Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012
da snakker vi om nedrykk
jeg blir ikke overrasket om han forsvinner
---------------------------
Håpet er en risiko man må ta.
nekter å tro at Tarik forsvinner nå....DET må være gale.matias ihvertfall,,,,,kvitte seg med mannan som scora flest mål ifjor,og er en lokal profil,,,,,men,,,,,ingenting er utenkelig akkurat nå.
skift ut alt og alle....snu bunken og start på nytt,
Opprinnelig postet av Kai Roger
nekter å tro at Tarik forsvinner nå....DET må være gale.matias ihvertfall,,,,,kvitte seg med mannan som scora flest mål ifjor,og er en lokal profil,,,,,men,,,,,ingenting er utenkelig akkurat nå.
skift ut alt og alle....snu bunken og start på nytt,
Man kan ikke be omverdenen om økonomisk hjelp, og ikke forsøke å hjelpe seg selv. Salget av Askar(en av mine absolutte favoritter) er et positivt signal i så måte. Får bare håpe at i Tarik forsvinner også, selv om det er svært sannsynlig. Horn og Thomassen har vel også kontrakter som går ut etter denne sesongen?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av solano2
Skal ikke Heerenveen ha mesteparten av pengene ved et evt Tarik-salg? Liten gevinst for FFK å selge han da evt.moss skal jo ha noe for askar.. så lenge FFK kan kvitte seg med han kan dem det med tarrik også
Håpet er en risiko man må ta.
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av solano2
Skal ikke Heerenveen ha mesteparten av pengene ved et evt Tarik-salg? Liten gevinst for FFK å selge han da evt.moss skal jo ha noe for askar.. så lenge FFK kan kvitte seg med han kan dem det med tarrik også
Betaler Molde 8 millioner for Tarik,så er det kanskje 4 millioner til FFK,noe som igjen kanskje betyr at ingen må ta lønnskutt?
Vi må vel uansett ha eks antall spillere for å få lov til å beholde lisensen?
Håper virkelig ikke Tarik forsvinner....da må heller Thomassen eller Horn gå.........uff...dette er kjedelige greier altså.
Håper gruppa klarer å holde posetiviteten oppe,og at vi snart kan snu dette her en gang for alle.
Det virker som Tarik-ryktet stammet fra en moldenser som var ute og gikk tur med bikkja si.
Opprinnelig postet av sommerlandet @ tornekrattet.no
Ei skikkelig mystisk røverhistorie
Uten en skikkelig slutt
I dag søndag 19. februar, nordvest med snøbyger.
En heil flokk med slike kalde, ufyselige byger på veg innover Moldefjorden.
Men bikkja og jeg tuslande ute likevel.
Parkerte utenfor Rema på Reknes og tenkte oss en luftetur rundt Seilet og Aker stadion.
Fra hovedinngangen til Seilet observerer vi at 3 biler stanser borte ved stadion.
På lang avstand meiner jeg vi drar kjensel på Solskjær og Nordstrand-Jacobsen.
Den tredje greidde vi ikke kjenne att.
De låser seg inn på stadion med nøkkelkort.
- Iall verden” tenker jeg.
Nå må noe spennende være på gang.
Hvorfor låser de seg inn på stadion kl. 14.30 på en søndag tro?
- Nei, tenkte jeg. De skal vel bare finpusse reiseplanene for turen til Spania imorgen…
Vi tusler videre, bikkja og jeg.
I rein fiction stil noterte vi oss bilmerkene. En Audi, en Volvo og en heller sliten, rød Citroen.
Vi på høyde med inngangen til stadion,
brått kommer en fjerde person og skal inn.
Caps og blå dynejakke.
Tar først i feil dør, kikker raskt på bikkja og meg før han forsvinner inn rett dør.
Vi skvatt…
Dette ansiktet hadde vi da sett før, meinte jeg. På bilder fra diskusjonen ny spiss til Molde.
En ungdom med mørk hud. Ikke så mørk rett nok som nigerianerne våre.
Det var da ingen med mørk hud i administrasjonen til Molde, det jeg visste.
Og jeg spekulerer og funderer videre…
Hvorfor sliter Solskjær seg heilt fra Kristiansund, over Fursetfjellet
til et møte på Aker stadion denne søndagen med nordvest,snøbyger og lite trivelig vær?
Planlegging av Spaniaturen, sjekk av billetter?
Gå gjennom innkjøpsbudsjettet en gang til?
Ny signering på gang?
Eller rett og slett et bridgemøte?
Artig med spekulasjoner…
Dette spant fort videre på at det var Tarik og en eller annen hadde postet noe på tarik sin facebookside som ble sletta og da var ballen i gang. Samme brukeren postet i går kveld dette:
Opprinnelig postet av sommerlandet @ tornekrattet.no
Hmmm...
Dette var da voldsomt.
