Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012 (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Det ryktes at Strømsgodset er interessert i Jørgen Horn.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

hvorfor sier du ikke hvor du har det fra da ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Lagt til:

Har det noe å si? Men det er ikke uten grunn at jeg har en Horn drakt hjemme med signaturene til alle spillerne påCool

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

ja jeg har  Pål André Czwartek sin.. det bertyr sikkert at han kommer tilbake Laughing

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Lagt til:

faen taYell

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

r

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Patrioten

Da er det vel ikke lenge til Jørgen forsvinner

Og hvor har du det i fra da?

Det har godt rykter om at Tarik, Husain og Horn forsvinner, siden det er de spillerne vi får mest penger og klubben trener jo penger

Bare lurte på om det kunne være han, siden vi ville forsterke på den plassen

Og spilleren vi får tror jeg kan være en som kom kjørende i byen i sarpebil som var merket blå og hvit

Kanskje han har vært i møte med FFK i dag

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av niggle

Det ryktes at Strømsgodset er interessert i Jørgen Horn.

*

De var interessert, men FFK prisset han for høyt

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

r

Opprinnelig postet av Haarek

Da er det vel ikke lenge til Jørgen forsvinner

Og hvor har du det i fra da?

Bare lurte på om det kunne være han, siden vi ville forsterke på den plassen

Rafn senior sier jo på denne siden at det jaktes på en spiss.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Tragisk hvis vi mister Horn, men det er fortsåelig hvis han nekter å skrive ny kontrakt. Er det noen som vet om det har vært gjort forsøk på å skrive ny kontrakt med han?

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Hvis tarik går til RBK så har han virkelig driiti seg ut.Da er han historie for min del hvertfall.Han får holde det han har lovet! Så nå tarik er det helt opp til deg å holde det du lover el være sviker! Greit jeg unner deg bra karriere men ikke til en annen norsk klubb!!!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av niggle

http://www.f-b.no/sport/godset-pa-horn-jakt-1.7477546

Horn selv vil vekk.Da er det bare å få solgt han fort som mulig til riktig pris seff! Han er ikke den værste vi kan miste.Går fint ann å erstatte!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:

Travle tider for Tore P...

You`ll never walk alone...

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08

Lagt til:

vi har allerede solgt hussain og om vi nå selger både tarik og horn så betyr det vel egentlig at klubben har gitt opp...

gazzkammer unt testikkelknauzer

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Ja nå handler det vel om å redde plasen,solgte Hussain,forsvinner Tarik og Horn i tillegg ser det mørkt ut. Trodde det var meninga at klubben skulle styrkes i dette vinduet jeg men.Det har kommet 3 nye,men så jevlig styrket har vi vel ikke blitt,og forsvinner dem 2 nevnte,så vil jeg si laget er betraktelig svekket.

Landslagsspiller

Lagt til:

blir noen mindre gule kort da ihvertfallCool

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk

[quote=kjell-H]

Hvis tarik går til RBK så har han virkelig driiti seg ut.Da er han historie for min del hvertfall.Han får holde det han har lovet! Så nå tarik er det helt opp til deg å holde det du lover el være sviker! Greit jeg unner deg bra karriere men ikke til en annen norsk klubb!!!

[/quote

Dette er jeg enig i, men jeg kunne tilgitt hvis det var en annen klubb i Norge. Men jævla Rosenborg, ikke faen.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Horn er en god stopper, men strengt talt langt fra uerstattelig. Fyren er jo mer skadet eller soner karantene for gule kort enn han spiller. En stopper som holder seg skadefri og ikke pådrar seg samme mengde kort vil trolig tjene klubben bedre.

Tarik er derimot uerstattelig.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Travle tider for Tore P...

Hehehe.. Word. Han dukker liksom opp overalt føler jeg!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Lagt til:

Drammens Tidende skriver at Jørgen Horn er lysten på å spille for Strømsgodset, og han skal sågar være villig til å gå ned i lønn fordi Strømsgodset ikke kan matche lønnen hans i FFK, skriver avisen.

Sånne spillere er ikke noe å ta vare på

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

La oss se;

Strømsgodset topper tabellen, og kan vinne gull i Tippeligaen. De har en sunn økonomi, og de har et mye bedre lag enn FFK. De har en ung, spennende trener som klarer å få mye ut av spillerne sine og også utvikle spillerne sine. Drammen ligger også vesentlig nærmere Oslo som er hjembyen til Horn. 

FFK ligger på... hmmm... jo vent... nest siste plass og nedrykk for øyeblikket. FFK kan ikke kjøpe spillere fordi noen kukskaller har ødelagt økonomien i klubben. Nøkkelspillere (Askar, Borges, Thomassen, Hussain) forsvinner for knapper og glansbilder. Vi har enda ikke fått på plass en ny assistenttrener, og banemannen fikk fyken pga ØKONOMI!

Vel, her er det en Vålerenga-gutt som kan velge mellom Drammen og Fredrikstad.

Hvorfor skulle hjertet hans ligge i plankebyen? Det er naivt å tro.

Jeg er sikker på at det går an å finne en erstatter til Horn som også vil underskrive en litt lenger kontrakt enn bare ut dette kalenderåret.

Landslagsspiller

Lagt til:

Rart hvis lønn i FFK er høyere enn Strømsgodset når man tar hensyn til at Horn kom på et tidspunkt hvor han hadde lite å forhandle med etter det som skjedde i Viking.

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11

Lagt til:

Drammens Tidende skriver at Jørgen Horn er lysten på å spille for Strømsgodset, og han skal sågar være villig til å gå ned i lønn fordi Strømsgodset ikke kan matche lønnen hans i FFK, skriver avisen.

Det er jo lov til å lese hele FBs artikkel før man poster. Det står rett videre:

Det får Jonsson til å se rødt.

- Det er ren, skjær sprøyt! Strømsgodet matcher lønnsnivået til FFK og vel så det. Vi ligger langt under, det kan jeg trygt bekrefte! sier Jonsson.

Landslagsspiller

Lagt til:

Horn har takket nei til ny kontrakt i FFK.Da er det beste å få litt for han nå en at han går gratis til en annen klubb når kontrakten utløper!

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Endret:
Endret av: Kai Roger

Horn må sikkert stå over annen hver kamp resten av sesongen pga gule kort............og hvis han IKKE vil skrive ny kontrakt,er det bare å selge han,sånn at klubben får litt igjen. Vi har Strømsborg,og Dure,som i mine øyune har gjort det bedre iår,enn Horn. Jeg synes han er veldig opp og ned,iår,så for meg er det bedre å få noen hundretusen enn ikke no i januar.

Vi må som klubb,ikke gå i den fella at spillere blir 'Bosmann'. Ser bort ifra Tarik,da han er et meget spesielt tillfelle.

Og..hvis han vil sitte på benken i Godset.så 'just do it'

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25