Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: kjell-H

Sanel Kapidzic har skrevet to-års kontrakt med rødbuksene.

http://www.f-b.no/ffk/fotball/sport/sanel-kapid-i-klar-for-ffk/s/5-59-414654

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:

Da virker det som om stallen er spikret med den etterlengtede spissen på plass. Vi står da med 20 utespillere og 3 keepere hvis jeg teller riktig. En god pekepinn kan være å se på reservebenken, som jeg mener i år er vesentlig sterkere enn i fjor. Da gjenstår det å få laget og enkeltspillere til å fungere, men på papiret synes jeg dette ser relativt bra ut. Tror ikke vi kan forvente noe særlig bedre spillere inn enn hva vi har fått. Vi har i flere år vært et middelmådig OBOS lag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Han takket nei til ny kontrakt i Mjøndalen etter 2015 sesongen.

Han ble IKKE tilbudt ny kontrakt

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Jeg gikk bare ut i fra hva som stod i DT.

Fjorårets MIF-toppscorer, Sanel Kapidzic, takket nei til kontraktsforslaget fra klubben. Han blir dermed ikke se i brunt neste år.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Jeg gikk bare ut i fra hva som stod i DT.

Fjorårets MIF-toppscorer, Sanel Kapidzic, takket nei til kontraktsforslaget fra klubben. Han blir dermed ikke se i brunt neste år.

Ser den. Jeg kejner en del folk i 3050, etter å ha bodd der i rundt 25 år. En venn av meg jobber sammen med kona til Sanel, og han ble altså ikke tilbudt ny kontrakt. Noe mange 3050 medlemmer, synes er ganske utrolig,da han har vist han har Obos ligaen inne., og de 2 spissene de har idag vel ikke har imponert, Pellegrino-Boye. Men det er visstnok sånn at hvis treneren har mista trua på en spiller, er han ute i kulda.

Sanel har trent i Danmark, og var en liten tur på prøvespill hos noen klubber. Sies han har trent med sin moderklubb, uten at jeg har fått det verifisert, men dette kan da være AGF Århus, som vel også er gamle klubben til JHH?

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Det kan ha vært snakk om økonomi. Jeg synes det var morsomt å se Mjøndalen-serien som gikk på TV2 og der ble det jo sagt at kostandene måtte ned i forbindelse med nedrykket. Pelegrino var tidligere på Bærum og han storspillte (vi har også vært i Bærum og fått mål mot signert han). Han ble senere solgt til Lillestrøm og lånt ut til Mjøndalen. Hvis jeg skal prøve meg som spåmann vil jeg tro at han blir topp tre på toppsscorerlisten denne sesongen.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Pelegrino var tidligere på Bærum og han storspillte (vi har også vært i Bærum og fått mål mot signert han). Han ble senere solgt til Lillestrøm og lånt ut til Mjøndalen. Hvis jeg skal prøve meg som spåmann vil jeg tro at han blir topp tre på toppsscorerlisten denne sesongen.

Pelegrino var kanskje spilleren som imponerte meg mest den sesongen. Var veldig god mot oss!

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

Da ser det ut til at Badr blir tilgitt. f-b.no omtaler han som "den andre spissen"

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Da ser det ut til at Badr blir tilgitt. f-b.no omtaler han som "den andre spissen"

Bekreftet av FFK per sms nå nettopp. Signerer ut 2016.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: SpaceBob

Noen som vet hvor Adaramola og Standerholen har blitt av?

Så Julius skulle prøvespille for Moss mot Ljungskile, men etter det har det vært stille.

Moderator

Lagt til:

Standerholen trener visstnok fortsatt med FFK, men ikke med ball.

Julius har jeg ikke hørt noenting om

The colour of her eyes

Moderator

Lagt til:

Da var også B-lista klar:

Herman Blystad (spiss)
Ismar Dizdar (stopper)
Deni Hasanagic (midtbane)
Tobias Faye Knudsen (midtbane)
Viktor Kristiansen (keeper)

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:

http://www.transfermarkt.co.uk/julius-adaramola/profil/spieler/98752

Tydeligvis uvisst hvor Julius leker med ball på nåværende tidspunkt.

Om det så blir seier over Rosenborg, eller tap for Juristforeningen Studentidrettslag. Flammen Dør Aldri!

