Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF utsatt til 3 Mai pga TV-kamp

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ehhhh... det er NFF som har lagt frem et KRAV til FFK om at visse ting med stadion MÅ utbedres før de kan bruke stadion i tippeligaen!!!! blant annet flomlysa!

Er ikke noe FFK ville hvis de ikke måtte!!!

Pøh...det er ingenting man _må_ gjøre, flere lag har vært i tippeligaen med disp i flere år. F.eks skal banen skal ha undervarme (det har vel knap halvpartten av lagene), det skal være plass til minst 3000 sitteplasser (Songdal har 2200), Ham-Kam har ikke lyskastere som holdere, og lista er lang.
Jeg vil jo mye heller ha et lag i TL på dispensasjon enn et lag i 1.div med smilende NFF representanter på besøk!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
tror fortsatt det var ett av krava!!!!.... kan noen svare på det?? ble litt usikker sjøl nå!

Gjorde vel ikke det helt uten grunn???

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
det er et av krava jo, men tidligere har det vært veldig lett å få dispensasjon, slik at det i praksis ikke har vært nødvendig å ha flomlys.

Men i år har NFF bestemt seg for at det skal bli strengere, og dermed vanskeligere å få disp. Derfor må nå alle installere slike flomlys, eller i det minste legge fram konkrete planer om dette..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Det ER et krav med flomlys i år, "FFK". Det har lenge vært bestemt at fra og med sesongen 2004 skal alle Tippeliga-klubber ha flomlys, dette fordi det samtiig er bestemt at alle serierunder skal gå på kvelden, selv de siste serierundene. Tidligere har jo disse gått tidligere på dagen, men nå skal de altså gå fra kl 18. Og det er et endelig krav. FFK MÅTTE sette opp flomlys og fikk ikke disp. for å bruke det man hadde. De var ikke gode nok. Uansett, flomlys måtte vi har før eller siden og disse nye kan brukes på nye stadion når den kommer.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
NFF`s regler blir strengere for hvert år, så dette flomlyset måtte vi ha.
Dersom de nye flomlysene ikke lar seg flytte til et nytt stadion er det sikkert ikke noe problem å selge dem til en annen klubb/stadion. Det nye lyset tilfredstiller jo også de internasjonale kravene. Flomlyset kan sikkert også komme til å bli brukt flere enn 3-4 ganger pr. år. Canal+ har sagt at dersom FFK spiller underholdene og morsom fotball vil FFK bli satt opp til flere direkte sendte kamper på kanalen.
Den nye tribunen på langsiden, som forøvrig blir veldig flott, kan sikkert også demonteres og selges når det nye stadion er ferdig. :D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Det ER et krav med flomlys i år, "FFK". Det har lenge vært bestemt at fra og med sesongen 2004 skal alle Tippeliga-klubber ha flomlys, dette fordi det samtiig er bestemt at alle serierunder skal gå på kvelden, selv de siste serierundene. Tidligere har jo disse gått tidligere på dagen, men nå skal de altså gå fra kl 18. Og det er et endelig krav. FFK MÅTTE sette opp flomlys og fikk ikke disp. for å bruke det man hadde. De var ikke gode nok. Uansett, flomlys måtte vi har før eller siden og disse nye kan brukes på nye stadion når den kommer.

HA!!!! se her du "FFK":cool:

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Det ER et krav med flomlys i år, "FFK". FFK MÅTTE sette opp flomlys og fikk ikke disp. for å bruke det man hadde. De var ikke gode nok. Uansett, flomlys måtte vi har før eller siden og disse nye kan brukes på nye stadion når den kommer.

