Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2014-sesongen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Stabæk har Freddy Adu på prøvespill

Ganske sykt om han kommer til Tippeligaen egentig. Regnet som et av de aller aller største talentene i verden og har spilt i en del store klubber selv om han aldri har slått til.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: keiko99

vet at Stefan Strandberg er inne i RBK varmen

Moderator

Lagt til:

Sarp selger Aaron Samuel til Kina for over 12 millioner kroner. Syns det virker veldig mye med tanke på hvordan fotballmarkedet skal være om dagen. Men kineserne er sikkert stinne av gryn

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Sarp selger Aaron Samuel til Kina for over 12 millioner kroner. Syns det virker veldig mye med tanke på hvordan fotballmarkedet skal være om dagen. Men kineserne er sikkert stinne av gryn

sa 5 mill på TV 2 hvis jeg ikke hørte feil!

Moderator

Lagt til:

Du hørte rett. Stort sprik på hva de forskjellige nyhetsleverandørene rapporterer med andre ord.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Du hørte rett. Stort sprik på hva de forskjellige nyhetsleverandørene rapporterer med andre ord.

Og VIF skal ha 25%

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Sarpsborg får 12 millioner for spilleren ifølge kilder tett på klubben. Må sies å ha vært en bra investering for Sarpsborg 08. Wink

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Våre naboer må på trenerjakt. Brian Deane forlenger ikke (evt. får ikke forlenget) kontrakten, og dermed forsvinner han etter denne sesongen. Link: http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article7468590.ece

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Deane som har gjort en kjempejobb, han skal ikke bli enkel å erstatte. Hadde vært flott om han tok over hos oss isteden.

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

Ingen norske lag igjen i Europa ... norsk fotball er tilbake der vi var i 1990. Og ikke er det spesielt kvass motstand det er snakk om heller. Molde røk mot jumbolaget i ukrainsk serie, og Rosenborg mot en tyrkisk middelhavsfarer. I forrige runde røk Tromsø ut mot et lag fra Færøyene 

Sørgelig.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg synes det er tråkig at det ble slik (bortsett fra Rosenborg som fikk det de fortjente).

Landslagsspiller

Lagt til:

Mjæ. Alle de norske lagene har vel på sett og vis fortjent å ryke ut - de har vært dårligere enn motstanderne, eller i det minste ikke vært tilstrekkelig mye bedre til å sørge for at marginer ble uvesentlig.

Jeg er nå forbi det punktet hvor jeg ikke lenger kjenner skadefryd på RBKs bekostning når de driter seg ut. Det har blitt for mange sesonger hvor norske lag har gjort det dårlig i Europa til det.

Vær forberedt på en høst hvor det ropes om 12 lag i Tippeligaen - selv om hele oppturen og starten på nedturen kom mens vi hadde 14 lag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Mjæ. Alle de norske lagene har vel på sett og vis fortjent å ryke ut - de har vært dårligere enn motstanderne, eller i det minste ikke vært tilstrekkelig mye bedre til å sørge for at marginer ble uvesentlig.

Jeg mener da Molde hadde en god porsjon uflaks.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Moderator

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Jeg er nå forbi det punktet hvor jeg ikke lenger kjenner skadefryd på RBKs bekostning når de driter seg ut. Det har blitt for mange sesonger hvor norske lag har gjort det dårlig i Europa til det.

Vær forberedt på en høst hvor det ropes om 12 lag i Tippeligaen - selv om hele oppturen og starten på nedturen kom mens vi hadde 14 lag.

12, 14 eller 16 lag har ingenting å si hvis vi skal begynne med signeringer som dette igjen. I tillegg har Sandnes Ulf signert Hannes Sigurdsson. Helt høl i huet

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

12, 14 eller 16 lag har ingenting å si hvis vi skal begynne med signeringer som dette igjen. I tillegg har Sandnes Ulf signert Hannes Sigurdsson. Helt høl i huet

Å hælle måne.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Tøfflus

Vålerengas toppscorer Kjartansson var i en liten "disputt" med Snullåttes Steffen "stupedama" Ernemann i dag og fikk et kontroversielt rødt kort. Rett nok var det noe gemeng mellom dem, men måten dansken falt på var nesten like komisk som den han hadde mot RBK i fjor. Minnet nesten om Knut Anders Fostervolds berømte episode mot Stabæk. Fløy avgårde omtrent som filmskurkene som fyker gjennom lufta etter å ha blitt skutt med en liten pistol.

Døm selv.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Døm selv.

Det er en så merkelig og dum handling av Kjartansson at det fortjener rødt kort. Kneer til Ernemann i baksiden av låret og dytter i samme bevegelse lenge etter at ballen er langt unna situasjonen. Ren, skjær idiothandling som fortjener det den fikk. Det er ingen kamp om ball, kun angrep på mann.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

Er forsåvidt enig i at det er tåpelig av Kjartansson, selv om jeg synes det røde er strengt. Like fullt synes jeg fallet til dansken er komisk.

En helt annen TL-ting: Hva er det de spiser i Skien for tiden? Odd holder et fast grep om andreplassen, og i går slo de regjerende seriemester Strømsgodset.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Tøfflus

Tommy Høiland: -Har ikke filmet siden jeg var 16

Ikke sant ...Han opererer antagelig med en definisjon av filming hvor den minste kontakt frikjenner ham, for jeg mener da å huske en god del teater fra den kanten. Særlig i hans nest siste sesong i Sulf.

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10

Lagt til:

God dag godtfolk.

Først får jeg si at dere virkelig er i vinden om dagen, håper det holder seg og poengene strømmer på så vi kan møtes til året igjen.

Jeg leser jo litt på forumet dere og ser dere gir en del spillere det glatte lag pga filming ol.

Har dere glemt deres egen Tarik, dere har vel også hatt deres dose med slikt mener jeg å huske.

God kamp i dag..

Ford eller Fiat?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88