Tror nok FB har en reporter der nede ja,for om du så på bildet i avisa i dag så var det tatt fra en flyplass som ikke var i Norge.Om de ikke mellomlandet i Amsterdam eller noe da:rolleyes:
Får nok noen artige nyheter på tirsdag får vi håpe;)
Mulig at vi må vente noen dager, eller helt til 31. mars før vi får endelig bekreftet dette med Dan Eggen og også en venstreback og en spiss. Tror nok Harry og FFK nå ønsker å legge et helt tett lokk over dette så lenge som mulig.:cool::D:ffk:
Det er nok kildene fra s-a#1 disse ryktene kommer fra ja....men dem virket faktisk veldig troverdige.... Jeg har også hørt at dem skal ha en venstre back og spiss til før seriestart....
Dan Eggen spiller i Frankrike, og jeg tror at det internasjonale overgangsvinduet stengte 28. februar. Det er kun norske overganger som kan skje fram til 31.03.(såkalt nasjonalt overgangsvindu). Det var ihvertfall slik i fjor, da stengte internasjonalt overgangsvindu den 31.01. ref : :(http://www.lsk.no/php/display.php?showid=242
Håper jeg tar feil og håper virkelig Dan Eggen spiller mot Lsk. Vi trenger han!!!!!!
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ser "ryktebørsen" lever i beste velgående. Siden jeg ikke har vært innpå siden noen dager, må jeg bare stille et spørsmål.?
Sikkert at ryktene var Dan Eggen og ikke Nils Arne Eggen ??????
Det siste er iallefall rett:p:p.
Ellers enig med alle de som er lei av rykter:o:o:o.
Det kan virke som om noen er deperate, og derfor dukker rykter opp!!!:cool:
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Det er gøy med rykter, men man blir jævlig lei av dem når de aldri innfrir. Nå ligger jo det i ryktets essens at det er høyst uoffesielt og preget av spekulasjoner og kanskje en liten posjon fakta, men på det forumet her så kan det virke som ryktene stort sett er preget av personlige spekulasjoner. Enten det eller så er FFK veldig dårlig på å dra i land avtaler med aktuelle spillere.
Håper virkelig de ryktene her innfrir, og den gangen her så tror jeg faktisk de gjør det, er jo tross alt transferdeadline snart.