Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2013/2014

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis spillerne har blitt hentet for en rimelig penge og solgt videre for gode penger - og i mellomtiden har prestert godt i FFK - så har de vel vært suksesser uavhengig av hvordan det ellers har stått til med klubbøkonomien.

Matvarer er en veldig dårlig analogi da prisen på fotballspillere endrer seg mye. Handler man hummer til 500,- og selger den videre for 2000,- har man gjort suksess.

Nå sier jeg ikke at det over gjelder alle de aktuelle spillerne, men det er ikke på spillerkjøp FFK har rotet til sin økonomi.

Spillerkjøp/logistikk blir jo ikke en a la carte meny hvor man plukker opp godbitene i ettertid og fremstiller det som suksess.. For hver adiya som gikk til milan så var det en alex valencia som dro sine millioner over en lengre tid.. Spillerlogistikk og lønninger er den største enkeltposten i en fotballøkonomi, og når man gikk dundrende underskudd og var teknisk konkurs avhjulpet av hyggelige kreditorer, så hjelper det lite at man har funnet noen fine korn..

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

Noen som har fått med seg om hva Strømsgodtse har fått for et intrykk av Alsami?

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09

Lagt til:

Er det noen som hvat hva som skjer med Landgren?

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Balto

Er det noen som hvat hva som skjer med Landgren?

Andreas Landgren har skrevet under for gamleklubben Helsingborg.

(22. januar 2014)

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Nok en prøvespiller med til La Manga.

Se på Ameobi 

Likær'e....

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Obligatorisk skrytevideo. Vet at alle kan se gode ut med skrytevideo, men denne linken inneholder hans berøringer fra èn kamp. Virker som en spisstype vi sårt trenger! Håper vi har midler til dette. Så kan vi bare drømme om at han er 1/5 av hans bror!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Er vell en sånn type spiss vi har savnet i fredrikstad noen år nå.  Spennende nyhet hvertfall Smile 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Er vell en sånn type spiss vi har savnet i fredrikstad noen år nå.  Spennende nyhet hvertfall Smile 

Enig. Vi har så mange raske, men små kanter nå. Trenger en sterk tankspiss. Stene har ikke fungert som det.

A-lagspiller

Lagt til:

Minnet meg litt om Jabbie, duelsterk men ikke fullt så teknisk. Men klart en spennende spiller.

A-lagspiller

Lagt til:

hvordan er nivået i finnland sammenlignet med norge egentlig?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av malurt

hvordan er nivået i finnland sammenlignet med norge egentlig?

Et godt eksempel på det er Vuorinen som herja i Finland og leverte en god kamp for oss mot Start. Men jeg tviler på at det er så mye bedre kvalitet Adeccoligaen ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jo men finnes det penger til å signere han?

Landslagsspiller

Lagt til:

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12

Lagt til:

Det spillerene som har kommet fra enga, har blitt til GULL i Fredrikstad :D

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Det var veldig flott, jeg ønsker han lykke til :-)

Landslagsspiller

Lagt til:

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06

Lagt til:

Kanskje like grei. Hørtes ikke ut som en lovende samling klubber han hadde spilt i.... uten å imponere nevneverdig. Håper på en ny spennende spiller inn på topp før seriestart :)

A-lagspiller

Lagt til:

Hadde vært fint å få inn en på topp ja, og kanskje solgt stene ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

"Solgt" som i fått penger for? 

Ser ut som det blir denne Olsen

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Meget skeptisk til Olsen ! Alt for mye skadet desverre!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: malurt

Opprinnelig postet av kanogvetalt

"Solgt" som i fått penger for? 

jepp..lov å håpe

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Robert Stene kommer vi aldri i verden til å få penger for.

Det er heller ikke noe poeng i å kvitte seg med han hvis vi ikke får inn en spiss som er bedre.

Jeg er meget skeptisk til Dag Alexander Olsen, da jeg ser på han mest som en kantspiller. Der har vi fra før Standerholen, Shaswari, Nystrøm og Rafn. Westgaard kan også spille der. Med den skadehistorikken til Olsen er det galskap for en klubb som FFK å hente han.

A-lagspiller

Lagt til:

nei som sagt så er det lov å håpe, og hvis vi skulle selge han var hvis vi fikk inn en ny spiss.

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Hadde lave forventninger til forsterkninger før årets sesong, likevel er jeg skuffet over hva vi har fått til. Dag A. Olsen tror jeg er en såkalt stallspiller, forsterker ikke laget, men gir mer bredde i stallen, noe som kan bli verdifult om vi får mye skader. Steffen Nystrøm forventer jeg meg mer av, bør kunne bidra med erfaring og muligens et sted i nærheten av 10 mål i år, men kan også ende opp som en ny Valencia som går skadet store deler av sesongen. 

Er skuffet over at vi ikke har signert en ny midtspiss, for føler dette laget skriker etter en target mann som både kan bidra i det oppbyggende spillet og som er giftig avslutter i boksen. En som går i duellene og gir juling, samtidig som han besitter smartness nok til å roe ned for å få med laget framover når det er nødvendig. Egentlig høres dette litt ut som Ringberg når han var på toppen av sin karriere, savner Ringberg, en type som han kunne betydd enormt mye for dette laget. Robert Stene mangler alt en slik spiss bør ha, med unntak av en ganske god innside skuddfot, dvs han er god til å plassere skudd med innsiden av foten, men det er desverre også det eneste han er god på. Det verste med han er at han totalt mangler glød og engasjement, noe en midtspiss bør ha masse av. Bare se på en type som Kovacs, han ofrer alt for å vinne terreng, for å score eller bare for å skape rom for de andre. Stene må begynne å vise at han virkelig ønsker å være utpå der, hvis ikke kan han like godt la være, for da har vi andre som ville gjøre hva som helst for å få en sjanse på topp, f.eks. Momo. Om Momo er løsningen, neppe, men ser ikke ut som klubben lykkes med å finne noen andre heller, så da er det det vi har.

Lenge leve "hjørnet"!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25