Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Vidar Martinsen har vel spilt flere kamper som venstreback i FFK tidligere, så det er vel nærliggende å tro at han får den rollen.

Jeg håper ikke Martinsen står først i køen. I FFK sin taktikk er backene svært delaktige i det offensive spillet, Vidar er rett og slett ikke god nok med ball. Mads Hansen så ut til å klare seg bra utifra rapportene, og er en spiller jeg har tro på. 

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg tenkte på Hansen i den forbindelse selv, han er rask, teknisk og god offensivt. Men jeg har ikke like stor tro på han defensivt, og hva hvis/når Valencia blir skadd igjen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg tenkte på Hansen i den forbindelse selv, han er rask, teknisk og god offensivt. Men jeg har ikke like stor tro på han defensivt, og hva hvis/når Valencia blir skadd igjen?

Forhåpentligvis skal vi spille 4-5-1/4-3-3 i de fleste kampene i år, og da ser jeg for meg Tarik på høyre og Ole Jørgen Halvorsen på venstre. Isåfall blir Valencia backup de gangene han er frisk, og Mads Hansen kan som nødløsning få omskoleres til venstreback siden det kan bli lite spilletid lenger frem på banen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

om han ikke er forgammel enda så kan det være mulig at Torstein Helstad kommer tilbake i tippeligaen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Jeg tror Mads Hansen er det beste valget som vi har per i dag. Da kan vi kanskje få noen Maradonna løp.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av summarius

Jeg tror Mads Hansen er det beste valget som vi har per i dag. Da kan vi kanskje få noen Maradonna løp.

Enig der!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

om han ikke er forgammel enda så kan det være mulig at Torstein Helstad kommer tilbake i tippeligaen

Vi har i hvert fall ikke råd til han. Dersom han blir å finne i Tippeligaen igjen tipper jeg Brann eller Lillestrøm.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

FFK Ønsker seg en venstre back og frir til FSI, for håpe at de vil hjelpe til med deg også

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Holters

At FFK ikke skal klare å melde inn 20 mann er en ikke-sak. Helt utenkelig.

Så vidt jeg kan se har vi 20 stk per i dag, så det er ikke noe problem akkurat nå. Vi mangler en hvis Staw forsvinner, men det ser vel ikke ut som det skjer med det første.

Det må vel være 18 utespillere blant de 20 om jeg ikke tar feil?

FFK
-norgesmester 2006!!

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Jeg lurte på om det var det, men jeg ser ikke noe her om at det måtte være 18 utespillere. Kun 20 spillere totalt

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Du sier noe...

FFK
-norgesmester 2006!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Horn rekker visstnok ikke seriestarten, så det er short med forsvarsspillere. Tenker det blir å leie en venstreback fra en Adecco klubb. Det er vel det man har råd til.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Moderator

Lagt til:

Jokke sier til dagens F-B at de jobber med å leie inn en venstreback fra Skandinavia fram til sommeren, så det er nok ikke helt feil det.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Pengene skal brukes fra Jeg er med kampanjen, de har fått inn 200000 kroner, men det trengs mer, vet ikke hvor mye det koster å leie inn en spiller med bra kvalitet, noen vil gjette ett beløp

Hvor mye fikk inn i fra aksjonen i fjor

Moderator

Lagt til:

I følge klubbens regnskap fikk vi inn 330 000 på 'Jeg er med' i fjor.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Trenger 20 navn for å få lisens...de kan skrive Jan Rafn som 20 mann,så er det nok. Dette bekrefta Kosten på pressemøtet,da Økonimien ble lagt fra:)

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Kommer det en ny mann på 4 timer tro ???

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av RG

Skulle tro det om man leser twitteren til hr Rafn Laughing

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av RG

Skulle tro det om man leser twitteren til hr Rafn Laughing

(Generalprøve mot Enga idag. Ta turen inn så får du kanskje en overraskelse ;) Kampen starter kl 13 på Hafslundbanen(er det På Valle Hovin ?)

Så ut fra denne tror du det blir presentert en ny spiller ??? jajaja ....

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Låner venstreback fra Vålerenga

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jan 12

Lagt til:

Er forsiktig optimist før sesongstart ! Tror vi kan spille jevnt med alle i år også, men vi trenger å avgjøre flere av de jevne kampene til vår fordel i motsetning til i fjor. La oss håpe at Knudsen og Holm kan bidra der, samt at de unge har blitt ett år eldre.

Kan ikke se at laget totalt sett er svekket i særlig grad, men jeg er svært skeptisk til spissplassen. Jeg tror ikke Ruud Tveter er eller vil bli god nok for dette nivået. Har ennå ikke gitt opp håpet om at en spiss blir presentert før overgangsvinduet stenger. Tror uansett at dette behovet vil sette press på en overgang i neste overgangsvindu, men vi får gi Ruud Tveter og Momo sjansen til å bevise at de er gode nok som makkere til Tarik. Økonomien tilsier selvfølgelig også at de må få den muligheten.

Hardt prøvet supporter

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Nå har vi nettopp hentet en spiss i Ole Jørgen Halvorsen.

Ja, han er først og fremst ving, men også god som bakromsspiss.

Vi bør være godt fornøyde med overgangene, vi kunne like gjerne spilt i 6.divisjon.

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lunde

La oss håpe at Knudsen og Holm kan bidra der, samt at de unge har blitt ett år eldre.

En ting er i hvert fall sikkert - de unge er blitt et år eldre siden i fjor  Laughing

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Husk folkens at vi har en sterk første 11 er. En god sentral linje og enkeltspillere som kan avgjøre begge veier. Og ikke minst Tarik. Alene er han kansje den beste spillern i TL med sine ferdigheter. Og om FFK klarer å skape Fort Fredrikstad stadion igjenn, da! kan det bli morro i år!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Vi må også være realistike og si vi har et svakere lag enn forrige sesong. Borges var en veldig viktig spiller for oss og han er borte og ikke erstattet. Jeg tror nøkkelen til fornyet kontrakt er at vi får tilbake den gode hjemmestatisikken vi hadde tidligere, og at vi slår de andre bunnlagene på hjemmebane. Allerede i første hjemmekamp kommer Stabæk, og den kampen blir veldig viktig.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25