Det er jo som jeg sa i forrige post. Det er mange ting som er krav fra NFF, men som det allikvel ikke får særlige følger om man ikke oppfyller. Jeg er også sikker på at man har litt lavere krav på seg om man kan vise til konkrete utbyggingsplaner og i tillegg er nyopprykket.
Tror vel heller ikke spillerenes syn og tv-kameraene har blitt særlig dårligere de siste årene, flomlyset var jo veldig bra for noen år siden. Jeg er ganske sikker på at NFF ikke villle tvunget FFK ned i 3div. (?) fordi vi ikke hadde flomlys. Det må jo være lov å f.eks si til NFF at vi tar tribunene i år, flomlys neste år og nytt stadion eller undervarme året etter der. Men nei da, FFK-ledelsen skal absolutt bruke opp penga på en schvær stab (men merkelig nok ikke heltids fysioterapeut til spillerene) og en masse utbygging (men merkelig nok ingen spillere av høy nordisk kvalitet). Jeg blir i så dårlig humør over de disposisjonene som blir gjort, hvor det ser ut som om den sportslige siden får lav prioritet, og det er overhengende fare for nedrykk til neste år (ser ut som Nordlie er enig med meg i !f-b.no ) . Da blir det fint med ny stadion og stab på 25 stk? Det som kommert til å skje hvis vi rykker ned er at vi ikke får ny stadion på 10 år og at mange av de i administrasjonen må ta sin hatt å gå. Da blir det kanskje mulig for klubben å tenke på fotball igjen? At Eggen finner seg i dette er nesten utrolig synes nå jeg

Landslagsspiller

Lagt til:
Her var det mye vås.

Det var et endelig krav med nytt flomlys og en forutsetning for TL-spill. Mener du ledelsen i FFK skulle spille russisk rullett her, dvs. gå til forbundet for å nekte å sette opp flomlys for fremdeles å håpe de gav etter? DET hadde vært en dårlig prioritering det, som kunne fått katastrofale følger.

Angående Tom Nordlie har han veldig lite forutsetninger for å uttale seg om hva som skjer i Fredrikstad. At det er overhengende stor fare for nedrykk til året er derimot korrekt, men det er da helt naturlig ettersom vi er nyopprykkede!

Og angående ny stadion så vil den bli oppført UAVHENGIG av sportslige resultater. At det i såfall trekkes ut i tid, har ikke noe med dette å gjøre.

At Eggen finner seg i dette er vel fordi han vet hvordan denne verdenen funger. I motsetning til mange av oss andre.

Synes veldig mange i Fredrikstad er kvalmende kravstore.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
enig med costanza her. nye flomlys var et "must". så lenge det var et krav fra nff, er det helt riktig å gjøre det.. vi har jo dessuten en god del penger til å gjøre spillerkjøp som ikke er brukt ennå, men man vil trolig spare de til lenger ut i sesongen, for å se om det er behov for det, og evt. hvor behovet er.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Helt enig Costanza!! Altfor mange har blitt altfor kravstore!!!:mad:

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Her var det mye vås.

Haha, latterlig bruk av herskteknikk! Du må huske å begrunne påstandene dine!
(Blinder`n ikke hva det en gang var :))

Det var et endelig krav med nytt flomlys og en forutsetning for TL-spill. Mener du ledelsen i FFK skulle spille russisk rullett her, dvs. gå til forbundet for å nekte å sette opp flomlys for fremdeles å håpe de gav etter? DET hadde vært en dårlig prioritering det, som kunne fått katastrofale følger.
Dette tror du ikke på sjøl engang! Russisk rulett....katastrofale følger....litt drøy eller?...ja? Det er ikke å nekte å sette opp flomlys jeg snakker om det er å argumentere overfor NFF om å kunne få bruke det underdimensjonerte vi hadde et år til!!

NFF hadde _aldri_ sendt ned et lag på grunn av underdimensjonert flomlysanlegg. Så lenge NFF gir andre klubber dispensasjon for like "viktige" forhold (f.eks. Songdal og Odds manglende tribunekapasiteter), så hadde de fått seg et sivilt søksmål dersom de hadde tatt FFK for noe. Så lenge vi hadde kunne vi vise fram til gjenommførbare planer for utbedring av anlegget, så hadde det blitt umulig for NFF å gjøre noe!

