Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter sommeren 2013

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Nei Takk til Låne spillere. På tide å bygge stein for stein nå !

Har vi nok steiner som passer montro ?? Eller bør vi låne noen... jeg tror faktisk det siste......Cool

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Disse er gratis da :p

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

Håper vi beholder dagens stall, og kanskje henter opp 1 eller 2 junior spillere til forsvaret våres hvis vi har noe å ta av da?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Skulle ønske vi hadde en skikkelig goalgetter. Hadde troa på guye i år, men han er vel skadet???

Heia FFK

A-lagspiller

Lagt til:

Er det noen som har hørt noe spm helst her i det siste? halvorsen,alsami,julius? masalin,standerholen?

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Ikke akkurat noen ny overgang, men er jo ihvertfall en spiller som er aktuell for A-laget

http://www.moss-avis.no/sport/oskar-18-snuser-pa-spill-i-1-divisjon-1.7989315

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 09

Lagt til:

Har sett Oskar både på FFK 2 og junior. Virker som en spennende spiller. Har spilt venstre back da jeg har sett han i aksjon. Har et meget bra venstre bein, og virker å være veldig godt trent. Løper opp og ned venstresiden i 90 min.

Hadde vært morro å se hvordan han klarer seg i Adecco, da Aleesami kunne trengt litt konkurranse på v.back.

Landslagsspiller

Lagt til:

Spennende med nye fjes og lokale gutter.... 

A-lagspiller

Lagt til:

Spennende

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

http://www.ringblad.no/sport/

?

A-lagspiller

Lagt til:

Var vel ment som en lik til den siden når hoås saken var på topp. ?

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

I følge Sandnes Ulfs Zymer Bytyqi på Twitter skal venstreback Bjørnar Holmvik til Kalmar FF.

Da blir vel Haitam Aleesami i FFK.

Hvis dette stemmer (finner ingen bekreftelse noen steder) er det strålende nyheter for FFK.

Edit:

Holmvik til Kalmar FF.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Fra Sarpsborg Arbeiderblad:

Opprinnelig postet av SA

Sarpsborg 08 og Fredrikstad Fotballklubb har snakket sammen om å låne spillere av hverandre. Det bekrefter sportslig leder i Sarpsborg 08, Bjørge Øiestad, til Sarpsborg Arbeiderblad. Øiestad nevner Ole Jørgen Halvorsen som en interessant spiller. Samtalene har foreløpig ikke ført til noen formelle henvendelser.

Ehhh... nei? Ser ikke på det som noe fornuftig å gjøre i det hele tatt. Hvorfor skal vi låne bort våre beste spillere til Sarpsborg mens de låner bort de som ikke får spilletid? Eneste det gagner er S08 slik jeg ser det.

Vi svekker laget mens de får gitt ung spillere spilletid. Da er det bedre å satse på egne spillere.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Fra Sarpsborg Arbeiderblad:

Opprinnelig postet av SA

Sarpsborg 08 og Fredrikstad Fotballklubb har snakket sammen om å låne spillere av hverandre. Det bekrefter sportslig leder i Sarpsborg 08, Bjørge Øiestad, til Sarpsborg Arbeiderblad. Øiestad nevner Ole Jørgen Halvorsen som en interessant spiller. Samtalene har foreløpig ikke ført til noen formelle henvendelser.

Ehhh... nei? Ser ikke på det som noe fornuftig å gjøre i det hele tatt. Hvorfor skal vi låne bort våre beste spillere til Sarpsborg mens de låner bort de som ikke får spilletid? Eneste det gagner er S08 slik jeg ser det.

Vi svekker laget mens de får gitt ung spillere spilletid. Da er det bedre å satse på egne spillere.

Jeg har søkt flere steder men finner ikke kontraktslengden til OJH. Hvordan har han egentlig prestert i Adecco i år?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Kontrakten hans går ut 31.12 2015.

Han vært veldig god i år, og forbedret seg spesielt defensivt

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Nja, det kan vel diskuteres.

Han har vært bedre i år enn i fjor, men jeg er generellt skuffa over hva han (ikke) presterer. Han bruker sjeldent farta si, han utfordrer lite, skyter dårlig, og gjemmer seg bort i perioder under kampene. Han tar heller ikke noe særlig ansvar når det butter for laget. Som en av de mest rutinerte spillerne skuffer det meg.

Vi må faktisk ha lov til å forvente mer av en spiller som har godt Tippeligapotensiale. 

Han er nok topp 3-4 på FFK, men det sier mer om FFK enn om Halvorsen.

FFKs kontrakter.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jul 13

Lagt til:

Simen Standerholen har fler klubber som er ute etter han. Blandt annet S08 og en Svensk toppklubb!

Dumt om han forsvinner som Bosman!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Mki

Simen Standerholen har fler klubber som er ute etter han. Blandt annet S08 og en Svensk toppklubb!

Dumt om han forsvinner som Bosman!

Hvilke svenske klubber er det

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg må si det hadde vært litt av en nedtur om han forsvinner som bosman, og spesiellt hvis han går som bosman til Særp.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Sånn går det når man sparker sportssjefen.....

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Sånn går det når man sparker sportssjefen.....

Burde vel i så fall signert ny kontrakt før han ble Bosman spiller. Vi har vel ikke vært så lenge uten sportssjef?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

A-lagspiller

Lagt til:

Dette er noe dem har vært klar over lenge, og har utalt att det har vært jobbet med også. Men kanskje han vil til en mere stabil og sattsende klubb? og derfor ikke har signert? 

Landslagsspiller

Lagt til:

Stranderholen er p.t innbytter på et middels Adecco lag.... hvilke muigheter vil han få til spilletid på et TL lag... Se på Etzat ... tiltross for at han var en av de beste for oss, ble det mye benk når han gikk over til MFK.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25