Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012 (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

De blir i alle fall ikke bedre av å bli rakket ned på av "sine egne"

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

På et forum sier jeg akkurat det jeg vil, og alt det jeg har sagt om Dahl Hagen og Hansen er fakta. Dessverre. Jeg skulle ønske at de er gode, men det er de dessverre ikke. Rafn har jeg faktisk fortsatt troa på sammen med bedre medspillere som kan få løftet sjøltilliten hans opp noen hakk.

Jeg sitter jo ikke på tribunen og roper "jævla amatørnisse", "søppel" eller lignende.

Det er lov å "få nok" når spillere ikke presterer i en eneste kamp når de har fått 16-17 kamper på seg til å bevise noe. 

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

De hadde ikke blitt bedre om de blå båret på gullstol 7 dager i uka heller. Så enkelt er det bare og det må folk innse. Det er ikke uten grunn at vi ligger der vi ligger.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Når Rafn tørr å utfordre,da kommer han seg rundt. Talentet og viljen er der...husk at Simen ikke har det grunnlaget vi skulle ønske,mye pga 3 operasjoner i leggen/ankelen. Jeg 'forventer' at Simen tar steget neste år,gitt at han får en skadefri oppkjørings periode.

Mads Hansen: i Mjøndalen,var han blant de 3 beste i hver kamp. Når han fikk ballen i MIF,gikk det i hundre framover,og han hadde en litt 'fri' rolle på kanten. I FFK har han ,og kanskje alle kantspillerne,mye defensive oppgaver. Jeg stiller spørsmål ved om akkurat det,kan gå utover det offensive. Der hvor spilleren ville spurtet framover,blir han idag litt forsiktig,itilfelle brudd imot,og vegrer seg for å ta akkurat DET løpet.

Vi har vel ikke hatt ordentlige kanspillere siden Kvisvik og Enerly? Den dagen vi får solide,løpsterke backer,som kan dekke rom 'alene',må vi nok se at våre kantspillere,blir løpende litt for mye hjemover,istedenfor framover.

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12

Lagt til:

Det må være lov og skrive at man ikke leverer varene, men man skal holde seg for god til å la være å trakasere spillere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Mads Hansen: i Mjøndalen,var han blant de 3 beste i hver kamp. Når han fikk ballen i MIF,gikk det i hundre framover,og han hadde en litt 'fri' rolle på kanten. I FFK har han ,og kanskje alle kantspillerne,mye defensive oppgaver. Jeg stiller spørsmål ved om akkurat det,kan gå utover det offensive. Der hvor spilleren ville spurtet framover,blir han idag litt forsiktig,itilfelle brudd imot,og vegrer seg for å ta akkurat DET løpet.

Paradoksalt nok spilte vel Hansen sin beste kamp mot Godset, som back, og da ble han til tider avkledd. Case closed... Cry

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Har vi signert Serberen også.......mulig jeg har sovet litt i timen.........Ramberg sa til meg at han hadde vært meget bra på treningene.....

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Har vi signert Serberen også.......mulig jeg har sovet litt i timen.........Ramberg sa til meg at han hadde vært meget bra på treningene.....

Ja..han og han fra Skeid----pluss lånt han Tripic ifra Molde. Vi kjøper han ifra Skeid...3.5 års kontrakt---noe som er spenende...mange gode spillere ifra talent fabrikken Skeid. Moa slo ikke til,før han var 22-23 år.......gleder meg maaaaassse til søndag..regner med de nye blir kasta rett inn på laget.

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fantastisk å bli kvitt Benjamin Dahl Hagen ihvertfall.

Han skal det bli MEGET ENKELT å erstatte. Hvis ikke denne nye Skeid-spilleren holder minst tre klasser høyere kvalitet har vi gjort en bomkjøp.

Så dårlig er faktisk Dahl Hagen.

Jeg skrev her imars at han var den dårligste backen jeg har sett med FFK logo,Jeg angret etterpå,liker ikke å slakte egne spillere..men kan vel si nå at jeg ikke hadde så mye feil! Bestefaren min er født i 1912,og hadde gjort en bedre figur.Stor komedie å lese avskjedssintervjuet,der han mener å ha hatt stor utvikling, og nevner at det blir spesielt "å løpe ut på Fredrikstad stadion  senere i sesongen? Det er jo ikke lov for tilskuere å løpe ut på banen Benjamin!