Dette var det jobben til noen i FFK å ordne opp i, men hva er å forvente da, når fjoråret var voksenopplæringskurs for adm. i FFK (med unttakk av Eggen og Harry Hansen). Viste dere forresten at HH er ansatt i FFK Eiendom? Og hvilken del av FFK har fått desidert mest av det økte budsjettet?

Angående Tom Nordlie har han veldig lite forutsetninger for å uttale seg om hva som skjer i Fredrikstad.

Hæ? Hvis vi kan være enige om at Nordli er en norsk topptrener som har banka FFK tre av de tre siste møtene, hvordan i all verden kan du si at han har lite forutsetning for til å vurdere laget pr. idag?

Og angående ny stadion så vil den bli oppført UAVHENGIG av sportslige resultater. At det i såfall trekkes ut i tid, har ikke noe med dette å gjøre.

Uavhengig av sportslige resultater? Hva slags stadion skal vi klare å være med å finansiere med 1.div. budsjett da? De som tror at boligbygging og/eller forretningsbygg kan finansiere en hel stadion tar utrolig feil! Hadde det funnets så lukerative prosjekter, hadde de vært utbygd for lenge siden. Nei, det er bare å innse at FFK må ut med en del av beløpet selv, og si f.eks 20% av 200 mill=40 mill. Hvordan skal man klare å betjene et slikt lån på 1.div. budsjett og samtidig beholde en viss sportslig satsing? Derfor kan vi glemme stadion på 10 år om FFK rykker ned i år!

Haha, Costanza = Jagland! Begge elsker å bruke hersketeknikker i argumentasjonen, og er noen uenig med de, så det kvalmende.

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Det var da fælt til personkritikk da...

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Pk
Det var da fælt til personkritikk da...

Blææh! Han begynte, dessuten vet han at det ikke er så veldig farlig :)

Landslagsspiller

Lagt til:
"Her var det mye vås" var en slags inngress på innlegget mitt hvor jeg redegjorde for hvorfor jeg mente det var mye vås med påfølgende argumentasjon. Derfor er din etterlysning etter begrunnelse misvisende.

Og jeg tror fremdeles du er svært naiv dersom du tror NFF ville gitt etter på flomlys-kravet. Tror du virkelig ledelsen i FFK er så inkompetente at de ikke har forsøkt hva de kan i håp om å beholde det allerede da eksisterende flomlyset? Klubbene har i flere sesonger visst at alle TL-lag skal ha flomlys med spesielle krav før 2004-sesongen. Det var et definitivt krav for TL-spill. Kravet kan ikke sammenlignes med sitteplass/ståplass-problematikken ettersom det ikke er avgjørende for at alle kampene skal spille samtidig samt muligheter for tv-overføringer. Man har mulighet for mer fleksibilitet mtp stå-/sitteplasser, men man ser jo f.eks. gjennom Brann at også det kravet har vært SVÆRT vanskelig å få disp. for. I Branns tilfelle umulig.

At Tom Nordlie har sett FFK i tre kamper er langt fra ensbetydende at vi skal ta inn over oss hva han i tabloide former forteller en FB-journalist. Interessant å høre hva utenforstående "eksperter" sier om FFK selvsagt, men velger heller å tro at Eggen (som ser laget hver dag i trening og alle kampene) har langt bedre grunnlag for å ta de rette beslutningene mpt spillerstallen han besitter.

Når det gjelder stadionbygging uavhengig av sportslige resultater så viser jeg bare til hva de sentrale aktørene som står bak stadion hele tiden har sagt. Personlig har jeg dårlig med forutsetninger til å vurdere hvorvidt det er mulig. Men det er jo klart man bør ta sikte på å bygge en stadion uavhengig av om man spiller i 1.div eller Tippeligaen. Fotballen er jo dynamisk og man kan aldri med sikkerhet vite at man forblir et topplag. Man kan ikke kalkulere med slikt når man bygger stadion. Det blir for risikofult og kan aldri tenke meg man gjør det heller. Egentlig bør sportslig fremgang komme som ledd i et resultat av moderne stadionanlegg og fasiliteter, ikke som en konsekvens av det.

