ut maks av hva som bor i dem selv om det er FFK-spillere. Jeg har målt styrkeforholdet mellom klubbene ut i fra hvor gode spillere lagene har etter hva de har prestert på et slikt nivå tidligere. Jeg kan ikke spekulere i hvem som vil slå til eller ikke. Har selvsagt troen på alle nykommerne i FFK, men når jeg skal være noenlunde objektiv blir det umulig å argumentere for at FFK f.eks. har et bedre lag enn de jeg har plassert over. Det klarte jeg rett og slett ikke, og det går på troverdighet. Da er det bedre å heller si at vi er nest svakest på papiret, men nødvendigvis ikke på banen. Poenget er at det blir mye "hvis" og "om" når det gjelder veldig mange av FFKs spillere i år, og derfor vanskelig å vurdere.
Hva er vel en supporter uten trua på at spillerne skal få ut max? En sinnsykt pessimistisk supporter må han være isåfall-> en sinnsykt pessimistisk supporter bør IKKE skrive tabelltipset på laget han skal supporte!
Blir nesten like enkelt som å si at Tor Trondsen ikke kan være kaptein i FFK fordi han gjennom hele fjorsesongen var svært pessimistisk på lagets vegne. Mente at enhver seier FFK gikk på var en slags sensasjon og opprykk nærmest var et ikke-tema. Jeg har sansen for holdningen hans, og legger ikke sjul på at jeg gjerne har en samme dempende forventningsholdning selv når det kommer til ting jeg brenner for. Liker å dempe forventningene, slå nedenfra og opp osv. Se ikke bort i fra at det er en taktisk greie også, om enn bare for at nederlaget personlig ikke blir så stort fordi jeg er forberedt på noe verre.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
...er det riktig av en supporterside å tippe laget sitt på nedrykk.Når man sitere noen så er det greit om den du siterer faktisk har skrevet det da. Er ikke noe poeng å sitere hvis du først redigerer det du skal sitere. Da bør det hvert fall ikke stå opprinnelig postet av #78. Vet at jeg har skrevet noe i nærheten av det du siterte meg på der, men syns at det skal være ordrett når man siterer. Er vel her du har tatt det fra tenker jeg: "Jeg personlig har aldri tvilt på noen sitt hjertet for klubben, jeg syns bare det blir feil av en supporterside å tippe sitt eget lag på nedrykkplass." Blir litt anerledes det. Enig?
Opprinnelig postet av Radoslaw
Hvis en objektiv analyse tilsier dette og vi samtidig ønsker å holde en seriøs profil,
...så er svaret definitivt JA !
Syns du at en SUPPORTERside som tipper laget sitt på nedrykk er en seriøs SUPPORTERside?
Alle må få lov til å mene hva de vil, men hvis det er meninga å holde en seriøs profil så må jo det bety at Supportersida til FFK seriøst mener at FFK rykker ned. Jeg syns det er totalt malplassert og fullstendig misforståelse av en supportersides rolle å seriøst tippe noe slikt!!
Lenge leve "hjørnet"!
Det skulle ikke vært mulig, tenk på det stjernegalleri av spillere som Real Madrid har.
Men jeg må si jeg hygget meg veldig, fordi jeg prøvde å innbille meg selv at det var kampen i morgen jeg så på og at det var FFK som lurte Lillestrøm på Åråsen.
Den sensasjonen hadde antagelig vært mye mindre.:ffk:
FFK på toppen i 2005
P.S. Reiser avd. England hjem for å overvære kampen i morra?:ffk:
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av
Vet ikke hvem Costanza og Holters er, jeg bedømmer dem kun utfra hva de skriver og der synes jeg bla. det var veldig uklokt å komme med denne tabelltippingen på FFK supporter.net.
Synes også det er rart at ikke Costanza ser hva mitt forrige innlegg om verdens beste lag "på papiret" har å gjøre i denne tråden.
Når det gjelder å argumentere, så kan man alltid argumentere så man får det resultat man ønsker. Det spørs bare hvilke argumenter man skal legge vekt på.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Jeg har jo nettopp målt lagene etter hvor gode de er på papiret. Siden vi ikke kan vite noe om hva som vil skje på banen, er det bare det på papiret vi objektivt kan forholde oss til.
Selvsagt vet jeg at det vil forekomme mange ganger at det antatt svakere laget slår det antatt sterkere. Og det er jeg faktisk også åpen for at kan skje i morgen.
Men det var jo ikke poenget med "tabelltipset", da.
Er uansett hyggelig at såpass mange bryr seg. Kritikk er tross alt veldig mye bedre enn likegyldighet.
Opprinnelig postet av Costanza
Ta det med ro. Ikke overvurder betydningen av noen usle tabelltips. Om noen spillere i det hele tatt får det med seg, så tror jeg ikke de bryr seg. Og om de bryr seg så blir det forhåpentligvis bare kilde til økt motivasjon.
Vet ikke helt om den slår til, tror nok de får med seg dette Costanza.......Du hadde nok ikke regnet med en slik etterdønning av din vurdering? Men kan jo hende det gir økt motivasjon da.;) Det understreker i hvert fall mitt poeng om at FFKSUPPORTER.NET totalt har misbedømt sin rolle!
Lenge leve "hjørnet"!
P.S. Reiser avd. England hjem for å overvære kampen i morra?:ffk:
Whohaa! Jeg er hjemme på påskeferie, og har fått en hel dag ekstra perm for å dra på Åråsen! Gleder meg som aldri før! Må riktignok ta flyet grytidlig tirsdag morgen og rett på jobb i England, men DET er det faktisk verdt! :D
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25