Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2013/2014

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Ikke det at jeg tror det blir noen overgang, men er det flere som har lagt merke til at Haraldur Bjørnsson spiller for FFK i Romjulscupen? Da er det jo litt som tyder på at han er ferdig i S08 ihvertfall

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Ikke det at jeg tror det blir noen overgang, men er det flere som har lagt merke til at Haraldur Bjørnsson spiller for FFK i Romjulscupen? Da er det jo litt som tyder på at han er ferdig i S08 ihvertfall

Hvis jeg kunne valgt mellom Björnsson og Masalin hadde jeg valgt Björnsson any day. Masalin er noe av det mest uinspirerende jeg ser på en fotballbane.

Hvis det er slik at man signerer Björnsson og beholder Masalin er det tullete. Da har vi to gode keepere, og mister muligheten til å signere en utespiller til.

Fytti gjesp, dette går mot en kjeeeeedeeeeliiiiig overgangsvinter for FFKs del...

Landslagsspiller

Lagt til:

Ardian Gashi går mest sannsynlig til Vålerenga.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Hvis jeg kunne valgt mellom Björnsson og Masalin hadde jeg valgt Björnsson any day. Masalin er noe av det mest uinspirerende jeg ser på en fotballbane.

Hvis det er slik at man signerer Björnsson og beholder Masalin er det tullete. Da har vi to gode keepere, og mister muligheten til å signere en utespiller til.

Fytti gjesp, dette går mot en kjeeeeedeeeeliiiiig overgangsvinter for FFKs del...

Masalin har signert ny kontrakt som innebærer at når han legger opp så går han til full-tid som keepertrener. Og han er spillende keepertrener per idag.

Moderator

Lagt til:

Spillende keepertrener for hvem da? Ikke seg selv håper jeg?

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Er det slik at familien til Gashi fortsatt bor i byen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Synes uinspirerende er en utrolig rar betegnelse å gi til en keeper. Masalin er et hakk vassere enn Björnsson. Om vi signerer med Björnsson og har to gode keepere er ikke det tullete i det hele tatt. Det er mange tilfeller i løpet av de siste sesongene at vi har manglet nettopp dét - to keepere og ikke kun én.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg mener det er tullete å gå for to gode, etablerte keepere i Adeccoligaen når vi er en klubb uten penger og gode utespillere.

Da er det bedre å droppe og hente Haraldur Björnsson og heller bruke disse lønnsmidlene på en utespiller.

På meg virker Masalin uinspirerende. Det meste går i sirup, og man blir ikke akkurat engasjert av å se på han. Han er dog mye bedre enn Björnsson på nærskudd. Der holder han faktisk høy tippeligaklasse. Når det gjelder feltarbeid, fotarbeid osv synes jeg islendingen er bedre.

Som sagt, hvis jeg skulle valgt mellom disse ville jeg valgt Björnsson uten å blunke.

Nå er uansett ikke dette noe tema da Jon Henrik Masalin har signert en ny kontrakt. Og bare for å ha sagt det, han er absolutt en toppkeeper i Adeccoligaen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

kommer det ingen kan vi glemme opprykk 2014

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Er et par Bosmanspillere tilgjengelige og! Noen er av åpenbare grunner ikke tilgjengelige, men er jo noen spennende typer her.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Hvilke type spillere kan vi forvente å få inn i stallen nå i januar 2014? Noen som har 'hete' tips?

En viktig faktor er å finne spillere som er 'sterke' i hodet.....krever litt mere å spille for FFK enn Ranheim.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Vår første forsterkning i 2014 er klar. Onsdag ettermiddag forteller vi hvem! 

https://www.facebook.com/Fredrikstadfk

Nå folkens... Kom med ryktene! Simen? Björnsson? Gudjohnsen?

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12

Lagt til:

Alagie Sosseh

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til:

skal bildet være av spilleren? brenne spilte i hvert fall ikke med stabburet på drakta

med ffk til champions league!

Moderator

Lagt til:

Tore P har tweetet den saken på Twitter, så da er det muligens en av hans spillere? Hvem er det han har i stallen sin som kan være aktuell for oss?

The colour of her eyes

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Kanskje han svensken som egentlig kom i sommer men ikke fikk spille fordi han hadde vært i 2 klubber i løpet av sesongen?

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Kanskje han svensken som egentlig kom i sommer men ikke fikk spille fordi han hadde vært i 2 klubber i løpet av sesongen?

Hva var navnet hans da?    Svar : Alagie Sosseh

Flyttar till Fredrikstad FK 2014-01-01

http://www.fotbolltransfers.com/site/player/1359

At the club since: 01.01.2014

http://www.transfermarkt.de/en/alagie-sosseh/profil/spieler_46479.html?from=direktErgebnis

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Costanza

I en sak om Alagie Sosseh i svenske Dagbladet fra september etter at det ble kjent at han ikke fikk spille for FFK i 2013:

"– Vi bröt kontraktet med Fredrikstad och skrev ett nytt över nästa år istället, och tanken var att åka hem till Stockholm för att spela division III-fotboll under tiden, eftersom transferfönstret för proffsklubbarna hade stängt.

När uppdraget är avslutat i Division III Mellersta Norrland åker Alagie Sosseh tillbaka till Norge. Nästa år väntar spel med Fredrikstad i Adeccoligan. Sedan återstår det att se vart fotbollen för honom nästa gång.

– Jag ser fram emot att få göra debut för Fredrikstad och att vi förhoppningsvis går upp i Tippeligan. Sedan vet man aldrig, fotboll är färskvara, säger Alagie Sosseh."

Se hele saken her. Det ser ut som han har spilt sentral midtbane for en klubb i svensk 3. divisjon i fjor høst, men er innstilt på å spille for FFK fra 2014-sesongen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ifølge f-b.no er det Steffen Nystrøm som blir FFK-klar i dag.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Holder han seg skadefri er Steffen Nystrøm en god signering for FFK, men jeg liker ikke skadehistorikken.

Da får man bare håpe på at Nystrøm og også Solberg kan holde seg skadefrie. Solberg har til nå dessverre ikke bevist noe som helst i FFK-drakta.

Hva så med Alagie Sosseh? Noen som vet? Hadde vært greit med han inn også.

Nystrøm er klar for FFK.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Costanza

Ifølge f-b.no er det Steffen Nystrøm som blir FFK-klar i dag.

Grei signering. Bra adeccospiller. Benkespiller i Tippeligaen.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Hva så med Alagie Sosseh? Noen som vet? Hadde vært greit med han inn også

Den kontrakten/overgangen ble jo kansellert.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Joda, men les hva som står et par-tre innlegg over her da. Der står det at han skal over hit til FFK i år. 

Hva som stemmer vet ikke jeg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Sitat fra F-B: Vadsøværingen startet 15 eliteseriekamper for Tromsø og kom inn 39 ganger som innbytter på tre sesonger. På disse kampene noterte han seg for ni fulltreffere.

Dette imponerer ikke meg, men mulig at han vil holde seg skadefri og blomstre her....... Cool

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Joda, men les hva som står et par-tre innlegg over her da. Der står det at han skal over hit til FFK i år. 

Hva som stemmer vet ikke jeg.

"Han er ikke klar og vi er ikke i dialog med han. Overgangen ble kansellert." - sitat Geir Bakken til undertegnede.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25