Hvem skal Trene FFK i 2018->
Opprinnelig postet av Rey
I følge F-B er Høgmo så godt som klar.
Hva tycks om det? Absolutt ingen suksess som landslagstrener, men som klubbtrener har han vesentlig mer suksess.
Åge Hareide hadde heller ingen stor suksess som norsk landslagstrener. Nå bæres han på gullstol av det danske landslaget.
Jag tycks detta här är mycket gott!
Veldig godt jobbet i FFK med å klare dette. Ingen tvil om at Høgmo vil ha mye å tilføre klubben.
En diktlesende julegris som ikke mestrer å kommunisere tydelig og har dårlig psyke... Kan vi synke dypere?
Opprinnelig postet av Vedahl
En diktlesende julegris som ikke mestrer å kommunisere tydelig og har dårlig psyke... Kan vi synke dypere?
Ja det kunne vi så definitivt (TN). Selv om jeg ikke har sansen for Høgmo som type, så er det vil liten tvil om at han er overkvalifisert som FFK trener.
Han har hatt sine suksesser som klubbtrener. Selv om han mislyktes i RBK, så var det mange som gjorde det i samme periode.
Jeg ser på han som en god strateg når det gjelder egeng karriere. Ha la opp et vellykket løp for å nå målet med å bli landslagstrener. Om han ser på det å bringe FFK tilbake til gamle høyder som en masterplan for å gjenbygge sitt eget rennome, så er nok det positivt for oss.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Hvem skulle FFK ha ansatt da? hvilken trener er 100% uten noen feil?
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Du mener, hvis jeg forstår dine flåsete usakligheter riktig, at det ikke finnes noe dårligere treneralternativ enn Høgmo???
Ditt innlegg er et godt eksempel på utydelig kommunikasjon, og vitner mest av alt om at du antagelig har problemer med egen psyke. Tror du skal være litt forsiktig med å bruke ordet "vi", slik som du skriver.
Skjerpings.
Nevn en annen aktiv trener på klubbnivå som er bedre egnet en Høgmo til å ta over FFK?
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Nevn en annen aktiv trener på klubbnivå som er bedre egnet en Høgmo til å ta over FFK?
Sjakk matt
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Josep Guardiola, men han snakker ikke norsk, og er vel heller strengt tatt ikke bra nok for FFK han heller. Han trener jo city tross alt, kan jo ikke hente en trener fra de.... og kanskje litt for mye trille ball i laget og sikkert mange andre ting han også er ræva på :P
Skulle kanskje presisert.. Norsk, Svensk eller Dansk..?;-)
Det finnes ikke,
ståle solbakke. hahahaha nei masse feil der. mer hår en hjerne :P
Michael Laudrup, glem det trener i qutar. Det blir for useriøst.
Kort oppsumert, det finnes ingen trener i skandinavia som er gode nok for FFK. Så styre har gjort en elendig jobb med å sette krav om norsk, svensk eller dansk :P
Hvordan noen kan være negative til Høgmo kan jeg ikke fatte og begripe. En kapasitet langt utover det vi fortjener i 2. divisjon. Flink til å bygge klubb også. Har rykte på deg for å være svak mentalt, men det hadde en viss annen suksesstrener sist FFK var i 2. divisjon også...
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Dette er langt over hva jeg kunne ha gjettet, men det er ikke bekreftet. Jeg aner heller ikke hvordan vi kan ha råd til en trener av et slikt format.
Opprinnelig postet av Erikk
Dette er langt over hva jeg kunne ha gjettet, men det er ikke bekreftet. Jeg aner heller ikke hvordan vi kan ha råd til en trener av et slikt format.
Det kan tenkes å være det de snakker om innen ting (eventuelt) bekreftes. Men det er heller ikke gitt at Høgmo nødvendigvis setter økonomi først her. FFK kan tilby kort reisevei, en tradisjonsrik klubb med en av Norges flotteste arenaer, og gode forutsetninger for sportslig fremgang, gitt at klubben får en kompetent og kyndig sportslig ledelse.
