Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamper 2012

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Skulle tro at dette blir en 4-5-1 med tarik på høyre og Halvorsen på venstre med Husain bak Tveter! For det virker mer rart å brått bruke Husain på ving!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Laget:

Knudsen
Landgren,Durè, Martinsen, Holm
Halvorsen, Ramberg, Jabbie, Hussain,
Tarik, Ruud-Tveter

La merke til benken.. Hvor er Masalin og Staw hen..?

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Kan ikke dette være en 4-3-3 da?

Knutsen

Landgren - Dure - Martinsen - Holm

Jabbie

Ramberg     Hussain

Halvorsen                                 Ruud

Tarik

Kan jo være flere måter å sette opp angrepstrioen på også.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Joda, jeg gikk bare ut i fra at det var 4-4-2 på bakgrunn av måten du listet dem opp.

Hvis det blir 4-3-3 så tror jeg Ruud  er på topp, med Tarik på høyre og Halvorsen på venstre.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Lars Hirschfeld - 6 Simon Larsen, 4 André Muri, 3 Andreas Nordvik, 20 Dawda Leigh - 23 Kristofer Hæstad, 13 Fegor Ogude - 17 Mohammed Fellah - 27 Chuma Anene, 11 Morten Berre, 8 Abdurahim Laajab

Moderator

Lagt til:

Spiller med 4-4-2. Syns det er helt feil valg ut i fra hva vi har av spillere.

The colour of her eyes

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Gjør vi? Ser da ut som Tarik er på kant, det samme med Halvorsen. 

Landslagsspiller

Lagt til:

Jepp, ser helt klart ut som Tarik spiller på kanten.

Moderator

Lagt til:

Syns da det ser ut som 4-4-2 ut fra TV bildene. Livedekninga til FFK sier også at Hussain spiller på kant, noe jeg tviler på at han hadde gjort med 4-3-3 / 4-5-1

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Samtidig ligger også Hussain veldig bredt. Kan være de prøver å lage et samarbeid med små avstander mellom de to. Synes ikke det fungerer like godt som når Hussain kan ligge i et mellomrom. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Hvorfor fortsetter Aune med 4-4-2 når vi spiller bedre i 4-5-1/4-3-3?

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Fordi han ikke evner å få det beste ut av troppen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Aner ikke. Det virker som mange trenere har 4-2-3-1 som sin yndlingsformasjon. Vi derimot er et av få lag som faktisk mestrer denne formasjonen, men spiller den ikke. Håpløst! 

Bedriftsspiller

Ble medlem: 14 mar 12

Lagt til:
Endret:
Endret av: Frank Hvam

Ja, han Tom Freddy er en grusomt dårlig trener siden han ikke spiller slik vi supportere vil!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av matsinho

Aner ikke. Det virker som mange trenere har 4-2-3-1 som sin yndlingsformasjon. Vi derimot er et av få lag som faktisk mestrer denne formasjonen, men spiller den ikke. Håpløst! 

Hvordan vet du at vi mestrer den når vi ikke spiller den?

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: matsinho

Fordi vi har spilt den? All ære til Tom Freddy som har sett den muligheten og prøvde ut 4-3-1-2 mot Enga i fjor. Grunnen til at vi mestrer den er kreativiten Etzaz har i en tier- rolle og løpene til Tarik. Etter det har vi prøvd 4-2-3-1 i treningskampene

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

4-3-1-2 og 4-2-3-1 er vel ikke det samme.

4-3-1-2 kan ligne mye på en klassisk RBK 4-3-3 hvis spissene er brede.
4-2-3-1 er vel stort sett en 4-5-1 / 4-3-3 med to defensive midtbanespillere.

Greit at vi prøver litt forskjellig i treningskampene, men jeg håper/tror vi lander på en 4-3-3 når serien starter. Hvem som spiller er ikke så nøye, viktig med flere gode spillere. 

Landslagsspiller

Lagt til:

Selvfølgelig er det ikke det samme, men det er i den kampen Aune turte å legge inn Hussain med to andre midtbanespillere. 

