Husk meg
Brukernavn
Passord

Situasjon "Mommo" !

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til:
Mulig at jeg ikke har fulgt med i timen i det siste , men hva er ståa rundt Mammadou Diagne Latyr , nå før sesongstart ??? Det siste jeg har hørt er at søknad om opphold og arbeidstillatelse fortsatt ligger og "støver" ned i en eller annen skuff på departementet i Oslo....:confused:

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
En venninne av meg lå i køen der i 9 måneder... Så hvis ikke fotballspillere får særbehandling kan dette dra ut i tid...

Håper det ordener seg, han kan bli en stor spiller...

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til:
Ja, det er helt sikkert ! Mommo er en spiller jeg har stor tro på , og håper inderlig at dette løser seg ! Vi går glipp av en kjapp, smidig fotballspiller hvis dette går i stå, og enda verre ...i vasken ! Så vi får håpe at sentrale personer i FFK presser på det de kan her !??:confused:

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Ser ut som de jobber hardt med saken

"– Det er frustrerende at det skal ta så lang tid å få et svar på denne søknaden. Med Brian West gikk det fort. Derfor kan jeg ikke skjønne at de ikke kan gi oss et svar, sier Harry Hansen - sportslig ansvarlig i FFK. I går sendte han en faks til UDI, hvor han krevde et svar innen avreise lørdag."

Men det ser ikke ut som han får være med til Spania.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25