Moderator

Lagt til:

Standerholen trener visstnok fortsatt med FFK, men ikke med ball.

En liten setning helt sist i artikkelen om PMK i morgendagens papiravis (og sikkert nett) var gledelig. Standerholen var med på store deler av treningen onsdag.

The colour of her eyes

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: arte et labore

Kjetil Berge frir til FFK i dagens FB. Bosatt seg på Kråkerøy og havnet bak i køen i 08. Som han selv sier, så er det vel offensivt FFK søker spillere, men at de kanskje ikke har vondt av en ledertype.

Nå er det ikke sikkert dette blir noe av, men må si rollene har snudd rimelig kjapt. Før var det smurfene som lå en divisjon under uten særlige sjanser til opprykk og hvorpå de fikk arve spillere FFK ikke lengre trengte i form av blant annet Hoås og Wiig. Nå er det plutselig vi som må arve spillere smurfene ikke lengre trenger. Vi har jo allerede Thømt Jensen i stallen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Men vi har jo nok stoppere og han er 35 år. Kanskje han heller burde fri til Råde?

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

Trur dette blir en hektisk sommer for oss. Hvilke spillere kommer inn/går ut. Vil tru at spesielt Masalin, Risholt, Nystrøm og Sansara ikke er veldig fornøyd med ffk tilværelsen om dagen. Har vært en del på F-B som jeg ikke har fått med meg på grunn av + versjonen. Noen som kan komme med en oppdatering på hva som skjer om dagen.

Jeg mener at vi trenger et par spillertyper i laget.

En Jørgen Horn i midtforsvaret

En Ole Jørgen halvorsen på høyrekant som kan utfordre back og skore mål,(Synes Ndiaye gjør noe bra, men det blir aldri noe ut av det. Ofte god når han tar imot ball, men det stopper ofte der).  

En Etzaz Hussain som kan gi oss litt mer uforutsigbar spillestil og løsne opp et forsvar med skudd og smarte pasninger.

Har også lyst på en Kjeldsrud, men Kapidzic skorer jo en del mål. Da måtte vi eventuelt lagt om til to spisser hvis det skulle vært aktuelt.

Nå snakker jeg spillertyper og ikke akkurat disse spillerne selv om Halvorsen kan være aktuell.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Da var også B-lista klar:

Herman Blystad (spiss)
Ismar Dizdar (stopper)
Deni Hasanagic (midtbane)
Tobias Faye Knudsen (midtbane)
Viktor Kristiansen (keeper)

Denne skal vel oppdateres 31.07, hvor kan man finne den? 

Moderator

Lagt til:

Er ikke lagt inn andre endringer enn Brice Wembangomo inn og Aalbu og Kaland ut enda. Men du finner spillertroppen på fiks.fotball.no

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvis man ser på https://twitter.com/SillySeasonNOR?lang=no spekuleres det i at Kristian Opseth er på vei.

Landslagsspiller

Lagt til:

Er Badr fortsatt FFK spiller? Kanskje han vil få mer spille tid også.

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:

Badr spilte vel FFK2 kampen rett etter levanger kampen.

Ganske utrolig at vi dro til Levanger ute en eneste offensiv spiller på benken.
Og i FFK2-kampen spilte både Badr, Blystad, Nystrøm og Benmoussa....

Personlig sitter jeg på følelsen av at vi har flere spillere i stallen som ikke har fått sjansen til å prøve seg under JHH denne sesongen. 
Jeg er naiv optimist nok til å tro at vi får noen uventede "forsterkninger"  fra et glemt hjørne i vår egen tropp.

Landslagsspiller

Lagt til:

Risholt: – Jeg kan og vil være med på å snu dette

http://www.fotballnerd.no/risholt-vaere-pa-a-snu/ 

Men det er ingen tvil om at det lå andre grunner til enn sportslig at du ikke var en del av planene til Halvorsen? Enkelte kamper var du ikke engang på benken? Det må vel sees på som en ny sjanse for deg også?

– Jeg synes det var merkelig, men det var vel han som ikke ville ha meg med videre i Start i 2001. Det virket veldig bestemt allerede i Januar at jeg ikke ville bli satset på.

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Når stenger dette overgangsvinduet?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 16:30 | c1438ad6