Jeg gjør et unntak ang det å slakte spillere til,.når noen møter opp til sesongstart i dårligere fysisk forfatning enn en utrent 50 åring så syns jeg det er provoserende,men det verste er jo at noen hentet ham! Så kan jo noen spekulere i hvem jeg har i tankene..

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av GodeGeir

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fantastisk å bli kvitt Benjamin Dahl Hagen ihvertfall.

Han skal det bli MEGET ENKELT å erstatte. Hvis ikke denne nye Skeid-spilleren holder minst tre klasser høyere kvalitet har vi gjort en bomkjøp.

Så dårlig er faktisk Dahl Hagen.

Jeg skrev her imars at han var den dårligste backen jeg har sett med FFK logo,Jeg angret etterpå,liker ikke å slakte egne spillere..men kan vel si nå at jeg ikke hadde så mye feil! Bestefaren min er født i 1912,og hadde gjort en bedre figur.Stor komedie å lese avskjedssintervjuet,der han mener å ha hatt stor utvikling, og nevner at det blir spesielt "å løpe ut på Fredrikstad stadion  senere i sesongen? Det er jo ikke lov for tilskuere å løpe ut på banen Benjamin!

Jeg gjør et unntak ang det å slakte spillere til,.når noen møter opp til sesongstart i dårligere fysisk forfatning enn en utrent 50 åring så syns jeg det er provoserende,men det verste er jo at noen hentet ham! Så kan jo noen spekulere i hvem jeg har i tankene..

I know----synd med veldig sant......desverre.....skulle helst ha vist vei.......men er jo skadeutsatt også da. Kan vel ikke koste oss så mye,og han har vel kun 1 år igjen av kontrakta?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

FFK jakter vist Ole Heieren enda og spiss skal prøvespille til uken, han har gjort det forVålerenga denne uken og ble ikke funnet god nok, enda han imponerte der

Spilleren det er snakk om er selvsagt en ungspiller, han er 20 år og heter Souleymane Ndiaye

De jakter som dere kan se, altså to spillere og en til

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK jakter vist Ole Heieren enda og spiss skal prøvespille til uken, han har gjort det forVålerenga denne uken og ble ikke funnet god nok, enda han imponerte der

Spilleren det er snakk om er selvsagt en ungspiller, han er 20 år og heter Souleymane Ndiaye

Tror du har rett vedrørende OHH.

Jeg har selv sett Strømsborg på brakka ved Sarpsborg stadion 2 ganger i sommer, kan det være en byttehandel på gang?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Tror ikke på noe bytte handel siden Strømsborg har spilt ganske bra og vi trenger flere i forsvar..

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg forstår ikke at vi trenger flere stoppere, vi har jo 4 som er veldig bra men Dure er skadet. Det er desverre mange andre plasser på laget vi trenger forsterkninger derfor kan jeg ikke forstå at vi skal kjøpe en ny stopper slik situasjonen er i dag. Bytter de bort Strømsborg blir jeg rett og slett forbanna siden han har gjort en god jobb og jeg har stor tro på at han kan bli bedre og bedre utover.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg forstår ikke at vi trenger flere stoppere, vi har jo 4 som er veldig bra men Dure er skadet. Det er desverre mange andre plasser på laget vi trenger forsterkninger derfor kan jeg ikke forstå at vi skal kjøpe en ny stopper slik situasjonen er i dag. Bytter de bort Strømsborg blir jeg rett og slett forbanna siden han har gjort en god jobb og jeg har stor tro på at han kan bli bedre og bedre utover.

Tviler på at vi bytter bort en spiller som har 1 år igjen av kontrakta mot en som kan komme gratis nå. Er jo mulig at Horn ikke vil forlenge og da kan vel Heieren være ok å få inn i stallen.

