Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Tja Lillestrøm har fått flere forstrekninger og kan få et bra lag nå. Tror dere Per Berg også betaler lønnen til de nye spillerne eller skal disse betales av klubben?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

sikkert berg der også... blir litt missunnlig, men er det rett vei og gå ?

kanksje bedre sånn FFK gjør det ?

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg tror mange klubber har spillere som er kjøpt av snille onkler og investorer hvor klubben selv betaler lønn. Mener å huske at det er noen regler i den forbindelse. Vi er desverre et eksempel på dette også hvor vi har slitt med å betale (sky)høy lønn til spillere. Hva tror dere Diskerud får i lønn i Lillestrøm?

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Veldig stille på overgangsfronten.....noen som har noen 'rykter'? Når stenger 'vinduet?-er det 31.1-12?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Veldig stille på overgangsfronten.....noen som har noen 'rykter'? Når stenger 'vinduet?-er det 31.1-12?

Nei, det stenger 31.3.2012. Også åpner det heller ikke før 1.1.2012, så det er kanskje ikke så rart at det er stille. Wink

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av thorsen

Nei, det stenger 31.3.2012. Også åpner det heller ikke før 1.1.2012, så det er kanskje ikke så rart at det er stille. Wink

Hysjda. Ikke ødelegg moroa med noe så kjedelig som fakta. ;) 

Jeg håper at vi fortsetter den gode trenden med å hente unge, spennende (gjerne "damaged goods" fra andre steder) spillere som kan ha et videresalgspotensiale. De fleste klubbene vil måtte drive sobert. Det er alltid noen unntak, men FFK er desverre ikke det.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Hva med Joshua King sammen med Tarik på topp?...Ryktene sier at han kanskje er på vei til Norge. Han trenger tillit,og spilletid...noe han lett kunne fått hos oss:))

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Måtte det komme en tankspiss som faktisk kan utrette noe på offensive dødballer. Mos - Rushfeldt var i så måte en perfekt duo i Tromsø egentlig. Vi har allerede Mos i Tarik, vi mangler bare en Rushfeldt-type. Vi hadde noe som lignet i Gardar, men tar gjerne en bedre utgave av han også.

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08

Lagt til:

Nå blir jeg vel halshogd her inne men tror vi kunnet funnet makkeren til Tarik 17 km herfra...

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bærra

Nå blir jeg vel halshogd her inne men tror vi kunnet funnet makkeren til Tarik 17 km herfra...

Du blir ikke halshogd, men jeg skal personlig dra ned smekken og tisse på skoa dine for en slik uttalelse...

det er jo like usannsynlig at den mannen kommer tilbake til oss som det kommer snø i juli !!

Det vi trenger er en "litt" eldre med masse rutine og pondus ...

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Jeg kommer gjerne hjem til deg og slipper en anbolt på ballaene dine.

Klomsås skal ALDRI igjen spille for FFK!!! Mer usmaklig FFK hater enn han finner man ikke.

Og for det andre 08 ville sikkert krevd 20 mill for han av FFK.

Kan godt hende han har god grunn til å miss like oss.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Hoås var et mobbeobjekt blant mange supportere som FFK spiller. Tviler på at han har lyst på comeback

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Lagt til:

Hoås har mange gode egenskaper men han er ikke på langt nær så god på hodet eller i duellspill som størrelsen skulle tilsi. Nei Hoås, bli i Særp hvor du er en elsket stjerne.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Hoås tankspiss? Han er ikke særlig god på hodet, selv om han har blitt bedre med årene. Han er vel mer en tekniker som tilfeldigvis er høy. Føler også at han er en humørspiller a la Risholt. Når det først sitter, så sitter det skikkelig, men så har han også et skrekkelig bunnivå når han ikke har dagen. Og de dagene kommer oftere enn de gode.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Enig med AEL her. Hoås er en medgangsspiller. Når han selv er i form og laget er i form, er han veldig bra. Sarpingenes beste angrepsspiller i vårsesongen, med god margin. Etter at han kom tilbake fra skaden, og laget var i motgang, var han fullstendig anonym det meste av høsten og var ikke i nærheten av å prege kampene.

