Husk meg
Brukernavn
Passord

kamptråd FFK-HAM/KAM mandag 27 kl 19

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Følstad fikk til slutt spørmål om hva slag grep klubben vil gjøre for å få flere tilskuere på kampene, her hadde han kun en løsning og det var at hvis de vinner fotballkamper så kommer folk på kampene.

Derfor planlegger de kutt i det sportslige - altså selge spillere. Da blir laget enda dårligere og resultatene mest sannsynlig enda dårligere. 

Kommer det flere folk på kampene da Følstad? NEI!!!

Han slår meg som en ordentlig rakettforsker denne kosegutten Følstad. Muppet Show neste!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Nå har de jo vunnet to strake hjemmekamper overbevisende, men tendensen er likevel at tallene går nedover, blir spennende å se neste kamp da, men tipper tendensen fortsetter

Vel - før den siste hjemmekampen var jo tendensen en seier, ett tap. Det er vel litt i overkant optimistisk å regne med at seieren over Ham-Kam skulle føre til at det kom mer folk på kampen mot Ham-Kam ... jeg tror vi er avhengige av å gjøre det bra i bortekampen mot Follo for å få mer folk på de siste to hjemmekampene før ferien.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

Noen som vet hvorfor mommo ikke noe innhopp nær vi leder 3-0 ? Stene så sliten ut på slutten og momo trenger spilletid

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Solberg og Shaswari trenger vel også spilletid?

Vet ikke helt om vi så samme kamp heller, for Stene var jo første som ble byttet ut og var ikke på banen når vi ledet 3-0 :)

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Vet ikke helt om vi så samme kamp heller, for Stene var jo første som ble byttet ut og var ikke på banen når vi ledet 3-0 :)

Han mente nok 2-0.

3-0 målet var vel omtrent det siste som skjedde i kampen.

Jeg blir fortsatt ikke overbevist av de to spissene vi spiller med mest. Stene er altfor stillestående som spiss synes jeg. Han har gode dødballer, noe som er et stort pluss. Jeg skulle likt å se at han legger ned mye mer innsats i form av løping i kampene. Hindre motstanderens stoppere å slå enkle og upressede oppspill feks. Anier jobber og sliter i perioder, men faller helt ut av kampene i andre perioder. Noen stor spiller er han absolutt ikke. 

Shaswari er vanskelig. Vi skal jo i utgangspunktet styre kampene i denne divisjonen, og da ligger jo motstanderne lavt med laget sitt. Shaswari er god i kontringsfasen pga høy fart, men mot etablert forsvar funker han ikke like godt. Momo skjønner jeg meg ikke på. Virker som en uintelligent spiller som løper hit og dit i øst og vest litt sånn som det passer han selv. Det må være fryktelig vanskelig å spille sammen med han. Han har en utrolig god fysikk, veldig god fart, men jeg er usikker på resten. Jeg håper virkelig han kan slå igjennom snart. Dessverre har ikke afrikanske spillere prestert veldig godt for FFK historisk. De to beste er vel egentlig Jabbie (selvom han har stagnert fælt) og Adaramola faktisk.

Jeg skulle gjerne sett Nicolay Solberg som én av to spisser (litt hengende muligens). Han har vel stort sett frekventert kantposisjonen. Mer spilletid på han fremover takk!

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

ops, jeg som skrev før jeg tenkte meg om. Så ja, du har så rett. 

Moderator

Lagt til:

Syns uansett det var riktig å bytte Stene med Shaswari. Ham Kam måtte jo framover og det ga Shaswari mye rom til å kontre i, noe som også førte til mål. I tillegg så trenger jo også han matchtrening og gode opplevelser. Momo har også fått flere sjanser så langt enn Shaswari.

I går var jeg fornøyd med byttene :)

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Syns uansett det var riktig å bytte Stene med Shaswari. Ham Kam måtte jo framover og det ga Shaswari mye rom til å kontre i, noe som også førte til mål. I tillegg så trenger jo også han matchtrening og gode opplevelser. Momo har også fått flere sjanser så langt enn Shaswari.

I går var jeg fornøyd med byttene :)

Helt enig.

Jeg sa det selv til sidemannen på stadion i går at nå er det på tide å få inn Shaswari da vi ledet 2-0. Da måtte HamKam satse mer offensivt, noe som gjorde at Shaswari kom til sin rett. 

Gode bytter i går. La oss håpe at flere spillere får opp selvtillitten og trøkker til i de neste kampene.

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til:

Momo får ALDRI spilletid - hva er det han har gjort/gjør som ingen av trenerne kan leve med ? La mannen få en kantplass da vel utover i kampen hvis Roschat skal inn. Standerholen fikk lite til igår må jeg si.... Uansett, mye bra fra gutta igår, og Julius BB.

Moderator

Lagt til:

Momo har spilt i åtte av ti seriekamper (tre fra start) i år og har flere minutter på banen enn Shaswari og bare to minutter færre enn Solberg. Kan ikke si at han da ikke får spilletid.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Nå har de jo vunnet to strake hjemmekamper overbevisende, men tendensen er likevel at tallene går nedover, blir spennende å se neste kamp da, men tipper tendensen fortsetter

Vel - før den siste hjemmekampen var jo tendensen en seier, ett tap. Det er vel litt i overkant optimistisk å regne med at seieren over Ham-Kam skulle føre til at det kom mer folk på kampen mot Ham-Kam ... jeg tror vi er avhengige av å gjøre det bra i bortekampen mot Follo for å få mer folk på de siste to hjemmekampene før ferien.

Ja, var vel ikke akkurat drtibra formulert av meg den der. Mente at tendensen har vært nedadgående(16 mai unntaket, men den er spesiell og er den kampen som har vært lengst unna budsjettert oppmøte) og at det nå blir spennende å se om tendensen fortsetter neste kamp nå som vi har to strake hjemmeseiere(etter Ham-Kam kampen). Tror desverre den fortsetter, men håper veldig jeg tar feil, for gutta trenger og fortjener støtte.

Lenge leve "hjørnet"!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

For something completely different: Hva var det som smalt så j**lig ca ti minutter før kamp? Var det noen som blåste av noe fyrverkeri rett ved stadion?

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

For something completely different: Hva var det som smalt så j**lig ca ti minutter før kamp? Var det noen som blåste av noe fyrverkeri rett ved stadion?

Ham Kams supportere som markerte sin annkomst med noe fyrverkeri.

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25