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Etter min mening har vi kun to stoppere som holder godt TL nivå, Horn og Dure. Martinsen var vel ideelt sett ment å spille venstreback(vet han egentlig er midtstopper), men skadesituasjonen ville det annerledes. Dette har også medført at Strømsborg har fått langt mer spilletid enn det som var forventet. Både Martinsen og Strømsborg har levert bedre enn forventet, men begge(spesielt sistnevnte) har et stykke igjen til stabilt TL nivå.

Hadde vi kunnet stilt en forsvarsrekke med Landgren, Horn, Dure og Martinsen i de fleste kampene denne sesongen ville nok alt sett annerledes ut.

Når det er sagt mener jeg klubben først og fremst trenger flere spillere, og ikke nødvendigvis bedre. Det handler om å få opp kvaliteten på treningene og kampforberedelser. Det blir aldri bra når man i beste fall kan spille five-a-side på trening, mens motstanderne spiller 11 mot 11. Deretter trenger man å styrke støtteapparatet med 1-2 ass trenere. Blant annet for å drille dødball mot kamp(hver enkelt motstander). De lagene vi møter er så mye mer/bedre forberedt på hva de møter enn det vi er. Dette handler først og fremst om ressurser. Selv bunnlagene vi nå kriger med har langt større ressurser på trenersiden enn det vi har. Lag som MOlde og RBK har mellom 15 og 20 pers i støtteapparatet.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Vidar Martinsen er knapt nok bedre enn Dahl Hagen på venstreback, så jeg skjønner ikke helt hvorfor han skulle spilt der.

Vidar har også vært vår klart beste stopper i år, selv om han fortsatt slår baller bort i øst og i vest. Gjør ting enklere enn tidligere, og det er greit nok.

Vi savner en leder ala Tore Pedersen baki der.

Forøvrig enig i at Horn og Duré er våre to beste stoppere når de er fit for fight.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

3 spillere? Heieren og en spiss.Hvem er den siste?

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1czde3esnmtfb11whc2df8ugj2/title/nye-fjes-pa-trening

Sabri Khattab fra Kvik Halden.

Føler at innkjøpene til FFK minner om enten veldig kortsiktige planer (lån for å redde nedrykk) eller veldig langsiktige mål (folk som kanskje slår til om noen år). Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Jeg føler liksom vi har fylt opp kvoten når det gjelder talenter som kanskje slår til.

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av arte et labore

Føler at innkjøpene til FFK minner om enten veldig kortsiktige planer (lån for å redde nedrykk) eller veldig langsiktige mål (folk som kanskje slår til om noen år). Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Med den økonomien vi har er dette nesten en umulighet. De som har rutine og kan forsterke laget koster for penger, noe vi som kjent vi ikke har.
Forsterkningene må derfor bli lån av spillere eller investeringer med liten kostnad  les: unge spillere med utvilingspotensiale.

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11

Lagt til:

Midtstopperen Christian Brink, kjent fra Lyn, skrev i dag under for 08. Heieren Hansen har enda ikke skrevet ny kontrakt(?) Tendenser?

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Fler enn meg som har hørt rykter om Makhtar Tioune?

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Selvsagt helt enig i at dette hadde vært ønskelig.

Tror de fleste spillere tenker seg meget godt om før de signerer noe langsiktig med kaosklubben FFK, dessverre. Jeg hadde i alle fall vært veldig skeptisk til det. Slike spillere koster vel også gjerne en god slant, penger klubben definitivt ikke har pt.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Selvsagt helt enig i at dette hadde vært ønskelig.

Tror de fleste spillere tenker seg meget godt om før de signerer noe langsiktig med kaosklubben FFK, dessverre. Jeg hadde i alle fall vært veldig skeptisk til det. Slike spillere koster vel også gjerne en god slant, penger klubben definitivt ikke har pt.

Veldig enig her. Og om klubben hadde råd til spillere som var etablert på et godt TL nivå, ville de sett på FFK som en trygg og attraktiv arbeidsgiver?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av sarpen

Tror du har rett vedrørende OHH.

Jeg har selv sett Strømsborg på brakka ved Sarpsborg stadion 2 ganger i sommer, kan det være en byttehandel på gang?

Nå har de funnet erstatteren hans, Brink tidligere Lynspiller, som nå spiller i GIF Sundsvald

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25