Som jeg skreiv tidligere idag meinte jeg at det var noget kjent med han utfra bilder.
Men Tarik var det ikke, nei.
Han har vi da sett så ofte på Tv at han ville jeg ha kjent igjen.
Kanskje Tarik ikke er fornøyd med lønnskutt, økonomisk krise udugelig ledelse manglende assistenttrener med mye mer? Når Solskjær vifter med sjekkhefte og tilbyr et sportslig opplegg som er på et helt annet nivå enn oss blir det jo ikke så lett for han å si nei til det.
Blir moro neste år når Vidar Martinsen, Jørgen Horn og Joachim Thomassen forsvinner. De er jo bosman etter sesongen og er skeptisk til at de blir
Brann skal presentere 2 nye spillere direkte på nyhetskanalen 12.30. Har problemer med å ikke tro at Askar er en av dem.
http://www.brann.no/nyheter/to-spillere-til-medisinsk-test/
Kråkerøy
Ifølge Kosten så skal ikke vi selge noen spillere
Ærlighet kommer man lengst med mener jeg!Uff hva er det som skjer med klubben?Er vi virkelig på vei nedover?Bekymret
For vi har da ikke akr alt for stor stall nå!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av niggle
Blir moro neste år når Vidar Martinsen, Jørgen Horn og Joachim Thomassen forsvinner. De er jo bosman etter sesongen og er skeptisk til at de blir
Tror du først og fremst skal bekymre deg for hva som skjer i ukene fremover fremfor til neste år... Mye kan ha endret seg på over ett år...
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Men hva tror du Holters? Salg av Horn; Thommassen, Hussain. Tarik pluss nedrykk?
Jeg forstår ikke så mye av det ffk har sagt i vinter.De sa vell at de hadde råd til å lønne spillere? Altså vi har råd til å lønne Askar men vi har ikke råd til å beholde han?Tar jeg feil nå? Kanskje på tide at klubben kjører med åpne kort for egne supportere!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
De sa ved sesongslutt at de skulle jobbe med nye kontrakter til nøkkelspillere. Har de klart det? Etter hva jeg kan se er svaret på dette spørmålet nei. Dermed har vi flere viktige spillere med kontrakter på vei ut og klubben ber de gå ned i lønn.
At dette igjen fører til at spillere forvinner, må man vel ikke være Einstein for å kunne regne ut?
Opprinnelig postet av Erikk
Men hva tror du Holters? Salg av Horn; Thommassen, Hussain. Tarik pluss nedrykk?
FFK har allerede en av de billigste spillerstallen i Tippeligaen. Jeg klarer ikke å se hva godt det vil medføre å selge alle våre nøkkelspillere. Det vil være en særdeles kortsiktig tankegang. Et vesentlig svekket sportslig produkt vil medføre lavere entusiasme, noe som vil materialisere seg i lavere sponsor- og publikumsinntekter.
Jeg tipper problemet er at FFK tar inn for lite penger på markedssiden og at stadionavtalen (som "ikke skal koste FFK som klubb ei krone") knekker ryggen på klubben. Kan Morgan Andersen ha hatt rett da han gikk ut og kritiserte stadionavtalen...?
Det er jo også et spørsmål om dette er en strategi fra Værste sin side for å få andre på banen ved å krisemaksimere mest mulig. Jeg tror det i så fall har vært en feilslått strategi. Pressemeldingen i seg selv er jo en komedie; den inneholder jo absolutt ikke noe informasjon. I tillegg har man valgt å ikke kommentere noe frem til 28. februar.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Spår at Joachim Thommassen er neste mann på vei ut døra, og da til Vålerenga...
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Spår at Joachim Thommassen er neste mann på vei ut døra, og da til Vålerenga...
Touché...
Bjørn Jervell Hansen
Har vært litt smårykter her og der om at Tarik også forsvinner. Enkelte påstår at det blir enten Molde eller Vålerenga.
Må si jeg begynner å glede meg til sesongen nå. Vi kommer til å bli pissa på at Sandnes Ulf til og med.
Vi er jo forsåvidt heldige da, i og med at Stabæk er i samme situasjon som oss. Kan holde oss på grunn av det.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Vi er jo forsåvidt heldige da, i og med at Stabæk er i samme situasjon som oss. Kan holde oss på grunn av det.
Det er vel to lag som kan rykke ned i år også? Eller er det faktisk tre igjen? Det holder det.
Det leste jeg også på vgd nå. Jaja. Det her virker ikke veldig lovende.
Ja, hadde det bare vært ett lag som rykket ned så. Føler meg neimen ikke sikker på at FFK kommer foran to lag i årets serie. Det gikk med en lite nødskrik i fjor. Ikke fordi det står og henger på Askar og Thomassen, men på grunn av alt som henger over klubben ellers. At slikt påvirker spillerne så vi jo også i 2009.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25