Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny sesong i OBOS er sikret - og hva nå?

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av gant34

Are there any highlights on youtube of yesterdays game?

You can watch the highlights from FFK - Jerv here (Fredrikstad Blad, the local newspaper).

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 feb 17

Lagt til:

Thanks for the link but it says that i have to be a subsrciber to wiev the content.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Aalbu som var en av mine favoritter blandt spillerne er solgt til Ull Kisa. Jeg synes det er trist og synes det også er rart. Slik det står er Sanel K og Ulrik F de to beste spissene vi har. Likevel er det mye som skjer både med tanke på skader osv men også med tanke på taktikk hvor vi må "kaste alt i angrep i sluttminuttene". Flo har jo vært skadet nettopp, han var også skadet noen kamper forrige sesong. Vi har ingen som kan erstatte han nå som Aalbu er solgt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Da er Aalbu ute, og man har spart noe kostnader. Spørsmålet er om dette er en nødvendig besparelse, eller om det betyr en ny spiller inn. Hvilken posisjon bør forsterkes? Jeg stemmer for høyre back.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

A-lagspiller

Lagt til:

Det var leit. Bitrere blir det at vi kvittet oss med Blystad, som kunne fungert som backup. Får håpe det kommer en ny god spiss inn, men jeg tror nok ikke det vil skje dessverre.

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10

Lagt til:

Jeg synes det virker som en fornuftig avgjørelse. Sanel og Flo ser ut til å ta de to første spissplassene som er og N'Diaye den tredje. Da forstår jeg at Aalbu ikke ville ta risken på å få nok et år uten spilletid. Men fortsatt synd, han virket som en god spiller og ikke minst særdeles sympatisk type.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Han er jo ingen ren spiss, og for treig som indreløper, så når det ikke spilles 4-5-1,4-2-3-1 så blir han jo overflødig. Men likanes type, som virker som en dedikert utøver. Men han har ingen eliteserie erfaring, og har utifra hva jeg kan se ikke noe eliteseriepotendiale. Det forteller jo at konkurransen er stor, og at trenerapparatet er opptatt av å ha en så god som mulig kamptropp. Betyr mest sannsynlig at det er spiller på vei inn. Men kan det evt være flere spillere på vei ut? Kalland, Simonsen er vel også rimelig utsatt mtp at de er tiltenkt en plass på høyre vingback. Og den plassen har jo Westegaard lagt beslag på ser det ut som, og det trengs jo muligens en midtstopper til om det skal være dekkning bakerst. Hadde ikke takket nei til en skikkelig god defensiv midtbanespiller heller!

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Jobbes med ...... .....

Landslagsspiller

Lagt til:

Hadde vært kult det, men tror ikke det ass..

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av tomroar

Jobbes med ...... .....

Retur på Robert Stene altså? Haha Tongue out

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Feil

Landslagsspiller

Lagt til:

At Gashi skal returnere til FFK er vel lite trolig vel..

Landslagsspiller

Lagt til:

Da ble det ingen ny spiss. Dette er en avgjørelse jeg støtter helt. Vi har to gode spisser pluss N`daye. Trenerne drar fram Anas også. Det hadde vært flott hvis han fikk komme inn i slutten av noen kamper. Jeg har skrevet tidligere at jeg synes det er trist at Aalbu er ute, det står jeg fortsatt på, men er som sagt likevel enig i at han ikke bør erstattes. Økonomi er selvsagt et stikkord. Skulle det finnes milder ville jeg tenkt høyre (ving)back.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ny venstre back faktis. Nuhu vel som en forsterkning å regne. Må jo si at vi får en imponerende dekning på vingback plassene.  6 mann på totalt 2 plasser. Betyr vel at 4-4-2 er en minst like aktuell formasjon, da.er jo venstresiden og høyresiden godt forspent for å s det mildt.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk

Tar jeg feil eller har vi Nuhu, Ludde og Wright som kjemper om plassen på venstre, mens vi på høyre har Simonsen, Kaland og Westgaard (som med hell kan spille i andre posisjoner)? Hvis dette stememr blir det jo en veldig rar ressursbruk å signere Nuhu?

Landslagsspiller

Lagt til:

Wright kan jo fort bli en som trenger litt mer tilpassning. Og kan jo være han ikke er god nok defansivt som back

Landslagsspiller

Lagt til:

Virker ganske solif av det lille jeg ser på video av han ihvertfall, ser ut til å ha gode innlegg.

A-lagspiller

Lagt til:

Synes dette var en rar signering. Det eneste gode jeg kan tenke meg her er at vi får bedre defensiv dekning på venstre kant da både Ludde og Wright ser ut til å ha sin svakhet nettopp der. Samtidig ser jeg ikke hvorfor de da ikke heller prioriterer andre posisjoner hvor vi er svakere. Signeringen virker rett og slett litt tilfeldig og lite gjennomtenkt.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Tar jeg feil eller har vi Nuhu, Ludde og Wright som kjemper om plassen på venstre, mens vi på høyre har Simonsen, Kaland og Westgaard (som med hell kan spille i andre posisjoner)? Hvis dette stememr blir det jo en veldig rar ressursbruk å signere Nuhu?

Helt enig, virker som uoptimal ressursbruk.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Stiller meg i rekken med de som synes dette er en merkelig signering. Skulle nesten tro at de så på Wright som et bomkjøp allerede. Med en ettårskontrakt stikker nok han hjem etter endt sesong. Blir heller ikke overrasket om han stikker før tiden.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Er det slik at disse 3 venstrebackene bare kan spille på denne siden,  og ikke på høyre?  Mener å huske at selveste Leeds slo, jeg tror det var Blackburn,  med 3 høyrebacker på banen for noen uker siden. 

A-lagspiller

Lagt til:

Vi vil jo på en annen side være atskillig bedre dekket i en 4-4-2 formasjon med Nuhu på backplass og Ludde på vingen. Kanskje like greit å ikke være avhengig av Wright om man skal anvende den formasjonen.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Er vel litt med å bruke spillerne der de er best? For å sette det litt på spissen: Hvis du trenger en midtstopper så kjøper du ikke en spiss og setter spissen i hjertet av forsvaret.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Er vel litt med å bruke spillerne der de er best? For å sette det litt på spissen: Hvis du trenger en midtstopper så kjøper du ikke en spiss og setter spissen i hjertet av forsvaret.

Tidligere var det en opplest og vedtatt sannhet at høyrevinger skulle være høyrebent,  og omvendt. Slik er det jo ikke lenger. Hvis du trenger en back så henter  du en back. Men for alt jeg vet r det andre planer for høyrebacken.

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: hasse33

Sett mange "omskoleringer" av spillere gjennom tiden.... Velger å stole på at trenerteamet  ser noe som ikke jeg ser, uansett virker det som en god signering

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 16:30 | c1438ad6