Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012 - Del 2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg må si meg litt enig med Kanogvetalt, for problemet slik jeg ser det er ikke at spillerne gir faen, men at de desverre ikke er bedre. Vi har for få spillere, for få trenere, elendig økonomi og en evig strøm av dårlige nyheter. VI har også mistet mange spillere og har sannsynligvis de dårligste forutsetningene i Tippeligaen totalt sett.

Derfor mener jeg at vi bør støttte de som er igjen og fortsatt gidder, dette gjelder både spillere, trenere og andre.

Takk for støttenCool

Tilbake til topic. Er det noen som tror at det kan være "en snøballs sjangs i helvete" for at vi kan få inn noen spillere før vinduet stenger? Anser utspillet om at vi har gitt opp jakten som et rop om hjelp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08

Lagt til:

kan ikke ffk få en 8 -10 spillere fra distriktet til å trene med de på ukedagene slik at de får skikkelige treninger iallfall ..

(sikkert en dum plan men alt må jo være bedre en å ikke få skikkelige treninger engang) 

gazzkammer unt testikkelknauzer

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Helt ifra de kjempet i 2 divisjon. Jeg savner faktisk den tiden der for da hadde vi et lag som virkelig kjempet hver kamp og de måtte tillomed jobbe siden av fotballen også.

Det får være måte på selektiv hukommelse. Jeg kan da vitterlig huske flere kamper i 2. divisjon hvor det så ut som spillerne ga beng og var mer opptatt av pilsen de skulle kose seg med på brygga etter kamp, enn av å vinne kampen.

Det er ikke noen vits i å rosemale tiden i 2. divisjon. Både tribunesurpomper, økonomiske vansker og variabel innsats forekom den gangen også. Og kamper med under 1000 på stadion.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av lordofwhat

kan ikke ffk få en 8 -10 spillere fra distriktet til å trene med de på ukedagene slik at de får skikkelige treninger iallfall ..

(sikkert en dum plan men alt må jo være bedre en å ikke få skikkelige treninger engang) 

I utgangspunktet ingen dum ide, men disse spillerne er på jobb og skole på dagtid.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Momo måtte gå av med skade sist kamp. Er han klar mot lillestrøm?

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Momo måtte gå av med skade sist kamp. Er han klar mot lillestrøm?

Det håper jeg, for Ruud Tveter alene på topp er ønskemotstand for stopperne til LSK. Ikke spesielt rask, og ikke sterkere enn dem i lufta. Løpsdueller mellom Momo og Frode Kippe, derimot, kan bli gøy. Drømmer om reprise av Lars Petter Hansens ydmykelse av Erik Hoftun i treningskampen mot RBK i 2002.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: benksliter`n

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av benksliter`n

Pengene fra spillersalg, billettintekter, sponsorintekter og div. forsvant i et stort, stort......stort svart hull som heter Værste. Frown

Værste og FFK er nå så smeltet sammen at penger lett finner vei til det store svarte hullet. Foot in mouth

Det blir en litt vel enkel fremstilling

Noen ganger er en enkel beskrivelse av problemet det beste. 

Du har kanskje en detaljert forklaring hvor pengene til FFK blir av?

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Thomas Holm
Hvis man kan bli utbrent av å sitte på ræva på et kontor kan man bli det av å være proffesjonell fotballspiller også!ikke alltid lett å takle flere tusen sine meninger til enhver tid..fotballspillere er mennesker ikke Gud!støtter Adam Larsen Kwarasey fullt ut i å ta 2 ukers fri!hvor mange av dere som snakker bak ryggen hans sitter på NAV ??!talk is cheap er det noe som heter...

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Lagt til:

Du har kanskje en detaljert forklaring hvorfor pengene FFK blir av?

FFK systemet har generelt drevet i minus lenge før vi flyttet til stadion på værste. Man har skjøvet en snøball med gjeld foran seg. I 2009 var det stopp. Kreditorer, utleiere og sponsorer satt ned foten. Man måtte begynne å betale for gammel morro. Det positive var at spillerlønningene også gikk ned, men det var et etterslep med "gamle" kontrakter, sluttpakker osv.

Hvis klubben hadde vært gjeldfrie kunne vi sagt at den dyre stadionavtalen var det eneste som svekket klubbens konkurranse evne. Så er ikke tilfelle.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Du har kanskje en detaljert forklaring hvorfor pengene FFK blir av?

FFK systemet har generelt drevet i minus lenge før vi flyttet til stadion på værste. Man har skjøvet en snøball med gjeld foran seg. I 2009 var det stopp. Kreditorer, utleiere og sponsorer satt ned foten. Man måtte begynne å betale for gammel morro. Det positive var at spillerlønningene også gikk ned, men det var et etterslep med "gamle" kontrakter, sluttpakker osv.

Hvis klubben hadde vært gjeldfrie kunne vi sagt at den dyre stadionavtalen var det eneste som svekket klubbens konkurranse evne. Så er ikke tilfelle.

Men selv om vi får greie på hvor penga har gått,eller ikke gått,så hjelper ikke det. Hva med framtida? Lukter 1984 lang vei,desverre (uten cup triumf,men med nedrykk). Men....hope in hanging snore osvWink

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Jeg tror nøkkelen ligger i ny trener. Hjelpetreneren til hjelpetreneren er ikke god nok for Tippeligaen. Dropp spissen å få in Nils A. Eggen. Siste mulighet!!!

Heia FFK

Landslagsspiller

Lagt til:

God idee som jeg støtter fult ut.... Få inn pappa eggen....

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk

Fra Nettavisen :

2.00: Litt nyheter fra Tippeligaen. Martin Pusic har gått fra Vålerenga til Fredrikstad, der han skal spille ut sesongen.

Link http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3461703.ece

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 des 06

Lagt til:

Ny svenske Björn Runström aktuell i fölge Aftonbladet.

FFK FOR ALLTID

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Gladmann

Ny svenske Björn Runström aktuell i fölge Aftonbladet.

Legger ved en link.

Landslagsspiller

Lagt til:

optimist jeg nå.... dæven døtte

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Vanskelig å være optimist når man kjenner til Runströms karriere og scoringsrate de siste årene. Men for all del, han kan forsåvidt være verdt forsøket.

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Både Vålerenga fyren og denne Runström må vel være forsterkninger i forhold til det vi har fra før????

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Vil si at disse to hever laget og er bedre enn Ruud og Momo.. + at hvis Runstrøm kommer har vi flere alternativer på topp!

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11

Lagt til:

Minner om denne:

http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=11520&side=1

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

To spillere på tampen av overgangsvinduet er jeg mer enn nok fornøyd med. Nye fjes inn i gruppa, bedre treninger, flere muligheter i kampene. Kan umulig være negativt slik det er nå, med unntak at de ikke klarer å løpe, men bare står stille når det er kamp. Tviler på den!

Velkommen, velkommen! Innocent

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

FFK i sluttforhandlinger med Ranheims toppscorer Robert Stene. Stene skal trene med FFK i dag.

Dette meldes på twitter. Ketchupeffekt?

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

FFK i sluttforhandlinger med Ranheims toppscorer Robert Stene. Stene skal trene med FFK i dag.

Dette meldes på twitter. Ketchupeffekt?

Link til artikkel på F-B.

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12

Lagt til:

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11

Lagt til:

Kan komme flere ifølge Erik Pedersen i FB.

FBErik på twitter:

– FFK har ikke satt sluttstrek for høstens spillerjakt med Stene og Pusic.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25