Tom Freddy Aune - Går av som trener!
Opprinnelig postet av Tiger
Da har vi kommer ditt at treneren for FFK gir opp!
http://www.f-b.no/sport/tom-freddy-aune-ferdig-som-ffk-trener-1.7227022
Jeg drar frem denne gamle tråde igjen.
Fredriksstad Blad skrev følgende:
"Etter hva Fredriksstad Blad forstår vil Aune i første omgang nå ta en pause fra fotball over sommeren, men er aktuell for en jobb i FFK-systemet på et senere tidspunkt.
En rolle skal være som spillerutvikler eller som assistenttrener."
Er det noen som vet om Tom Freddy kommer tilbake i en eller annen stilling i FFK? Eller kanskje han allerede er tilbake uten at det har blitt skrevet eller pratet noe om?
Opprinnelig postet av Plankekæll
"Etter hva Fredriksstad Blad forstår vil Aune i første omgang nå ta en pause fra fotball over sommeren, men er aktuell for en jobb i FFK-systemet på et senere tidspunkt.
Er det noen som vet om Tom Freddy kommer tilbake i en eller annen stilling i FFK? Eller kanskje han allerede er tilbake uten at det har blitt skrevet eller pratet noe om?
Håper han kommer tilbake i en stilling i klubben. Gjerne som spillerutvikler eller rundt de unge på laget. (Dvs halve laget
)
---------------------------
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av Plankekæll
Er det noen som vet om Tom Freddy kommer tilbake i en eller annen stilling i FFK? Eller kanskje han allerede er tilbake uten at det har blitt skrevet eller pratet noe om?Håper han kommer tilbake i en stilling i klubben. Gjerne som spillerutvikler eller rundt de unge på laget. (Dvs halve laget
)
Mente det stod at han var kommet inn som Juniortrener + at han jobber på Wang.
Ok. Godt karrierevalg det.
Har det stått noe sted? Link?
http://www.f-b.no/sport/jeg-hadde-behov-for-en-pause-1.7499526
Dette er intervjuet som stod på trykk like etter at han begynte i jobben ved Wang.
Takk for info.
Dette var på trykk den 21. august. Av en eller annen grunn har det gått meg hus forbi.
Han var vel med her om dagen da de tapte mot Østsiden
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25