Dersom vi skal lande på 4-2-3-1 så burde vi absolutt spilt det i generalprøven! Hussain gjør det ok på kant, men han er en spiller som SKAL være sentralt med muligheter til begge sider.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

En helt tradisjonell 4-3-3 bør være et alternativ. Da får vi utnyttet Ramberg og Etzaz som indreløpere og Jabbie som anker. Tarik/Halvorsen tar vingene, og Ruud Tveter midtspissrollen.

Alternativt fungerer det selvsagt også med 4-2-3-1 med Jabbie og Holm (Ramberg) i de to defensive rollene, Etzaz som offensiv midtbanespiller i tierrollen, og samme vinger og midtspiss som over.

Uansett hva man velger, så fremstår dagens stall bedre egnet å spille en variant av 4-3-3 fremfor 4-4-2.

Tarik og Halvorsen er begge bedre som vinger - ikke kanter. De har sine styrker offensivt. Og ingen av våre midtbanespillere er typiske boks-til-boks spillere, slik at jeg tror de vil komme mer til sin rett som indreløpere med anker.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til:

Kampen endte 0-0 der VIF hadde ballen mest og FFK hadde de feiteste sjansene.

Tarik burde scoret alene med keeper. Ellers syns jeg ikke det ser så værst ut nå en uke før seriestart.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av kjell-H

Fordi han ikke evner å få det beste ut av troppen.

Begynner vi med Aune gnålet igjen? :P :P Nå vet ALLE hvordan økonomien til FFK er.. I år håper jeg at SAMTLIGE, uansett hva, uansett hvordan det går, uansett hvordan vi spiller.. Backer opp om laget.. Jeg håper å slippe å se innlegg med: Aune må gå! Vi må ha ny spiller! osv.. Tenk at 29 februar så kunne klubben ha vært i lavere divisjoner mens de blå i den andre byen hadde hatt plassen vår.. Sett pris på at vi har et lag å heie på! Røde og hvite er de...?

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av tynter

FFK hadde de feiteste sjansene.

Redningen til Hitschfeld på headingen til Momo var enorm! Tror det er en av de sykeste reaksjonsredningene jeg har sett i hele mitt liv.

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08

Lagt til:

jeg var sikker på at den var inne faktisk ... årets reaksjonsredning ? 

gazzkammer unt testikkelknauzer

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Tenk at 29 februar så kunne klubben ha vært i lavere divisjoner mens de blå i den andre byen hadde hatt plassen vår.. Sett pris på at vi har et lag å heie på! Røde og hvite er de...?

Nå kommer vel strengt tatt Start fra Kristiansand og spiller i gult Tongue out

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

En helt tradisjonell 4-3-3 bør være et alternativ. Da får vi utnyttet Ramberg og Etzaz som indreløpere og Jabbie som anker. Tarik/Halvorsen tar vingene, og Ruud Tveter midtspissrollen.

Alternativt fungerer det selvsagt også med 4-2-3-1 med Jabbie og Holm (Ramberg) i de to defensive rollene, Etzaz som offensiv midtbanespiller i tierrollen, og samme vinger og midtspiss som over.

Uansett hva man velger, så fremstår dagens stall bedre egnet å spille en variant av 4-3-3 fremfor 4-4-2.

Tarik og Halvorsen er begge bedre som vinger - ikke kanter. De har sine styrker offensivt. Og ingen av våre midtbanespillere er typiske boks-til-boks spillere, slik at jeg tror de vil komme mer til sin rett som indreløpere med anker.

Dette er jeg helt enig i. Ikke minst en spiller som Mads Hansen,og Alex V er myye bedre offensivt enn deffensivt......

Det som er spennede med en slik oppstilling er : hva gjør vi når vi blir spilt lave......noe jeg tror vi blir en del ganger iløpet av sesongen. Spesielt ankerrollen på midten er superviktig..iforhold til posisjonering. JK vil bli kanonbra å ha bak der til å dirigere,og holde gutta på tå hev:)

Regner med at TFA og TA har stålkontroll.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88