Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Dino Mulac klar for Kvik Halden.. http://kvikhalden.no/start.asp?id=3152

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Det er mulig at det kan komme prøvespillere på treningsleiren, men noen norske blir det ikke, de er for dyre

FFK leter etter spissen i utlandet, det er vel ikke så rart, når vi ser hvor heldig vi var økonomisk med Gamboa

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Det er mulig at det kan komme prøvespillere på treningsleiren, men noen norske blir det ikke, de er for dyre

FFK leter etter spissen i utlandet, det er vel ikke så rart, når vi ser hvor heldig vi var økonomisk med Gamboa

FFK solgte Tarik for omtrent 3,5 ganger så mye, så kanskje norske spillere hadde vært verdt å vurdere? Wink

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

Bare skriver det Jocke sa på Radio Prime

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Da er det som regel en fordel å presisere at det du skriver ikke er dine egne ord og meninger.

For min egen del spiller det ingen rolle om den nye spissen (hvis han kommer) er fra Norge, Sverige, Gambia eller Costa Rica bare han gjør sin nytte for FFK.

At han kan selges videre for mye penger gjør heller ingen ting.

Personlig er jeg veldig spent på både Gueye og Ruud Tveter i år. Tror begge kan overraske positivt. 

Landslagsspiller

Lagt til:

Jocke har uttalt til Radio Prime i dag, at de er dialog med to spillere og de kommer fra utlandet og kjenner godt til Scandinavia, men siden de ikke har penger, har de ikke skrevet noen kontrakt med spillerne, man sitter bare å venter på penger, da kan ting skje fort

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Jocke har uttalt til Radio Prime i dag, at de er dialog med to spillere og de kommer fra utlandet og kjenner godt til Scandinavia, men siden de ikke har penger, har de ikke skrevet noen kontrakt med spillerne, man sitter bare å venter på penger, da kan ting skje fort

Hm...........

sitter og venter på penger?

Kommer pengene dalende som manna fra himmelen da eller?????????

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Hvorfor skal stabæk få lov til å hente spillere på den måten, når de sprket spillerene sine for noen mnd siden???

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jan 12

Lagt til:

Er det virkelig ingen konkrete rykter på flere nye spillere ?? Det tyder vel på at det er utenlandske unge talenter som blir vurdert.

Hadde håpet at en rik onkel ville bla opp penger til Espen Hoff , tror han kunne blitt en spennende spissmakker til Tarik.

Tror også en kort kontrakt med Bengt Sæternes (tror han er desperat) kunne vært verdt forsøket, mannen har en nese for mål selv om karrieren er på hell.Han burde ha fått mer spilletid både i VIF og Viking,men ble ofret/undervurdert for yngre spillere.

Lunde

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Espen Hoff? Sæternes? Nei takk!!!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Espen Hoff? Gjøken som vel brukte FFK for å få høyere lønn i Stabæk? Nei, han kan egentlig få lov til å spille i Adeccoligaen for min del ;)

Sæternes har jeg sagt min mening om før. Hadde han vært god nok, hadde han fått mer spilletid også. Enkel logikk egentlig det. Han ble ikke ofret fordi spillerne var yngre. Han ble ofret fordi de unge spillerne var bedre. Se på Årst, god nok og fikk spilletid på bekostning av Stokkelien.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: kjell-H

Mandag 16. januar befant FFKs sportssjef seg i London. Årsak: Møte med representanter for Arsenal.

http://www.f-b.no/ffk/i-samtaler-med-arsenal-1.67400847

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Mandag 16. januar befant FFKs sportssjef seg i London. Årsak: Møte med representanter for Arsenal.

http://www.f-b.no/ffk/i-samtaler-med-arsenal-1.67400847

Ryktene skal ha det til at både Henry, Arshavin og Chamakh er nærmest kontrakt med efefkå. Ordner ikke det seg med de så er både Walcott og Chamberlain veldig int i en overgang til storklubben fra freksta-EmbarassedSealedEmbarassedLaughingWinkUndecidedTongue outSurprised

Gud bedre meg...... Lykke til og for deres del håper jeg Jokke har betalt reisen selv........

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:

Søtt med bitte små misunnelige naboer.

Marching on together!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til:

Sånn er det bare. FFK i samtaler med Arsenal. Særp 08 i samtale med Borgar IF. Lillebror er og forblir lillebror.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til:

[quote=sarpen]

[Gud bedre meg...... Lykke til og for deres del håper jeg Jokke har betalt reisen selv........

[/quote]

Når godset har avtale med manchester city kan vel FFK ha en slags avtale med arsenal,selv om det mest sansynlig blir som med den avtalen vår med den egyptiske klubben. Null og niks

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av JonAG

Søtt med bitte små misunnelige naboer.

Søt du også.....

Misunnelig, nei men realsitisk

Bitte liten , nei men bittelitt mindre enn deg.

Nabo, ja dessverre

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til:

Realistisk som i sommer når dere ønsket dere John Carew til klubben ?  Wink

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Steffen Iversen (35) er fristilt fra Crystal Palace. 

Det hadde vært knallfett med denne karen i FFK ved siden av Tarik i angrepet. Dog helt fullstendig urealistisk dessverre. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

siste rykte sier Aalesund (TV2)

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
Men har godeste Iversen tatt vare på seg selv?ikke skadet,men helt ute av laget. I teorien så ville Iversen+Tarik ha vært spennende. Kunne tenkt meg en klasseving til ffk. Rafn og Hansen er ikke topp klasse,askar er ustabil,valencia mye skadet og standerholen ung. Vaagan Moen!mjøsas beckham er fristilt!innlegg til iversi boks;)

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman
Men har godeste Iversen tatt vare på seg selv?ikke skadet,men helt ute av laget. I teorien så ville Iversen+Tarik ha vært spennende. Kunne tenkt meg en klasseving til ffk. Rafn og Hansen er ikke topp klasse,askar er ustabil,valencia mye skadet og standerholen ung. Vaagan Moen!mjøsas beckham er fristilt!innlegg til iversi boks;)

HERREGUD...!!!

You`ll never walk alone...

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Vi sliter med å skaffe penger til hjelpetrener og bør dermed ikke snakke om Iversen eller andre som skal ha lønn milevis over det vi kan betale.

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05

Lagt til:

Iversen som spillende assistent? Tongue out

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25