Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bryne-FFK 14 April

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:

Nei nei nei.... Starta så bra, men som mot Hødd blir vi dårligere og dårligere utover kampen..

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Faen jeg som trodde vi ville "ta over" mer i 2. omgang pga medvind.

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09

Lagt til:

Og der ble selv kameramannen dritt lei, pakket sakene sine og dro :P Dette er dårlig av FFK.

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Har dessverre vist seg gang på gang at det er vanskeligere å spille i veldig medvind enn motvind

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Spillet er så dårlig at det rett og slett blir senurert. Defensiv dødball noch einmal! Tydeligvis ikke blitt noe bedre der.

Fredd

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Og der forsvant bildet og lyd. Det her skal liksom folk betale 169kr for å ha tilgang til i 24 timer.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til:

Faen

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Har dessverre vist seg gang på gang at det er vanskeligere å spille i veldig medvind enn motvind

I alle fall når laget insisterer å konsekvent slå lagt i medvinden i andre omgang og se ballen dra ut over dødlinja gang på gang.

Men rett skal være rett - de la om spillet litt like før Bryne-målet, og da så det faktisk bedre ut.

Men fullt fortjent med Bryne-ledelse. Fryktelig fotball av FFK i vanskelige forhold.

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Haarek

Og der forsvant bildet og lyd. Det her skal liksom folk betale 169kr for å ha tilgang til i 24 timer.

Tror vel man får tilbake pengene etter en slik misslykket sending?

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Bryne klarte da hverfall og få ballen mot sekstenmeteren våres og skape noen sjanser i første. Anyway, så prøver man vel ikke på det samme gang på gang. Eier ikke gutta selvtillit og tør dem ikke slippe seg løs? Går ann å improvisere litt på en fotballbane.....

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Jeg tror de rett og slett ikke er gode nok. Basisferdighetene med pasning og mottak er på et lavt nivå.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Grorud+Martinsen= Katastrofe!   Hva er det laget har trent på i vinter? Meget skuffet til nå!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Kan ikke skylde på motvind eller medvind,er jo helt rævæ,og det var det mot hødd også. Tror ikke det dem har vist dem 2 første kampene får flere folk til å gå på stadion. Er jo pinlig å se på.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Det er akkurat som i fjor. Dødball i mot KATASTROFE.

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

jeg sa det føre sessongen startet: vi hadde alt for mye og rette på og her ser vi at vi har enda mere og rette på.

Jeg tviler forsatt på rett opp..

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Fredd

Jeg tror de rett og slett ikke er gode nok. Basisferdighetene med pasning og mottak er på et lavt nivå.

Lavt? Trodde Bryne og div andre adeccolag hadde lavt nivå.                                                                          Ny trener, nye spillere, vi er favoritter, adeccoligaen, dårlig baner. BLABLABLA.

Som tidligere spiller i 7div. så må jeg si dette ligna....

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Haarek

Sykt irriterende! Anbefaler å sende en klage til support@csports.no og kreve refusjon/rabatt.

Vi fremstår for øvrig som mentalt svake. Laget faller sammen uansett om vi går opp i ledelse eller får mål imot.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: bjervell

La meg forsøke å være litt edrulig her (selv om jeg er sjokkert over hvor dårlig FFK framsto i kveld): Det er MYE å rette på, men det er heldigvis også lenge igjen av sesongen.

Det er altfor tidlig å snakke om direkte opp eller ikke. Akkurat det spørsmålet avgjøres ikke på en blåsbortdag på Jæren.

Å tape borte mot Bryne kan jeg leve med. At vi framstår så totalt uten noen slags  form for grunnspill er tyngre å svelge.

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller

Lagt til:

Avventer litt her med med å ytre tapt tro, selvom det så sinnsykt mørkt ut i 2. omgang, men det jeg ikke skjønner som er ganske elementært er spillestilen til Bakkerud som skulle implementeres.

Spillestilen var definitivt ikke lange baller og slå ballen opp så fort som mulig. Det skulle jo gå langs bakken i høyt tempo. Skuffende altså..

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Man kan seriøst begynne å lure på hva man driver med på treningene. Dette er på grensa til katastrofe. 

I første omgang i motvinden er vi helt ok. Vi begynner veldig bra, men blir kjempet ut av stilen.

I andre omgang er vi grusomme. Kun kælking, høye baller, subbing og pusling. Vi slår bort alle baller vi får. Vi skjønner ikke at vi har tidenes kraftigste medvind, men slår gjennombrudd om om vi skulle hatt motvind. Ballen bare fiser avgårde hele tiden. Til og med Masalin skulle ta igjen for korte utspark fra første omgang. Han tar i alt han har og ballene fyker over hele banen stort sett hver gang.

Vi slutter å kjempe i duellene, vi blir løpende etter og i mellom. Vi slipper inn nok et dødballmål. Her er vi verst i klassen.

Vi taper fullt fortjent 2-1. Det burde vært mye mer.

Hvis ikke Bakkerud klarer å få spillerne til å skjønne hva han er ute etter snart er jeg redd denne sesongen går rett i vasken.

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

Takk for en fin fotballopplevelse FFK... neida.... Yell

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

Ser ikke sånn ut.

Moderator

Lagt til:

Hørtes ut som Aleesami fikk kort på slutten uten at jeg er brennsikker. Er ingen av livetjenestene som har klart å oppdatere ordentlig på slutten der heller ettersom nettet tydelig forsvant fra stadion.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Welhaven

Kun Martinsen ja.. Smile

Edit: eller kanskje ikke.. Glemte jo No Signal-episoden....

Moderator

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Ser ikke sånn ut.

Kan ikke stole på den Holters. De fikk ikke med seg at Standerholen kom inn og tror nok det er mer dem gikk glipp av.

The colour of her eyes

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Holters

Ser ikke sånn ut.

Kan ikke stole på den Holters. De fikk ikke med seg at Standerholen kom inn og tror nok det er mer dem gikk glipp av.

Standerholen kom ikke inn.

Aleesami fikk gult.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25