Og noen tanksenter er han definitivt ikke. Han er en fattigmanns Tore André Flo - og sistnevnte er vel et kroneksempel på en høy spiller som er dårlig i lufta (i hvert fall i forhold til hva som forventes av en mann på godt over 1,90) og desto bedre på bakken.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

http://www.youtube.com/watch?v=AeV6oY2DFRc

Dette er en mann FFK kunne ha brukt for. Ville nok kostet endel kroner men helt klart verdt det. God med begge bein, god på hodet. Spiller man kunne kjøpt for 7-10 mill og solgt til en annenklubb etter 2-3 år for 20-30 mill. Særdeles god midtspiss.  

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Dette er en mann FFK kunne ha brukt for. Ville nok kostet endel kroner men helt klart verdt det. God med begge bein, god på hodet. Spiller man kunne kjøpt for 7-10 mill og solgt til en annenklubb etter 2-3 år for 20-30 mill. Særdeles god midtspiss.  

Kan ikke ha en spiller som heter SengHor i norsk fotball vettu...

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

FFK har ikke 7-10 millioner å bruke på en enkeltspiller. Man må ha betraktelig større budsjetter for å kunne være med i et lotteri hvor man henter spillere i den prisklassen med håp om fortjeneste på videresalg.

Hvis FFK skal hente slike spillere må onkel Terje, onkel Henning og/eller onkel Jon på banen.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

FFK har ikke 7-10 millioner å bruke på en enkeltspiller. Man må ha betraktelig større budsjetter for å kunne være med i et lotteri hvor man henter spillere i den prisklassen med håp om fortjeneste på videresalg.

Hvis FFK skal hente slike spillere må onkel Terje, onkel Henning og/eller onkel Jon på banen.

Det vet jeg. Uansett, god spiller. Verdt pengene. Men uten visjoner ingen utvikling. Og som supportere har vi ett ansvar om forventning ovenfor klubben.

PS. I forhandlinger med klubber er det andre betalingsmåter en kontant. feks 50% nå resten over neste 18 mnd, prestasjonskontrakter. Viktigste er om klubbene har forhandlingsvilje. Men selvfølgelig så er det vanskelig i dagens marked for FFK.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

http://www.youtube.com/watch?v=AeV6oY2DFRc

Han koster mer enn 7-10 millioner. Går nok til Aalesund. De har luktet på ham lenge, og han kommer til å bøtte inn mål i Tippeligaen.

Langt, langt utenfor FFKs budsjett.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Vet at FFK jakter på to kjente norske spillere. En har FFK jaktet på tidligere, den andre er keeper.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Dette er en tråd som også omhandler spekulasjoner, så vil du fortelle hvem det er? Eller er det hemmelig?

Jeg kan jo spekulere litt, og kan dra frem følgende spillere:

Jon Knudsen, Arnold Origi og Håkon Opdal som keepere. Av utpåspillere kan det muligens være Ole Jørgen Halvorsen, Christer Kleiven og Espen Hoff.

Uansett trenger vi veldig en ny god spiss i tillegg til Momo Gueye som også vil kle seg i FFK-drakta i år. Håper jeg da.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Hadde ikke vi en høyreback ifra bærum på prøve i sommer?Kan det være han?Jeg husker ikke navnet på han!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Hadde ikke vi en høyreback ifra bærum på prøve i sommer?Kan det være han?Jeg husker ikke navnet på han!

Nå  er vel langren som skal spille som høyre back da Wink

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Stallen akkurat nå består av 17 spillere, med en gjennomsnittsalder på 24,5 år

Det vil si at vi har tre profesjonelle spillere færre enn det som er påkrevd i følge turneringsbestemmelsene. to hvis vi teller med Sanpreet Singh som vel har profesjonell kontrakt denne sesongen.

Momo er vel også så godt som klar (Thorstensen har sagt han er klar på Twitter), selv om ingenting er bekreftet på klubbens nettsider.

Ellers verdt å merke seg snittalderen i klubben akkurat nå: 24,5 år er veldig lavt. Uten vår absolutt eldste spiller, Ramberg, er snittalderen 23,6 år.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25