Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012
Opprinnelig postet av Holters
Vidar Martinsen har vel spilt flere kamper som venstreback i FFK tidligere, så det er vel nærliggende å tro at han får den rollen.
Jeg håper ikke Martinsen står først i køen. I FFK sin taktikk er backene svært delaktige i det offensive spillet, Vidar er rett og slett ikke god nok med ball. Mads Hansen så ut til å klare seg bra utifra rapportene, og er en spiller jeg har tro på.
Jeg tenkte på Hansen i den forbindelse selv, han er rask, teknisk og god offensivt. Men jeg har ikke like stor tro på han defensivt, og hva hvis/når Valencia blir skadd igjen?
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg tenkte på Hansen i den forbindelse selv, han er rask, teknisk og god offensivt. Men jeg har ikke like stor tro på han defensivt, og hva hvis/når Valencia blir skadd igjen?
Forhåpentligvis skal vi spille 4-5-1/4-3-3 i de fleste kampene i år, og da ser jeg for meg Tarik på høyre og Ole Jørgen Halvorsen på venstre. Isåfall blir Valencia backup de gangene han er frisk, og Mads Hansen kan som nødløsning få omskoleres til venstreback siden det kan bli lite spilletid lenger frem på banen.
om han ikke er forgammel enda så kan det være mulig at Torstein Helstad kommer tilbake i tippeligaen
---------------------------
Håpet er en risiko man må ta.
Jeg tror Mads Hansen er det beste valget som vi har per i dag. Da kan vi kanskje få noen Maradonna løp.
Opprinnelig postet av summarius
Jeg tror Mads Hansen er det beste valget som vi har per i dag. Da kan vi kanskje få noen Maradonna løp.
Enig der!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av keiko99
om han ikke er forgammel enda så kan det være mulig at Torstein Helstad kommer tilbake i tippeligaen
Vi har i hvert fall ikke råd til han. Dersom han blir å finne i Tippeligaen igjen tipper jeg Brann eller Lillestrøm.
FFK Ønsker seg en venstre back og frir til FSI, for håpe at de vil hjelpe til med deg også
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Holters
At FFK ikke skal klare å melde inn 20 mann er en ikke-sak. Helt utenkelig.
Så vidt jeg kan se har vi 20 stk per i dag, så det er ikke noe problem akkurat nå. Vi mangler en hvis Staw forsvinner, men det ser vel ikke ut som det skjer med det første.
Det må vel være 18 utespillere blant de 20 om jeg ikke tar feil?
FFK
-norgesmester 2006!!
Jeg lurte på om det var det, men jeg ser ikke noe her om at det måtte være 18 utespillere. Kun 20 spillere totalt
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Du sier noe...
FFK
-norgesmester 2006!!
Horn rekker visstnok ikke seriestarten, så det er short med forsvarsspillere. Tenker det blir å leie en venstreback fra en Adecco klubb. Det er vel det man har råd til.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Jokke sier til dagens F-B at de jobber med å leie inn en venstreback fra Skandinavia fram til sommeren, så det er nok ikke helt feil det.
The colour of her eyes
Pengene skal brukes fra Jeg er med kampanjen, de har fått inn 200000 kroner, men det trengs mer, vet ikke hvor mye det koster å leie inn en spiller med bra kvalitet, noen vil gjette ett beløp
Hvor mye fikk inn i fra aksjonen i fjor
I følge klubbens regnskap fikk vi inn 330 000 på 'Jeg er med' i fjor.
The colour of her eyes
Trenger 20 navn for å få lisens...de kan skrive Jan Rafn som 20 mann,så er det nok. Dette bekrefta Kosten på pressemøtet,da Økonimien ble lagt fra:)
Kommer det en ny mann på 4 timer tro ???
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Opprinnelig postet av RG
Skulle tro det om man leser twitteren til hr Rafn 
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av RG
Skulle tro det om man leser twitteren til hr Rafn
(Generalprøve mot Enga idag. Ta turen inn så får du kanskje en overraskelse ;) Kampen starter kl 13 på Hafslundbanen(er det På Valle Hovin ?)
Så ut fra denne tror du det blir presentert en ny spiller ??? jajaja ....
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Er forsiktig optimist før sesongstart ! Tror vi kan spille jevnt med alle i år også, men vi trenger å avgjøre flere av de jevne kampene til vår fordel i motsetning til i fjor. La oss håpe at Knudsen og Holm kan bidra der, samt at de unge har blitt ett år eldre.
Kan ikke se at laget totalt sett er svekket i særlig grad, men jeg er svært skeptisk til spissplassen. Jeg tror ikke Ruud Tveter er eller vil bli god nok for dette nivået. Har ennå ikke gitt opp håpet om at en spiss blir presentert før overgangsvinduet stenger. Tror uansett at dette behovet vil sette press på en overgang i neste overgangsvindu, men vi får gi Ruud Tveter og Momo sjansen til å bevise at de er gode nok som makkere til Tarik. Økonomien tilsier selvfølgelig også at de må få den muligheten.
Hardt prøvet supporter
Nå har vi nettopp hentet en spiss i Ole Jørgen Halvorsen.
Ja, han er først og fremst ving, men også god som bakromsspiss.
Vi bør være godt fornøyde med overgangene, vi kunne like gjerne spilt i 6.divisjon.
Opprinnelig postet av Lunde
La oss håpe at Knudsen og Holm kan bidra der, samt at de unge har blitt ett år eldre.
En ting er i hvert fall sikkert - de unge er blitt et år eldre siden i fjor 
Husk folkens at vi har en sterk første 11 er. En god sentral linje og enkeltspillere som kan avgjøre begge veier. Og ikke minst Tarik. Alene er han kansje den beste spillern i TL med sine ferdigheter. Og om FFK klarer å skape Fort Fredrikstad stadion igjenn, da! kan det bli morro i år!!
Vi må også være realistike og si vi har et svakere lag enn forrige sesong. Borges var en veldig viktig spiller for oss og han er borte og ikke erstattet. Jeg tror nøkkelen til fornyet kontrakt er at vi får tilbake den gode hjemmestatisikken vi hadde tidligere, og at vi slår de andre bunnlagene på hjemmebane. Allerede i første hjemmekamp kommer Stabæk, og den kampen blir veldig viktig.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25