Jeg er ikke i tvil om at Høgmo anser FFK å være en spennende klubb, rent sportslig, å gå til. Gitt status for Høgmos trenerkarriere kan jeg godt se for meg at han ønsker å oppnå noe igjen. FFK kan tilby muligheter for det. Kommer suksess, så kommer etterhvert også bedre betalt. I mellomtiden vil jeg tro at Høgmo nok har til salt i maten.
Dette kommer sikkert som en negativ greie, men dette er utelukkende positivt:
En av de mer positive med Høgmo er jo at han er vant til å få kritikk både i medier og i offentligheten etter hvordan det har gått med landslagsfotballen. Noe som vil gjøre at mye av det tullet fra oss i fredrikstad forhåpentligvis ikke får invirkning på han.
En meritert klubbtrener som Høgmo vil virkelig fortelle oss supportere at klubben ikke ønsker å legge seg ned for å dø og virkelig satse fremover. Den faglige tyngden som høgmo sitter inne med, den erfaringen og alt han kan vise til vil jo også være en inspirasjon for spillerne våre.
Jeg er der at jeg er redd for å håpe at dette er sant, for dette er virkelig gode nyheter og jeg orker ikke enda en skuffelse i 2017.
"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."
- FFK / LFC / Østsiden -
Høgmo må være (hvis det blir aktuelt) den beste signeringen FFK har gjort på mange år !! Tror også at det vil virke positivt for våre lokale gutter at de blir værende....
Noen sutrer på at han ikke var god som landslagstrener (hvem har hatt suksess som det ?).
Det er vel bare 1 det,og det var Drillo.
Han hadde vel i motsetning ikke noe suksess som klubbtrener.
Semb fram til EM 2000 var til og med bedre enn Drillo... men gikk nedover derifra
Uansett så blir det pressekonferanse i dag kl 12:00. Blir spennende
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Sarpingen
To! Semb også.
Tja. Semb leverte i én EM-kvalik, hvor vi takket være de gode resultatene i årene før hadde overkommelig motstand. Så vant vi én kamp i EM (riktignok mot et så godt lag som Spania, det var bra) før vi røk ut, og kvaliken til VM 2002 var helsvart. Riktignok møtte vi der to gode lag (Polen og Ukraina), men vi havnet også bak Hviterussland ... og våre to seire, mot Wales og Armenia, kom i de siste to kampene av gruppespillet. Hverken under Hareide eller Høgmo leverte vi en så helsvart kvalik.
Landslagets prestasjoner under Semb var litt som en bryter ble slått av etter seieren mot Spania i EM. Før dette var det bra, etterpå gikk alt på ræva.
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Jeg synes ikke den beskrivelsen er helt presis, Tøfflus. I EM-kvalikken til 2004 havnet Norge på andre plass, bak Danmark. De øvrige landa i gruppa var Luxembourg, Bosnia og Romania. Vi var riktignok sjanseløse mot Spania i play-off. Sembs tredje kvalifisering var altså vesentlig bedre enn hans andre, og det var ikke slik at pilen pekte rett nedover. Med 24 lag i EM, slik som nå, ville vi faktisk vært kvalifisert i 2004.
Da var det offisielt da!
Høgmo er vår nye trener!
"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."
- FFK / LFC / Østsiden -
Smått utrolig at dette skulle bli virkelighet.. Den aktive treneren med lengst fartstid i Norsk Fotball.. Her får vi inn bøtter og spann med erfaring. Få inn noen gamle FFK helter inn i støtteapparatet nå så får vi litt vind i seila..
Opprinnelig postet av Sarpingen
Jeg synes ikke den beskrivelsen er helt presis, Tøfflus. I EM-kvalikken til 2004 havnet Norge på andre plass, bak Danmark. De øvrige landa i gruppa var Luxembourg, Bosnia og Romania. Vi var riktignok sjanseløse mot Spania i play-off. Sembs tredje kvalifisering var altså vesentlig bedre enn hans andre, og det var ikke slik at pilen pekte rett nedover. Med 24 lag i EM, slik som nå, ville vi faktisk vært kvalifisert i 2004.
Du har selvsagt helt rett, men feilen min var grovere enn å synse feil om 2004-kvaliken. Jeg rotet faktisk med når Hareide tok over for Semb ... hadde faktisk glemt at Semb fortsatte helt til 2003.
Armhevinger og Alzheimer-utredning på meg.
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25