Første plass....... evig optimist! eller hva sier dere folkens!
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Har i et par måneder nå holdt fast på at FFK tar en 4. plass.
Tror vi vil overraske mange allerede i vårsesongen, med å ligge på en 8 -9. plass.
I sommer vil vi få et par solide forsterkninger, slik at vi i løpet av høstsesongen vil klatre til en 4. plass.:D
Realsitisk sett så kan vi vel håpe på en plass fra 11-8 med det laget vi har i dag, og sett ut i fra treningskampene. Men med noen forsterkninger til sommeren kunne det vært artig å begynt klatringen mot de 5-6 beste.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Jeg tror de havner på en 7. plass!
Har ikke gått så bra på treningskampene, men tror nok en fullstappet Fredrikstad stadion vil sette sitt preg på spillerne og får opp humøret, dermed vinner de nok flere kamper og :ffk:
Evnen til å klore til seg ett poeng og uavgjort i flere av årets kamper tror jeg blir avgjørende... Tror heøt ærlig ikke at FFK kommer til å tape alt for mange kamper på Stadion i år, sier ikke dermed at de vinner, men dog... Tror poengfordelingen til FFK kommer til å bli noe sånt som 60/40 (hjemme/borte)...
Når status skal gjøres opp i oktober tror jeg FFK står igjen som den store overraskelsen og sitter igjen med en 7. plass...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Har tippet 11. i tabelltipset. Alt over dette blir en kjempebonus. Ifjor hadde jeg en følelse av tap etter å dra hjem med uagjort fra kamp, i år er jeg klar for å feire hvert eneste poeng. Tror det blir jevnt fra 4.-5. og nedover, og FFK har muligheter til å klatre når de kjøper 2 nye i sommer :ffk: