Kamptråd: FFK- Kvik Halsen, Fredag 31. Januar kl. 18:00 (treningskamp)
Tusen mange takk..
du vet like godt som meg at vi kan ikke være enige om alt. det ville vært for dumt hehe
jeg har ikke noe mot deg på noen som helst måte. kanskje vi en dag finner en ting vi begge er enige i.
---------------------------
Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe
Hadde dessverre ikke mulighet til å dra på kampen. Noen som var der og kan gi noen inntrykk? Spesielt interessert i ungguttene.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Spesielt interessert i ungguttene.
Hysj... er det lov å si?? 
Det er tråkig det ikke er mer aktivitet i forbindelse med årets første kamp. Jeg var ikke tilstede og har kun f-b.no som kilde. De mener Haitan, Simen R og Håvard Aasheim var gode, men at resten virket tunge.
Skeptisk til om det var lov å si, Planekæll, men jeg tok sjansen :-)
Tråkig at det ikke er mer aktivitet ja. Bare litt over 400 på kampen også. Det har da absolutt pleid å være flere, selv på treningskamper. Håper ikke dette setter en trend.
Positivt at Simen Rafn fortsetter den gode utviklingen etter at mange hadde avskrevet han tidlig i fjor, men de jeg var mest interessert i å vite noe om var Oskar Hansen, som startet i dag og i følge Moss Avis var nære a-kontrakt i fjor, og Gagandeep Singh Lally
The colour of her eyes
Folk er vel litt lei av at FFK ikke innfrir og derme svikter folk.Vi er nødt til og komme oss tilbake i tippeligaen + at vi må få slutt på alt piss osv
Svaret gir seg vel egentlig selv for hvorfor engasjementet er labert;
1) Svake sportslige prestasjoner over tid.
2) Svært mange negative utenomsportlige episoder over tid.
3) Et lag som totalt mangler profiler.
4) En økonomi som tilsier laber satsning.
5) En ledelse som er redde for å være ambisiøse/visjonære/love for mye/uttale noe man kan bli arrestert på siden, og setter forsiktighetsprinsippet foran alt i alt man foretar seg.
6) 1-0 mot Kvik Halden med den påfølgende standardunnskyldningen om at man er inne i en hard treningsperiode (alle lag, inkludert motstanderen, er det, men likevel klarer de beste å produsere gode resultater).
osv.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Tråkig at det ikke er mer aktivitet ja. Bare litt over 400 på kampen også. Det har da absolutt pleid å være flere, selv på treningskamper. Håper ikke dette setter en trend.
Mener å huske at det ver god plass på tilsvarende kamp i fjor. Om jeg ikke husker feil var det bare mot o8 det var "fullt". Før en prekær situasjonen altfor langt ned er det noen som husker hvor mange som var å så FFK - Kvik i fjor.
Vi er litt enkelt skrudd sammen her nede ved Glommas utløp. En spillersignering til (av medium størrelse) og et par gode treningskamper er det full mobilisering av tilskuere til første seriekamp :) Heldigvis må jeg vel si
Opprinnelig postet av rød og hvit
Mener å huske at det ver god plass på tilsvarende kamp i fjor. Om jeg ikke husker feil var det bare mot o8 det var "fullt". Før en prekær situasjonen altfor langt ned er det noen som husker hvor mange som var å så FFK - Kvik i fjor.
Tydeligvis jeg som husker feil. Den treningskampen i fjor (mot Østsiden) trakk 434 tilskuere.
The colour of her eyes
Skeptisk til om det var lov å si, Planekæll, men jeg tok sjansen :-)
Positivt at Simen Rafn fortsetter den gode utviklingen etter at mange hadde avskrevet han tidlig i fjor, men de jeg var mest interessert i å vite noe om var Oskar Hansen, som startet i dag og i følge Moss Avis var nære a-kontrakt i fjor, og Gagandeep Singh Lally
Ludvig Begby var en fullgod innbytter for Haitiam Allesami og lagde mange muligheter. Simen Rafn og Håvard Åsheim var gode. Oscar Hansen var litt usynlig.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25