Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 6. serierunde FFK - Sandnes Ulf

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Som sakt nøtter ikke spille fotball 1 omgang,hvorfor vente til 2 omg for å begynne og spille fotball.Det var jo 2 forskjellige lag på banen for FFK i dag.!!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av matsinho

Gutta skal ha skryt, og det skal trenerene også. Forvandlingen til andre omgang er enorm, og faktisk er det uflaks som gjør at ikke alle poengene ender hos oss. Det som skjer med linjemannen er bare totalt håpløst! Allikevel så har ikke dommern blåst og da bør Tarik bare fortsette.

Det skulle bare mangle at de klarte å snu det. De fortjener ikke heder og ære for at de begynte å gjøre jobben sin i 2.omgang. 

---------------------------

Fredd

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Fredd

Det skulle bare mangle at de klarte å snu det. De fortjener ikke heder og ære for at de begynte å gjøre jobben sin i 2.omgang. 

Jeg synes nå de skal ha ros for å ta seg sammen og komme inn i kampen igjen. Kunne fort blitt mye hengehuer etter 1-3 til pause, men så skjedde ikke. DET må vi da kunne gi dem kred for!

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Utrolig, ikke noe annet enn utrolig..... S/U har et angrep i 2 omgang og det blir selvmål ut av det ??? Linjemannen som først vinka av Tarik og så senka flagget på en 100% mulighet for Tarik.... utrolig tabbedømming !!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Hvor lenge skal vi akspetere at dette vil 'variere' fordi spillerne er 'unge' ?..Jeg har hørt det samme i over 3 sesonger,og disse 'unge' spillerne har nå over 50 kamper i TL.....nei...jeg forventer ihvertfall en innstilling og tenning og humør til kamp.....slik som i 2.omgang,

Lurer på hvor lenge Aune orker dette her......ikke lett for en trener å jobbe med denne klubben som er så nedsylta i gjeld,at de nesten ikke har penger til å skifte ut skruknottene på skoa engang.

Desverre går dette her feil vei....nå kommer straks karantener,og desverre skader........og publikums tallenen vil fortsette å gå nedover. Jeg missunner ikke karane i FFK det de står over for...men jeg håper av hele mitt hjertet at noe posetivt snart skjer.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Utrolig, ikke noe annet enn utrolig..... S/U har et angrep i 2 omgang og det blir selvmål ut av det ??? Linjemannen som først vinka av Tarik og så senka flagget på en 100% mulighet for Tarik.... utrolig tabbedømming !!

Og det verste er vel at Tarik ikke var i offsideposisjon engang!

Men FFK har nå bare seg selv å takke etter hårreisende forsvarsspill. Synes ikke det har noe for seg å bruke linjemanntabba som unnskyldning. Man slipper ikke inn fire mål på hjemmebane mot en annen nedrykkskandidat!

Bjørn Jervell Hansen

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hvor lenge skal vi akspetere at dette vil 'variere' fordi spillerne er 'unge' ?..Jeg har hørt det samme i over 3 sesonger,og disse 'unge' spillerne har nå over 50 kamper i TL.....nei...jeg forventer ihvertfall en innstilling og tenning og humør til kamp.....slik som i 2.omgang,

Ja, men spillerne ER jo unge! Og vi snakker jo ikke om de samme spillerne som for tre sesonger siden.

I denne kampen spiller vi med en midtbane besatt av tre nittenåringer. Gode nittenåringer, ja visst, men like fullt nittenåringer. Unge spillere varierer som hovedregel veldig i prestasjonene. Dette er ikke noe nytt.

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Ja, unge spillere varierer. Allikevel er det mange unge spillere som virkelig tar tak i denne kampen. Jeg vil gjerne trekke frem Etzaz her!

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Greit at spillere varierer,men her er det jo faen meg hele laget som varier,1 omgang var helt rævæ,2 omgang så kjørte dem over ulf,må vel gå ann å spille fotball i 90min+.Spiller som "regel" en god 1 omg for så å spille dårlig i 2dre, 1 omgangen i dag må vel være det værste dem har prestert i en omgang hittil i år.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Haarek

1 omgangen i dag må vel være det værste dem har prestert i en omgang hittil i år.

Tror det er det værste jeg kan huske å ha sett. Hvertfall den værste følelsen jeg har hatt noen gang.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av matsinho

Ja, unge spillere varierer. Allikevel er det mange unge spillere som virkelig tar tak i denne kampen. Jeg vil gjerne trekke frem Etzaz her!

Etzaz er et godt eksempel, ja. Borte i første, glimrende i andre. Og når vi er såpass avhengige av ham til å styre det offensive spillet sliter vi når han sliter...

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Dette er så typisk FFK at det er til og bli kvalm av. Om det er undervurdering eller hva det nå enn er. Spiller altid dårlig mot dårlige lag. Bra mot bra lag. Tenk om de hadde spilt med lik innsats i første som i andre omg. Da hadde vi hatt tre poeng i kveld. Fuck !!!!!

Heia FFK

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Hvor var forsvarssjefen i dag? Eller, rettere sagt hele forsvaret? Makan til nochalant holdning hvor ingen tok ansvar. Her var det bedre å la ballen skli forbi og la andre ta ansvaret fremfor å ha innsatsen til å ta ballene selv.

Var ballen smittet med gonoré eller klamydia i dag? Det virker som spillerne ville bli kvitt den fortest mulig, gjerne med umotiverte bingoballer langt pokker i vold i håp om at en av ballene ville treffe en medspiller en gang i fremtiden.

Andreomgangen starter så uendelig mye bedre og det kunne fort blitt en deilig comebackkveld. I steden for slår forsvaret til med sin udugelighet for ente gang og man slipper inn fire mål mot Sandnes Ulf.

