Kamptråd: 12. serierunde: FFK-Viking
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Kai Roger
Ser også ut til at en Mobilisering er på gang,med forskjellige tilltak.
Drømmer om over 10tusen på tribunen,og gåsehud,når 'For Fredrikstad' spilles/synges før kampen.
Hva slags mobilisering? Ta med en venn? Med andre ord halv pris på billettene.
Håper det hjelper, men jeg tror folk snart gir faen.
Hvor finner du halv pris i fra?
---------------------------
Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.
Opprinnelig postet av oleoleole
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ser også ut til at en Mobilisering er på gang,med forskjellige tilltak.
Drømmer om over 10tusen på tribunen,og gåsehud,når 'For Fredrikstad' spilles/synges før kampen.
Hva slags mobilisering? Ta med en venn? Med andre ord halv pris på billettene.
Håper det hjelper, men jeg tror folk snart gir faen.
Hvor finner du halv pris i fra?
Sikkert denne han har lest - men ingenting som tyder på halv pris / to for én her vel?
Jeg tenkte at "ta med en venn" var betal for én, ta med en venn gratis.
Uansett tviler jeg på at det blir noe mer enn 6.500 tilskuere. Laget/troppen vi stiller opp med mot Viking må være det svakeste vi noen gang har hatt siden 2004.
bare til info: jeg har ikke sagt noe om halvpris.....kun sagt at det er en kampanje som heter 'ta med en venn'. Ingen halvpris,så vidt meg bekjent
Plankehaugen-feltet blir visstnok besøkt av 350 ungdomsskoleelever i morgen også. Det kan jo slå begge veier, men håper de bidrar til bedre stemning enn sist.
Mads Hansen tar oppgjør med spillerne og spillernes prestasjoner og ber publikum om støtte i morgendagens kamp mot Viking..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
De som har prestert hitill er : Tarik-Vidar-Hussian-Ole Strømsborg-Landgren-Jon Knudsen
Dere andre forventer jeg myyyyyyye mere av. Absolutt på tide å vise seg fra nå,,,og hva passer ikke bedre enn imot Viking?
NB: ikke tatt med spillere på korttids leie. Daniel hadde vært på listen over spillere som har prestert.
Kommentar?
De som har prestert hitill er : Tarik-Vidar-Hussian-Ole Strømsborg-Landgren-Jon Knudsen
Dere andre forventer jeg myyyyyyye mere av. Absolutt på tide å vise seg fra nå,,,og hva passer ikke bedre enn imot Viking?
NB: ikke tatt med spillere på korttids leie. Daniel hadde vært på listen over spillere som har prestert.
Kommentar?
Jon Knudsen har overhode ikke prestert i FFK drakten. Han har visst at han har en nedgående kurve, og han kommer desverre ikke til å nå toppen igjen.
"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"
Har trua på Jørgen Horn som kaptein idag. At han har mye gruff ovenfor Viking gjør nok han ekstra tent idag. Kan Stabæk kan vi!!
Nevnte Strømsborg kom til og med på rundens lag etter Brann-kampen hos VG. Ikke verst!
Ikke ille så langt, virker som det er litt guts ute og går. :)
If I want your opinion I'll remove the duct tape!
Dette har jeg venta på lenge....Simen Rafn...nå uskadet,gjør en knalljobb,og scorer sitt første TL mål.
Ellers utrolig god guts i laget.......håper vi holder helt inn ....spenende
Knall kamp så langt! Ramberg har dagen! Evigunge Ramberg!
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Syns de finner hverandre lettere offensivt i dag. Ballfører slipper å stå og kauke med ballen før den blir umotivert pælmet videre i håp om å treffe noen. Det er flere pasningsalternativer fremover i dag. Om det er fordi Amundsen har gjort endringer, at spillerne er blitt mer bevegelige, Viking som er dårlig eller tilfeldigheter vet ikke jeg, men det er i hvert fall mye mindre frustrerende å se på.
Halvorsen og Rafn med mål. Skal vi i gang Tveter også?
Bra første omgang av FFK, Ramberg meget sentral synes jeg og Halvorsen fortsetter å komme seg... Ruud Tveter gjør vel sin beste FFK kamp, unge Rafn lager et klassemål. Synes vi virker ganske trygge bakover også... Morsomt å se dette laget uten de to store stjernene Tarik, Valencia og Hussain.
Da er det bare å gratulere med Rafns første landslagsmål dere! I følge Dagbladet i hvert fall.

kjempebra innsats altrså.......for en innstilling gutta viser.....tar av meg hatten.
Strømsborg bare digger jeg......herlig spiller.
Nå er ikke Viking no særlig gode heller,men jeg mener VI gjør dem dårlige.
Strømsborg rulær! 
folk må vel være enige om at i dag har Jon Knudsen spilt bra? Vuktig mann for oss.
Syns Standerholden kunne blitt avspist med mer enn tre usle overtidsminutter når vi leder 3-0, men det er vel en av få ting å utsette på i dag.
Det blir kanskje ofte slik, at når det store stjerna ikke spiller, så kommer andre frem fra skyggen og må ta ansvar. De kan ikke stole på Tarik skal gjøre alt når han ikke spiller. Forhåpentligvis gir dette nok mersmak slik at han blir avlastet med ansvaret når han kommer tilbake og.
Strømsborg er rå, kritiserte han ved en tidligere anledning og må ærlig inrømme at jeg ikke hadde troa på han, men der tok jeg til de grader feil! Han er helt rå, piroja style and then some!
Strømborg fremstår som en trygg og meget god spiller. Banens beste i mine øyne !!
Målet til Rafn bør vel også gis kreditt, morro med Halvorsen som blir bedre og bedre, bare han lærer seg til å spille ballen litt tidligere og ikke gå seg fast mot tre- fire motspillere, Ramberg er en arkitekt som gir meg troa tilbake. Knudsen solid som banken. Vidar solid og god.....
Synes alle 11- 12 -13 spillerne gjorde en kjempeinnsats !!
Nå snur det!! I kveld kom troa tilbake! :D Ramberg er så utrolig god når han er god! :D
Opprinnelig postet av Larifari
Strømsborg er rå... Han er helt rå, piroja style and then some!
No shit, Sherlock! 
Ahhhhhh fy FAEN jeg er verdens lykkeligste nå!
Sol, ny fin rød drakt, ny vimpel utenfor huset og KNUSELIG deilig seier! Nå føler jeg vinden blåser vår retning! Kommer Tarik og Hussain tilbake så blir det forhåpentligvis bedre!
Fantastisk digg! Deilig å jobbe i Særp nå ja 
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25