Sammenligningen med Jagland tar jeg for øvrig som en personlig fornærmelse, Kristin.

Landslagsspiller

Lagt til:

Og jeg tror fremdeles du er svært naiv dersom du tror NFF ville gitt etter på flomlys-kravet. Tror du virkelig ledelsen i FFK er så inkompetente at de ikke har forsøkt hva de kan i håp om å beholde det allerede da eksisterende flomlyset?

Om ledelsen er inkompetent er jo selvfølgelig et definisjonsspørsmål, men jeg regner med at Eggen, klubbens mest kompetente og erfarne, ikke bryr seg med flomlys. På neste plass har vi Harry Hansen med trenererfaring fra aldersbestemte lag...etter de to er det vel relativt mye voksenopplæring i Tippeliga administrasjon? Jeg nevner i fleng Bagstervoll (Hvor er forresten årskortet mitt!!!!!), Robert Nilsson

Kravet kan ikke sammenlignes med sitteplass/ståplass-problematikken ettersom det ikke er avgjørende for at alle kampene skal spille samtidig samt muligheter for tv-overføringer.
Tror fortsatt ikke at NFF hadde sendt noen ned på en teknisk detalj, til det er der for mye penger på spill, og jeg tror NFF hadde fått en litt sur tlf fra UEFA dersom det hadde pælma noen ut av TL på grunn av noen fættige LUX fra eller til!

...men velger heller å tro at Eggen (som ser laget hver dag i trening og alle kampene) har langt bedre grunnlag for å ta de rette beslutningene mpt spillerstallen han besitter.

Med den argumentasjonen, så kan du si at en som sitter midt oppi FFK ikke er i stand til å vurdere laget mot andre lagene! (sånn nesten da)

Egentlig bør sportslig fremgang komme som ledd i et resultat av moderne stadionanlegg og fasiliteter, ikke som en konsekvens av det.
Dette var det jo Ivar Hoff klasse over. Det må jo nesten komme en egen sticky "Høydare på ffksupporter", som vi kan samle inn slike godbiter på! (Ikke det at min sti er fri for slike godebiter heller :))

Sammenligningen med Jagland tar jeg for øvrig som en personlig fornærmelse, Kristin.

Den tok det faktisk litt tid før jeg skjønte!

Landslagsspiller

Lagt til:
Da sier vi oss enige om å være smått uenige og legger kasteballen død... :ffk:

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Nå er det vel snart nok med dine påstander vedr. flomlys FFK.
Nå må du snart inrømme at du tar feil og slutte å vri dette over til et personangrep på dem som prøver å forklare deg problematikken på en saklig og ordentlig måte.
Opp med humøret, nå er det bare 3 uker til FFK`s første poeng i tippeligaen.: :ffk:ffk:

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Nå er det vel snart nok med dine påstander vedr. flomlys FFK.
Nå må du snart inrømme at du tar feil og slutte å vri dette over til et personangrep på dem som prøver å forklare deg problematikken på en saklig og ordentlig måte.
Opp med humøret, nå er det bare 3 uker til FFK`s første poeng i tippeligaen.: :ffk:ffk:

Blæj! Brun-nese! Nå skal jeg punge snabbussen på bortekampen mot Tromsø :D
Vi får aldri vite om jeg eller Costanza har rett. Hvis FFK rykker ned, så kan jeg si "Hva var det jeg sa" før jeg drar hjem å denger kona! Holder vi oss i 1.div, så sier jeg bare at Eggen dro ukjente krefter ut av laget.
PS: Jeg gleder meg til seriestart, og har trua på at Eggen og guttane drar iland dette, det er bare den gjengen med siklende kålhhoder som administrerer jeg er redd for...

