Spillerstallen 2018
Tja. Jeg tipper det er en del ting som er felles i all trenerutdanning, og så egne kurs for de som skal bli keepertrenere.
EDIT:
I Forbundets trenerutdanning er det i hvert fall egen spesialisering for keepertrenere, så da vet vi det: (Se ca midt på siden, "Trenerutdanning tilpasset ulike trenerroller")
---------------------------
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Andreas Løvland, fra Bummens forrige klubb, skal på prøvespill. Vet vi noe særlig om han? Ser han har spilt 129 kamper for Finnsnes og er 24 år. 15 mål på de kampene og midtbanespiller.
Må si jeg er litt skeptisk til å hente sentral midtbanespiller hvis han ikke er klart bedre enn de vi har. Det er vel den plassen vi har best dekning på akkurat nå. (Så spørs det jo hvem som forsvinner ut). Kantspillere og stoppere ville jeg vel kanskje hentet først?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jeg er også skeptisk til at han er veldig liten. Er ikke vi nå i divisjonen hvor det blir mer kriging?
---og der var Flo ferdig i klubben. Ikke overraskende, men da må vi ut på spissjakt
The colour of her eyes
Det blir en reservespiss da. Skal vist satse på Selin og Rocky som spisspar i år
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
De to bør være et godt spisspar i 2. divisjon.
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg synes de bør satse på Seling og Lekaj.
Relativt like spisstyper dog.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Hvorfor skrev vi kontrakt med Selin hvis han ikke passer som spiss sammen med Lekaj?
Hvorfor skrev vi kontrakt med Selin hvis han ikke passer som spiss sammen med Lekaj?
Passer de ikke sammen som spisspar? Har de spilt sammen før?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Jeg skrev dette pga "relativt like spisstyper" som sto ovenfor. Rocy har vært god på dette nivået før og han har kontrakt, det må vel hele tiden ha vært planen at han skal satses på?
Jeg skrev dette pga "relativt like spisstyper" som sto ovenfor. Rocy har vært god på dette nivået før og han har kontrakt, det må vel hele tiden ha vært planen at han skal satses på?
Begge er jo bevegelige spisser, selv om Selin er mer ekstrem i bakrom. Det er vel ikke helt utenkelig at Flo kan ha vært en potensiell partner til en av dem på topp. Jeg blir i hvert fall ikke overrasket om det hentes inn et oppspillspunkt i tillegg til de to overnevnte.
Det er vel også ikke klar om det blir 4-4-2 eller f.eks. 4-2-3-1 som Høgmo har spilt mye. Ingen av overnevnte er typiske midtspisser.
Opprinnelig postet av Holters
Det er vel også ikke klar om det blir 4-4-2 eller f.eks. 4-2-3-1 som Høgmo har spilt mye. Ingen av overnevnte er typiske midtspisser.
Han mer enn antydet i går at det blir 4-4-2, eventuelt 4-4-1-1
The colour of her eyes
Jeg tenker slik at vi er i 3. div og kan ikke ha "konkuranse om alle plassene i laget" og vi må vel ha noen tanker rundt hvem som er tiltenkt plass i en startellever?
Jeg tenker slik at vi er i 3. div og kan ikke ha "konkuranse om alle plassene i laget" og vi må vel ha noen tanker rundt hvem som er tiltenkt plass i en startellever?
nei vi er ikke i 3 div, vi er i 2 div som er nivå 3 i det norske liga systemet. Kråkerøy, østsiden og Selbak spiller i 3 div
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Slik som det er akkurat nå, så er det ikke så mange alternativer
Jenssen
Westgaard - Skagestad - Leko - Begby
Falk Larsen - Åsheim - Rekdal - Veteli
Sellin - Lekaj
Benk: Armstrong - Anas - Getz
Vi må ha inn mer i forsvar, vi må ha in mer på midtbanen og vi må ha inn en spiss til.
The colour of her eyes
Hvis vi ser både på stallen og økonomien synes jeg midtforsvar er det største problemet. 2 trege stoppere som ikke har vært gode sammen. Mange lag kommer til å "parkere bussen" mot oss og de har "jo alltid" noen lynraske spillere som straffer oss på overganger. Når det gjelder spisser er det sikkert bra å få inn en til, men som tiltenkt startellever bør det bli Lekaj og Sellin.
Opprinnelig postet av Rey
Han mer enn antydet i går at det blir 4-4-2, eventuelt 4-4-1-1
4-4-1-1 med innoverkanter og sittende midtbane kan ligne på 4-2-3-1, og Lekaj har vel beklet en av disse vingene til en viss grad. Men jeg blir og heller ikke forundret opp det kommer inn en targetmann som erstatter Flo.
Gikk noen rykter om at Svindland hadde fått kontraktsforslag, men det blir det ikke noe av. Dette grunnet "totalbildet". Regner med at totalbildet er utdanningskompensasjonen vi eventuelt måtte betalt.
De av prøvespillerne som fortsatt er aktuelle er stopperen Vittikko og spissen Toft som skal fortsette å trene med klubben. Løvland er fortsatt også aktuell.
Neste uke kommer den defensive midtbanespilleren Bocar Seck på prøvespill.Han har tidligere spilt i Bærum, Ljungskile og Kristiansund, men jeg har ikke funnet noe om hvor han spilte forrige sesong. Ser ut som han har vært klubbløs en stund?
The colour of her eyes
Hvis denne Seck er samme mann som spilte for Ksund da vi møtte dem i 2016 så husker jeg ham som en skikkelig drittseck på banen. En slik en kan være nyttig 
Ifølge fotball.no så klarte Seck å pådra seg 6 gule kort på 9 kamper for Bærum i 2015-sesongen. Det er ganske oppsiktsvekkende. Fikk også et par gule kort og et rødt for Kristiansund (a- og b-laget) året etter. Ellers har vel ikke karrieren hans hatt en type utvikling som gjør at dette lyser opp som et kupp. På en annen side så er det jo en grunn til at han må reise prøvespill til en norsk 2. divisjonsklubb - bare et par år etter at han uttalte at Bærum var en mellomstasjon på vei mot Premier League.
Om han er rett person vet jeg ikke, men man trenger noen krigere i laget.
Opprinnelig postet av Tøfflus
Hvis denne Seck er samme mann som spilte for Ksund da vi møtte dem i 2016 så husker jeg ham som en skikkelig drittseck på banen. En slik en kan være nyttig
Den kampen fikk han gult kort etter 30 minutter og ble byttet ut i pause (vil anta det var fordi han var nære et andre gult kort). Greit med drittsekker, men ikke hvis dem ikke får være på banen.
Ettersom jeg ikke finner noe om han fra 2017 i det hele tatt antar jeg han er klubbløs og har vært det i et år. Meget skeptisk
The colour of her eyes
Hvem bestemmer hvilke spiller som skal inn? Er det Høgmo, "spillerutvalg" Heier, Lunde eller en kombinasjon?
Hvem bestemmer hvilke spiller som skal inn? Er det Høgmo, "spillerutvalg" Heier, Lunde eller en kombinasjon?
Det er styret som har det endelige ordet og vedtar alle signeringer.
Men det er jo et samarbeid innad i FFK for å finsikte og innstille signeringer.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25