Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-ULL/KISA

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13

Lagt til:

Er sikker på at en dårlig siste berøring når Stander skal runde keeper skyldes nerver. Garantert så har han tenkt på den i natt og sovet dårlig. Men han kommer garantert til å sette den i fremtiden, jeg har sansen og trua for hans lekne teknikk.

Men ja det ser klønete ut når det blir som det blir. Men runder han keeper som han ønsker er det en perle scoring og da er han helt blant supporterne. Veien fra helt til syndebukk er kort i fotball, men heldigvis er veien like kort andre veien. 

Laughing

Er mer bekymert for de angriperne med rutine på dette nivået ikke leverer. Vi brenner en masse fete sjansjer samtidig som motstanderne setter sine få sjansjer. Da blir det vanskelig, men det kommer.

Vi må bare ikke svikte LAGET, for det er denne stallen vil har pr dags dato. Så jeg håper virkelig at folk stiller opp som den 12 spilleren den 16 mai. Det fortjener guttane selv om vi ikke har nok poeng enda.

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

hva med og gi faen og spille ballen ut på siden linja når en fra det andre laget ligger nede ?

fo han fra ull/kisa så ut som han skulle dø..

jeg sier bare en ting: La dommeren avgjøre... greit med fairplay, men enkelte ganger kan en se bort fra det

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Hva med Riddo, som vet hvor målet står,siden han har scoret flere mål i det siste kampene. er det ikke 5-10 kamper i jr og FFK2? Da er han vel vært å prøves

først må han vel bli tatt opp i A stallen. når jeg setter opp et lag, så setter jeg det opp etter de som er i A stallen. Jeg kan ikke regne med at spillere blir tatt opp i mellomtiden.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

hva med og gi faen og spille ballen ut på siden linja når en fra det andre laget ligger nede ?

fo han fra ull/kisa så ut som han skulle dø..

jeg sier bare en ting: La dommeren avgjøre... greit med fairplay, men enkelte ganger kan en se bort fra det

De burde da se at det var filming,  spesielt ut i fra igrunn altfor mange hendelser tildigere i kampen, og som sagt, spill til dommeren blåser. Trodde det igrunn var noe ab det første man lærte som fotballspiller...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25