Denne kampen bør komme høyt opp på Hall of Shame, sammen med 1-3 for Follo, 1-3 mot Alta og 1-4 mot Aalesund.

Jeg var ærlig nok til å si ifra da jeg kjøpte billett at fyren bak kassen hadde tastet inn 14 kroner på kortautomaten, ikke 140. Jeg burde egentlig gått tilbake og krevd å kun betale de 14 kronene likevel, for det var sånn cirka det kampen var verdt i dag.

All honnør til Sandnes Ulf i førsteomgang. Presset og stresset FFK høyt og som gjorde at den offensive delen i FFK var omtrent like kreativ som en hvit stol i et hjørne i et mørkt rom (hva nå enn det betyr).

Denne kampen bør være et skamfullt engangsminne denne sesongen. Aldri mer skal jeg dra på stadion med lysten til å gå før pause. Nesten utrolig at Plankehaugen holdt ut, og stemningen var jo nesten elektrisk på 3-3 en stakkars stund.

Landslagsspiller

Lagt til:

Noen som vet hvor lenge den egentlige forsvarssjefen er ute? Noe tyder på at han trengs nå!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men starter med soleklart mest triste med denne kampen:

• Kevin Duré er trolig ute resten av sesongen med kneskade.
  • Jørgen Horn er ute til over sommeren.

Dermed har vi et problem på midtstopperplassen fremover.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

Jajaja Holters det var jo "gode" nyheter. 

Dette er tungt !

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Strømsborg gjorde seg absolutt ikke bort i dag og er jo midtstopper, så det vil jo gå på en måte. Men det er langt fra ideelt.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Med et par gule kort til har vi vel et par mann til ute........ sånn er det å ha dårlig råd og syltynn stall

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Frykter også at Kevin er ute i månedsvis. Av reprisene ser det ut som en skikkelig stygg vridning

Opprinnelig postet av Holters

Det var det jeg fryktet ja. Veldig, veldig synd. Blir nok dessverre veldig tynt i rekkene utover sesongen. Vi må vel nesten regne med et par spillersalg i sommer også?

For øvrig må det vel være ganske lenge siden vi slapp inn hele fire mål hjemme på stadion? Rosenborg-tapet i 2009 er vel siste gang?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Fy faen for en møkka kamp..  vi spilte ikke som ett lag.. var alt for mye en og en... da dem tok seg sammen så vi at sandes slet, men så falt vi tilbake i gamle trakter... skal vi leve over kan vi ikke godta dette... sandes ulf er ikke så gode.

Håpet er en risiko man må ta.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

F-B er litt mer positive

Opprinnelig postet av F-b

– Vi har sjekket kneet hans, og det er ikke stor instabilitet i det. Derfor tror vi ikke det er veldig alvorlig. Det er nok ingen båndskader, og hvertfall ingenting som er revet helt av, sier FFKs fysioterapeut Thomas Henriksen rett etter kampslutt.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Desverre går dette her feil vei....nå kommer straks karantener,og desverre skader........og publikums tallenen vil fortsette å gå nedover.

Dessverre er nok nettopp dette som kan bli FFK sin "bane"

tenkte før sesongen at vi måtte ha en tilsvarende 1 halvdel som fjordåret for å klare oss. Da hadde vi 20p.

Tror FFK blir mer svekket utover sesongen i forhold til tynn stall. Karantener kommer uten å ha gode nok erstattere og klubben er heller ikke i stand til å skaffe solide forsterkninger i neste vindu. I værste fall må spillere selges.

Slike kamper som i dag bør vinnes om man vil spille tl til året også.

Nå går vi inn i en periode med antatt bedre lag og er ikke optimistisk i forhold til tabellplassering når vi har lagt mai bak oss.

cupmester 06, uten tromme

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Det mest bekymringsverdige er at vi har en 3 div trener som bare ser hvor gode motstandere vi har, og en sportsjef som synes Landgren holder svensk landslagklasse...

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Der traff du spikeren på hodet :( Trøster meg med litt playstationfotball, aka Real Madrid -Sevilla Cool

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Spillerne bør skamme seg over innsatsen de første 30 minuttene eller så. Det luktet faktisk av undervurdering - og det er utilgivelig. Andreomgangen er bra. Det minnet om Sogndal-kampen i fjor, også der framsto man som et nonchalant juniorlag fra avspark og hevet seg etterhvert.

At vi faktisk taper kampen når vi har kommet tilbake til 3-3 er mer uflaks enn udyktighet, for etter 3-3 var FFK det klart beste laget.

Underveis i kampen var jeg rasende over straffesparket, og over offsideavvinkingen på Halvorsen da han satte inn en retur. Samt selvsagt avvinkingen av Tarik, selv om han burde spilt til han hørte fløyta. Men reprisene viste at straffesparket nok var greit. Det var faktisk sleipingen Høiland selv som sendte ballen i retning hjørneflagget.

Om vi begynner å levere jevnt på det nivået vi hadde etter pause vinner vi nok en del kamper. Nivået fra første omgang, derimot, tilsier at vi slår følge med Stabæk ned til Strømmen, Ull/Kisa og andre festlige lag igjen. Gårsdagen viste nok engang at FFK er et av/på-lag, hvor "på" faktisk er riktig så bra. Jeg håper Aune klarer å bruke førsteomgangen som en vekker slik at det for framtiden ikke er innstillingen som fører til nye perioder "av". Om man er "av" på grunn av at nøkkelspillere ikke har dagen, får det være greit - det er en naturlig konsekvens av en tynn stall. Men dårlig innstilling er utilgivelig - spillerne skal tross alt være profesjonelle.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25