Landslagsspiller

Lagt til:
Til FFK!
(dumt nick, vet jo ikke om man snakker til deg eller klubben)

Slutt å bruk så store ord og ro deg ned. Kanskje det er best du går og legger deg nå, så du blir frisk og opplagt imorgen. :D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK
Blæj! Brun-nese! Nå skal jeg punge snabbussen på bortekampen mot Tromsø :D

Hehe, genial du FFK :D

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Sånn, nå har jeg sovet på det, og jeg er _ikke_ frisk og opplagt!
Men jeg leste at Sollied innførte begrepet "nedrykk med humør" når han var trener for Rosenborg, siden alle trodde de ville gjøre det dårlig (De satte TL rekord i poeng den sesongen). Så nå har jeg bestemt meg for ikke å irritere meg mer over følgende:

1. Dårlige økonomiske disposisjoner av administrasjonen, og pinglete opptreden overfor NFF.

2. At staben på 25 i administrasjonen ikke inneholder en fysioterapeut (som er svært skadeforebyggende). Er det noe lag i TL som vil slite like mye som FFK om sentrale spillere blir skadet?

3. At det ser ut som om det vil bli samme utrednings- og behandlingstid for ny stadion som det var for nytt rådhus.

4. At Bagstervoll har avspist meg med billettremse istedenfor et ærverdig, laminert årskort!

Og isteden glede meg over følgende:

1. Ringberg kommer til å score mer i år enn i fjor.

2. Risholt på landslaget

3. 6 poeng etter de to første kampene.

4. Søderstjernas gjennombrudd i norsk fotball!

5. Wests parkering av samtlige forsvarsspillere.

6. Hagens nye vår, med pansertaklinger, Carlos-raid og Beckham-innlegg i alle kamper.

7. Trondsens blir solgt til Real Madrid (han har jo tross alt fortjent en sjanse :)). Vi kjøper Rio Ferdinand som en mager trøst.

8. Sørlie, spilleren med flest feberredninger, iskald i feltet og tippeligaens desidert laveste tyngdepunkt!

Ahhh, bare tre uker igjen!

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til:
Her var det mange fantasifulle gleder. Jeg håper at du med "TL`s desidert laveste tyngdepunkt" ikke mener at han blir den som ligger oftest og gremmes over alle baklengsmålene.

I diskusjonen mellom hvem som har rett av Nordli og KTE, kan ikke KTE svare noe annet enn at dette går bra. Han er forpliktet til å motivere spillerne. Så dette blir for usaklig.

Nordli har derimot fullstendig riktig, når han påstår at en klubb med 34 mill i budsjett, må ta seg råd til noen nye spillere.

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:
Har egentlig bestemt meg for ikke å delta i slike debatter, men "FFK" har så mange meninger som ikke kan stå uimotsagt:

1. Det er ikke administrasjonen som fastsetter budsjettet, det er det styrene i henholdsvis FFK Sport ASA og FFK som gjør. På generalforsamlingen ble Fellesstyret som gjør at kommandolinjene ble mye kortere.
2. FFKs administrasjon består i dag av:
- Jon Petter Andersen (marked)
- Robert Nilsson (marked)
- Liv Thue (regnskap 1/2 stilling)
- Bjørn Bagstevold (spesielt ansvar for arrangement)
- Frode Kværneng (arbeidende styreleder i FFK Sport ASA i 1/2 stilling)

I tillegg har FFK ansatt Harry Hansen (50% sport og 50% eiendom), Knut Torbjørn Eggen (trener) og Per Egil Ahlsen (trener). Wiggo Karlsen, Tore Jan Solvang og Arne Skaug er også ansatt som trenere, dog ikke fulltidsansatt. I tillegg har FFK kontakter med fysioterapeut, lege og kiropraktor, dog uten at de er ansatt i klubben.

