Kamptråd 19. runde: FFK - Tromsø 5 august 18:00
Opprinnelig postet av Kai Roger
Er det mulig å la søndagens kamp bli en fest?
No problemo. Bare å drikke nok før kamp det. Planlegger å legge støttepromilla på sveiseblind stadiet. Da blir hvert mål en fest uansett. Dere får ha meg unnskyldt om jeg tilfeldigvis skulle juble hemningsløst for et Tromsø mål eller gult kort til en Ffk spiller.
Opprinnelig postet av madserazzi
Er det mulig å la søndagens kamp bli en fest?
No problemo. Bare å drikke nok før kamp det. Planlegger å legge støttepromilla på sveiseblind stadiet. Da blir hvert mål en fest uansett. Dere får ha meg unnskyldt om jeg tilfeldigvis skulle juble hemningsløst for et Tromsø mål eller gult kort til en Ffk spiller.
Med andre ord - akkurat som "FFK-supportere" på bortekamper.... Skrekk og gru.
He,he. Noe i den duren kanskje? Mulig at det burde vært en fraksjon i Plankeheugen kallt Promillehaugen for de som trenger mye medisin før kamp?
Masalin
Landgren Horn Strømsborg Aleesami
Halvorsen Jabbie Sreckovic
Tarik Hasani ? Tripic
---------------------------
You`ll never walk alone...
tror ikke vi kommer til og spille 4-3-3.. tror du bør sette opp 4-4-2
Dommer: Ken Henry Johnsen, Flint Tønsberg IL
Assistentdommer 1: Hans Christian Stormoen, Årstad IL
Assistentdommer 2: Chriss Bjorøy, Bjarg, IL
4. dommer: Christian Moen, Løvenstad
Dommerveileder: Tore Aaland, Seljord IL
Kampdelegat: Tom Edvardsen, Start, IK
Håpet er en risiko man må ta.
Opprinnelig postet av Knuty
Tromsø-gutta imponerer i OL, skriver Aftenposten. Fint for vår del å slippe Kara Mbodj og Saliou Ciss, hvis så blir tilfelle.
Senegal spilte 1-1 mot Forente arabiske emirater, og ble med det nummer to i gruppen. Dermed er Kara og Ciss uaktuelle til kampen mot FFK.
Takk og pris!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
får vi se de nye gutta rett inn i 11'ren? Kan vi få en ny spiss,som også starter kampen? blir det fest på søndag?
Jeg har ikke noe tro på at 3 spillere går rett inn på laget og dekker hele venstre side i en ny komponering.
Håper på seier i denne kampen, alle kamper fremover er cupfinaler.
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Opprinnelig postet av RG
Jeg har ikke noe tro på at 3 spillere går rett inn på laget og dekker hele venstre side i en ny komponering.
Håper på seier i denne kampen, alle kamper fremover er cupfinaler.
det samme tror jeg gjelder for Stabæk,Sogndal og Sandnes. LSK tror jeg klarer seg....mye pga rundt 14 nye spillere.---hitill iår.....ihvertfall sykt mange.
Opprinnelig postet av RG
det samme tror jeg gjelder for Stabæk,Sogndal og Sandnes.
Desverre for FFK så har Sogndal og Sandnes mange flere matchballer......
Intriger splitter mer enn samhold forener....
Opprinnelig postet av Willy René
Desverre for FFK så har Sogndal og Sandnes mange flere matchballer......
Da må vi kompensere for få matchballer med å skaffe oss enda flere ballgutter på kampene fra Lervik, Lisleby, Selbak, Torp og Gressvik. 
Opprinnelig postet av solano2
Holm og Ramberg sentralt i følge FB
Kan du legge ut hele laget for oss som ikke abonnerer på FB?
Knutsen; Hansen, Horn, Martinsen, Aleesami; Halvorsen, Holm, Ramberg, Sreckovi; Elyounoussi, Ruud Tveter.
Hvorfor tilbake til Knutsen?
Merker Landgren fortsatt den lille skaden?
Skal Jabbie hvile?
Blir Tripic joker?
Syntes Momo burde få starte...
Idag snur det.. har det på følelsen 
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Laget er bekreftet på fredrikstadfk.no:
Jon Masalin, Hansen, Horn, Martinsen, Alesaani, Halvorsen, Ramberg, Holm, Sreckovic, Ruud Tveter, Tarik.
Benken (som for en gang skyld er fulltallig): Knudsen, Jabbie, Landgren, Strømsborg, Rafn, Tripic, Momo.
--
For øvrig har de nye gutta fått draktnumre:
Nr 2: Haitam Aleesani
Nr 18: Nenad Sreckovic
Nr 20: Zlatko Tripic
Idag forventer jeg at TA får ut det beste i gutta,og klarer å motivere gutta til kjempeinnsats. Ja-----gutta har også et ansvar sjøl,men treneren er sjef,og har hovedansvaret for at gutta går ut på banen ,UTEN å være redde------UTEN å være altfor 'gira'.
TA har nå nesten fulltalig tropp,og dette er like mye hans eksamen,mener nå jeg.
En førsteomgang hvor det presteres over forventet. De to nye tilskuddene er positive. Krysser begge hendene for en fortsettelse de neste 45...
Svaberget for alltid!
Kan ikke klage over dette. Slipper litt ned mot slutten av 2. omgang, men det er ikke verre enn at Tromsø vel kun har notert et par-3 sjanser. Fantisk med mål i debutkampen for Sreckovic, dog har han vært ganske usynelig foruten målet og en forsering med påfølgende godt innlegg. Forsvaret er bra, litt rufs og åpen på backene vel? men det er tross alt to ''nye'' spillere der. Aleesani virker spesielt spennende offensivt.
Tarik får gang på gang utnyttet ferdighetene sine i bakrom. Det er bra. Halvorsen har flere ganger raske returløp og lyktes faktisk litt med fintene til en forandring.
Sagt det før, men sier det igjen...tror dette går veien
Edit: Må vel nevne at vi var heldig med den Årst/Horn sitausjonen... Kunne vært rødt òg ?
(Brukernavnet var ganske tilfeldig)
jaaada.............2-0........knallbra av han nye backen......TENK om dette holder heeeeelt inn!!!!!!!!!
Tripic markerer seg også etter at han kom inn, rask! Bra stopp av overgang.
Guttane!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25