Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Molde, søndag 18. novemer 18:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Balto

Og nå krever Vegvesenet at vimplene må fjernes straks...

Sikkert en smurf som har klage slik det var sist på kråkerøy brua

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: hasse33

Må bare gi massevis av ros til den gjengen som har pynta byen vår på den flotte måten med vimpler overalt. Laughing og massevis av ris til Statens veivesen som forlanger å få fjerna dette !!

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Må bare gi massevis av ros til den gjengen som har pynta byen vår på den flotte måten med vimpler overalt. Laughing og massevis av ris til Statens veivesen som forlanger å få fjerna dette !!

Støttes! Veldig bra jobbet av alle. Trist av en eller annen idiot skal få de fjernet. Var vist bilister som hadde klaget det inn, skjønner helt seriøst ikke hvordan det er mulig.

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Støttes! Veldig bra jobbet av alle. Trist av en eller annen idiot skal få de fjernet. Var vist bilister som hadde klaget det inn, skjønner helt seriøst ikke hvordan det er mulig.

Sikkert en av de samme som ringer inn sure oppstøt til "På Tråden" med jevne mellomrom. Trussel for trafikksikkerheten meg i ræva. Hvis noen blir så distrahert av flagg langs veien at de ikke klarer å følge med på trafikken, bør de ta bussen.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Vurderer å klage inn skulpturer og blomsterbedd i rundkjøringene som distraherende og trafikkfarlig.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vurderer å klage inn skulpturer og blomsterbedd i rundkjøringene som distraherende og trafikkfarlig.

Tenkte jeg også på,da burde dem vel flytte dem skulpturene dem har brukt millioner av kroner på,som folk ikke får se på. Det er jo trafikkfarlig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Møter mellom FFK og Molde i Fredrikstad fra 2004:

2004: 2-1

2005: 1-1

2006: 1-1 (Tóth med hands-målet. Molde rykket ned denne sesongen etter å ha tapt 8-0 mot Stabæk i nest siste serierunde)

2008: 2-1

2009: 1-2

2011: 0-1

Totalt 2-2-2 og målforskjell på 7-7. En jevn statistikk, ingen kamper har endt med mer enn ett måls seier til noen av lagene, og fjorårets tap var vel det bitreste i hele sesongen. Målet var en gedigen keepertabbe - Lasse Staw mistet ballen rett foran Angan som scoret i åpent mål.

I Molde har vi to seire, i 2004 og 2008. I 2006 fikk vi skikkelig smekk på pung med 4-0.. Årets kamp endte 2-0, og huskes blant annet for Vidar Martinsens skudd i tverrliggeren fra 40 meter.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Ille nervøs idag.. Lykke til og tvi tvi! Håper vi tar Molde og berger plassen.. Uansett hva som skjer så er FFK i mitt hjerte..Smile

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Har begynt å hakke tenner ( ikke plastikk ). Dette her ta på en gammel skrott. Til lykke alle som heier på guttene.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Er merkverdig rolig egentlig. Lave forventninger. Ser på det meste som bonus.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Sogndal vinner i dag. Det er jeg helt sikker på. Ulf har flyt om dagen. Det her ser mørkt ut for oss dessverre. Så ja, om dette går veien er det bonus. Men jeg skal på stadion å heie alt hva jeg kan. Den fete kjærringa har ikke sunget enda ;-)

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Jeg er fornøyd om vi klarer kvalikk.....vil være en sensasjon om vi havner på sikker plass. Kvalikk imot Ull/Kisa betyr mye folk på stadion en kamp til.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

FFK

Masalin - Strømsborg, Grorud, Martinsen, Aleesami - Sreckovic, Jabbie, Ramberg, Halvorsen - Stene, Pusic

Benk: Knudsen, Valencia, Rafn, Momo, Tveter.

--

Molde

Söderberg - Simonsen, Ødegaard, Forren, Rindarøy - Berget, Stamnestrø, Wolff Eikrem - Moström, Angan, Chima.

Benk: Bugge, Vatshaug, Stenslid, Berg Hestad, Linnes, Diouf.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja klarer vi kvallikk så er jeg storfornøyd..... Cool tror det er maksimalt av hva vi kan håpe på.

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:

Lykke til, alle sammen.

-Steh auf!-

Landslagsspiller

Lagt til:

Molde stiller relativt sterkt, så tror dette blir fryktelig vanskelig. Nekter å tro vi holder nullen i dag.

Nervene uteblir i dag så langt. Sorgene er vel egentlig tatt for ukesvis siden. Gitt at vi skulle ta ledelsen kommer nok nervene kjapt tilbake tenker jeg.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ålesund i ledelsen over Sulf i alle fall.

Uansett, vi må gjøre jobben selv i dag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Det var en bra dau omgang.

Værste ut av FFK!

Landslagsspiller

Lagt til:

en dau omgang???????.... vi blir jo rundspilt !! Bare flaks at Molde ikke leder med et par mål!!

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11

Lagt til:
Endret:
Endret av: Jabbie

Noen må fortelle nicket mitt ( Jabbie) at han har gul kort! Er jo en vandrene bombe utpå der, som når som helst setter inn støtet og får sitt andre gule. Er jo bare kanter og spisser på benken uansett.

Har ikke akkurat troa nå. Må bli MFK-mål før eller senere med dette presset. Vi er avhengig av å sette sjansene... Takk til Masalin.

Ellers regner jeg med at det er like før Sulf får et par obligatoriske straffespark. Får virkelige håpe de tar ut Tommy Høiland snart! Ulf og uff.. Spennende blir dette.

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Endret:
Endret av: Kai Roger

Jeg kan liksom ikke se åssen vi skal klare å score.....det er desverre klasseforskjell på disse to laga....noe også tabellen viser . Ser ikke bra ut .

Kan takke udugelig folk,som har gjort at vi har måtte selge alle spillere som virkelig kunne utgjøre en forskjell. 

Takk for at neste år skal vi spille imot Kristiansund,Bryne,og Hødd. Skal iallefall bli spenende å se om vi i det hele tatt har en stall i stille . Er vel ikke mange som kjøper sesongkort neste år desverre. Må en drastisk forandring til.

Vi har iallefall Adecoens fineste stadion,om ikke annet Wink

Landslagsspiller

Lagt til:

Lovlig tidlig å sende opp Masalin - men da er det i alle fall avgjort: Vi sees i Adeccoen. Hvem kan vel påstå at det ikke var fortjent?

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Adecco.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Jaja, intet sjokk, vi sees på stadion til året med mindre vi skulle finne det for godt å gå konk.

Værste ut av FFK!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Adecco.

Velkommen etter.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25