I tillegg til disse personene er Arnie Johannessen ansatt deltid i Byprosjektet.
Et budsjett kan ikke inneholde bare penger til spillerkjøp og spillerlønninger. Det er også andre hensyn å ta. En god og effektiv administrasjon er en nødvendighet for å lykkes. Sponsorpenger kommer ikke inn av seg selv.

Når du snakker om 25 i administrasjonen, teller du nok også med alle spillerne, men de skal vel helst holde seg på gressteppet?!?

Når du hevder at FFK har oppført seg pinglete overfor NFF tror jeg ikke du vet hva du snakker om. NFF har hele tiden sagt at kravene som FFK nå oppfyller er absoluttkrav i 2004. Klubbene i Tippeligaen har hatt ca 5 år på seg for å innfri disse kravene, FFK på sin side har hatt en vinter. Selvsagt kan man hevde at kravene om nytt flomlys etc er urimelige, men det er ikke bare FFK som må investere i det. Stabæk har den samme utfordringen. Brann må bygge ut flere sitteplasser osv osv.
NFFs krav er basert på UEFAs krav, og dermed noe FFK er nødt til å respektere og overholde.

3. Ingen kommentar til den

4. Her har jeg heller ingen kommentar annet enn at administrasjon har vurdert hva som er mest hensiktsmessig basert på blant annet erfaringene fra i fjor, hvor svindel med sesongkortene var mer utbredt enn man skulle tro, og innført et system hvor man unngår dette.

Generelt vil jeg si det er mye synsing på dette forumet. Uten at jeg sitter med alle fasitsvarene blir konklusjoner tatt her inne ofte fattet på et synsegrunnlag, og da blir det ofte feil.

Ellers er det jo bare å håpe at dine punkter fra 1-8 på den positive siden slår til.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

Landslagsspiller

Lagt til:
Til palajoha:
Jeg mente vel at adm. var alle som ikke var spillere og som jobbet for klubben, enten som ansatte eller innleide (og da tenker jeg også på Simensen og Co, banemestere etc.)

Du har helt rett i at jeg ikke vet hva jeg snakke om når det gjelder hva NFF har sagt der og da, men jeg forstår ikke at det er gjort større motstand mot NFF. Det er helt tydlig at FFK som nyopprykket lag får pålegge fra NFF som gjør at de ikke har de samme mulighetene til sportslig satsing som de andre klubbene . Det er da min mening at klubbadministrasjonen ikke har gjort jobben sin godt nok! De penga vi har fått fra sponsorene har nok blitt brukt litt anneledes en det giverene hadde tenkt! Jeg tror ikke tanken bak UEFAs krav var at det skal være vanskelig å etablere seg i toppserien pga utenomsportslige krav!!

4. Svindel av sesongkort er vel ikke noe vanskeligere enn svindling av biletter. Det er vel dessuten vanskelig å svindle til seg numrerte kort/billetter?

Og: Selvfølgelig er det mye synsing...hadde det ikke vært det, hadde det jo bare vært folk i FFK som kunne uttalt seg her? Vi har jo ikke fakta på bordet og storkoser oss isteden med ryktemakeri, skryt, jug, uberettiget kritikk, forbeholdsløs ros og utilslørte personangrep!

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:
NFF har sagt helt klart fra, og det har også FFK uttalt til mediene, at kravene som blir innfridd (bl.a. flomlys) er absolutte, dvs det er ikke en gang vits å søke om dispensasjon. Argumentet om at man er et nyopprykket lag er uansett ikke godt nok, siden alle norske lag har kjent til kravene i ca 5 års tid.

Problemet i fjor med sesongkort var at plastkortene ble kastet over gjerdet slik at venner etc kunne gå inn på samme kortet. Dette vil ikke være mulig med billettene som er innført i år.

Jeg skal ikke nekte noen å ha meninger om det skjer i FFK, men når meningene er basert på feilinformasjon blir det vanskelig å føre en skikkelig debatt.

mvh
Pål Johansen

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25