Kamptråd: 1. serierunde: Tromsø - FFK
Ramberg er en meget god spiller, en av norsk fotballs mest undervurderte gjennom flere år, etter min mening.
Isbergets kamptråd: http://www.isberget.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=6222
---------------------------
Tromsø IL: Nord-Norges stolthet
Opprinnelig postet av michael collins
Ramberg er en meget god spiller, en av norsk fotballs mest undervurderte gjennom flere år, etter min mening.
Isbergets kamptråd: http://www.isberget.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=6222
Han kan være undervurdert noen ganger, men nå synes jeg du overvurderer han.
Satser forøvrig på at vi klarer U her... Selv om vår historie på Alfheim ikke tilsier at dette skal gå bra. Forventer det verste, håper på det beste.
-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------
Klart det er en fordel for oss om Yndestad ikke spiller. Han startet 27 kamper sist sesong, så han er en nøkkelspiller. Å møte et nykomponert forsvar er alltid bedre enn å møte et som er samspilt.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Saliou Ciss er bedre enn Yndestad, men det er aldri en fordel for et lag å miste en spiller.
Det er klart en fordel for TIL at Ramberg ikke er tilgjengelig også. Stallen blir svekket, altså blir FFK svekket.
FFK må muligens klare seg uten Thomas Holm også.
Jørgen Horn er også uaktuell ifølge Nettavisen.
Da har jeg oppdatert laget i åpningsinnlegget uten Horn, Ramberg og Holm.
da blir det nok dessverre vanskelig å mønstre en sentral treer på midten og jeg må gå for en 4-4-2.
knutsen
landgren dure martinsen hagen
rafn hussain jabbie halvorsen
ruud tveter tarik
med ffk til champions league!
Rafn er ikke klar enda i følge F-B.
Hva med Etzaz, Jabbie og Hansen i en sentral treer? Hansen har arbeidskapasitet nok til det.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Hva med Etzaz, Jabbie og Hansen i en sentral treer? Hansen har arbeidskapasitet nok til det.
Eller hva med mitt lag øverst på siden? Landgren på midten. 
Her følger enda et forslag:
1. Jon Knudsen
5. Andreas Landgren 4. Vidar Martinsen 15. Kevin Duré 2. Benjamin Dahl Hagen
14. Khalifa Jabbie
10. Tarik Elyounoussi (k) 20. Etzaz Hussain
9. Ole Jørgen Halvorsen 7. Alex Valencia
23. Alexander Ruud Tveter
Jeg hadde ikke lyst til å sette Hansen ned på back og Hagen over på høyre side. Syns forslaget ditt blir litt for mange spillere på plasser de ikke har trent på/ikke er optimale i.
The colour of her eyes
Men det siste forslaget tror jeg kunne blitt bra.
Tarik er såpass intelligent og fotballsmart at han takler en indreløperrolle helt utmerket.
Simen operert på nytt i kveld. Betennelse i operasjonssåret er årsaken. Ute minst 2 uker
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
knutsen
martinsen strømsborg dure hagen
landgren jabbie
halvorsen hansen
hussain
tarik
litt drøyt å sette inn strømsborg i 1 kampen. men det er en mulig lagoppstilling som jeg syns ser bra ut.
Dure er visstnok også syk.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Da kan vi risikere å starte mot Tromsø uten Jørgen Horn, Kevin Duré, Hans Erik Ramberg, Thomas Holm og Simen Rafn. Fem spillere altså.
Dette er på grensa til helt krise for FFK. Vi har jo ikke spillere å ta av.
Hvordan er ståa med Kevin? Kan han spille?
Opprinnelig postet av Rafn
Simen operert på nytt i kveld. Betennelse i operasjonssåret er årsaken. Ute minst 2 uker
God bedring! Håper han kommer seg raskt på bena og kjapt ut på banen igjen.
Dure er på trening ihvertfall. 16 spillere på trening hvorav 14 utespillere
The colour of her eyes
FFKs sannsynlige lag (4-5-1):
Jon Knudsen; Andreas Landgren, Vidar Martinsen, Kevin Durè, Benjamin Dahl Hagen; Tarik Elyounoussi, Etzaz Hussain, Khalifa Jabbie, Mads Hansen, Ole Jørgen Halvorsen; Alexander Ruud Tveter
Opprinnelig postet av Albin
FFKs sannsynlige lag (4-5-1):
Jon Knudsen; Andreas Landgren, Vidar Martinsen, Kevin Durè, Benjamin Dahl Hagen; Tarik Elyounoussi, Etzaz Hussain, Khalifa Jabbie, Mads Hansen, Ole Jørgen Halvorsen; Alexander Ruud Tveter
Kjære Tom Freddy og ovennevnte elleve (pluss benk):
Jeg har tilfeldigvis bursdag i dag. Jeg har alt jeg trenger og vel så det, men en ettmålsseier på Alfheim vil bli satt stor pris på.
På forhånd takk!
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.
Det har falt 10 cm snø i Tromsø i natt, og det snør fortsatt. Værmeldingen for ettermiddagen og kvelden: http://www.storm.no/vaer/tromsø/timefortime
Var da sjarm med Tromsø - Chelsea i snøstorm. Men dere er nok et av få lag som, etter min mening, har en gyldig grunn for kunstgress.
EDIT: Og her er link til et litt større bilde av dagens forhold i Tromsø
The colour of her eyes
Hadde det bare vært så vel. Det har vært snø og sludd i hele dag, og melder det samme til i kveld.
Opprinnelig postet av michael collins
Hadde det bare vært så vel. Det har vært snø og sludd i hele dag, og melder det samme til i kveld.
25 grader i solsteiken på verandaen her hos oss. Jeg er lykkelig for at vi ikke bor i arktiske strøk
Tussilago Farfara og blåveisen blomstrer i hagan, og sommerfuglene er her også. Lærka jubler høyt i sky, og gjøk og sissikk, torsk og sei har kommet tilbake
Tilbake til kampen;
Jeg kan ikke si at jeg direkte gleder meg, jeg tror kampbildet blir som følger:
FFK overbeviser de første 20 minuttene, tar ledelsen 1-0, og nær ved å øke denne. Så setter TIL-snøfreserene i gang, og urutinen, usamspillheten og mangel på kontinuitet gir seg utslag i FFK og TIL tar en grei 5-1 seier.
Håper jeg tar feil.
"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!
Willy da, dette ligner ikke deg :) har Jens hacka deg eller ;)
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25