Dette ser veldig bra ut!.Få spillt inn gutten så fort som mulig nå,så får vi nok meget godt brukt for han.Utvilsomt en forsterkning på årets FFK-lag:ffk:
Vær så snill, vær så snill, vær så snill, vær så snill, vær så snill, vær så snill å komme til FFK !!!
Ser jo veldig lovende ut han, så da er det bare til å skrive under papirene og ta hverandre i hånda .....
Han kommer forresten fra et lag som vant både cup og serie i 2003.... ser sånn ut ihvertfall...
kunne ikke sagt det bedre selv... bare sett en signatur eller to , gi mannen en drakt, ta hverandre i henda og vipps... FFK har ett mye bedre mannskap...:D:ffk::D
han kommer fra et lag som ble cup og seriemestere i 2003, ser sånn ut ihvertfall..
Et raskt søk på kvasir.no og man ser at spilleren har vært i søkelyset til både Viking og Molde tidligere.
Blir spennende å høre hvordan han klarer seg mot Café Opera. Regner med at han blir hentet inn mtp venstreback-plass i første rekke. Men det er også en fordel at han åpenbart er en anvennelig spiller.
Ser ut som HJK er svært så gjerrige med baklengsmålene også.Og det lover jo bra.kan tenke meg han har ryddet opp mang en gang baki der..Han er ung,spiller for et topplag og er landslagsspiller..Og det beste av alt;han er på vei til:ffk:
Molde måtte gi opp Kallio av økonomiske årsaker. Det var under Bengtsson de ønsket seg Kallio, men styret satte foten ned fordi det ikke fantes mer penger. Angående Viking vet jeg ikke, men de har hatt STOR suksess med å hente spillere fra HJK tidligere (Kuivasto, Thihinen, Kopteff). Alle disse har blitt store stjerner etter at de kom til Viking og sentrale på landslag.
Men har derimot funnet ut at spilleren også har blitt brukt en del som spiss. Faktisk var han spiss i hele 2002-sesongen hvertfall, og scoret da 7-8 mål for HJK. I år har han vel spilt venstre kant og før det i forsvar! Så det er utvilsomt en spiller som kan brukes i mange posisjoner.
Høres ut som en meget anvendelig spiller,noe vi utvilsomt trenger.Kan sikkert brukes litt rundt omkring der det skulle bli behov.Og du Svein,se på Trondsen,han ble jo Fredrikstad gutt han:ffk:
Dette er morrrrrrrrrrrrrrro!
Ryktet om Dan Eggen, var bare en avlednings manøvre, tror jeg.
Dette er nok noe av det beste vi kunne håpe på og helt sikkert bedre en Dan Eggen. Gutten er jo bare 25 år. 194 og rask = en sjelden kombinasjon.:D:D:ffk::ffk:
nå må vi slappe av litt her.. man er ikke enige om verken lønn eller overgangssum, så mye kan gå galt.. jeg tar hvertfall ingenting på forskudd, for vet hvor stor nedturen da blir hvis det ikke blir noe av..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
ajg: Klubbene er så å si enige om overgangssum, og personlig tror jeg bare det er snakk om en formalitet. FFK har fulgt spilleren ganske lenge, men vil selvsagt bli litt kjent med ham først også, og Kallio hadde neppe kommet for å trene med FFK om han ikke var interessert selv. Men vi skal selvsagt ikke ta noe for gitt. Han er IKKE klar ENNÅ.
Så vidt jeg kan se er han ikke tatt ut til vennskapskampen mot Malta...noen grunn til det? Har han bare vært innom landslaget fordi antatt første og andrevalg har vært skadet eller noe? Vet jeg er fryktelig negativ nå...men man er ikke automatisk god fordi man har noen landskamper for en middelmådig fotballnasjon...