Husk meg
Brukernavn
Passord

Cristian Gamboa (21) til FC København

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som har peiling på hvilke erstattere det er snakk om?

Dure fra Løv Ham kanskje ?

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til:

Nå blir det tydeligvis spennende i august. Moro for Gamboa!

Håper dette gjør at FFK blir en attraktiv klubb for andre talenter. Mye spennende spillere som kommer(og går) fra klubben om dagen.

FCK for mye penger er veldig greit. Borges til RBK etter sesongen gratis vil være det helt motsatte(han bør velge en annen klubb). FFK er en klubb som bør slippe spillere når de får nok penger.

Gamboa har noe ekstra over seg og får en bra karriere som startet i FFK. Første av flere som går til større klubber :)

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11

Lagt til:

Opprinnelig postet av RG

hvem skal ta backplassen da ? jeg tror at det er lurest å hente en ren back

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

veldig synd at gamboa drar, han har blitt en av mine favoritter. en spiller med full innsats i hver kamp, samtidig som han er veldig teknisk og morsom å se på.

men jeg syns det er riktig å la spilleren gå. vi må vise andre spillere at hvis du kommer til oss, så kan du utvikle deg og gå videre til større klubber.

bare se på pape pate diouf i molde. trur ikke solskjær hadde lyst til å selge han, men han syns det var viktig å vise at de ikke setter kjeppene i hjulene på spillere som vil videre i karrieren, noe som er det mest riktige å gjøre når klubben får et bud som er godt.

så da får vi bare håpe vi får inn spillere som vi kan utvikle å selge videre. lykke til videre gamboa.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av RG

Det er ikke snakk om Dure.

– Det dreier seg om en utenlandsk spiller, hvor vi benytter oss av samme prinsipp som med Gamboa.

fb-no.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av RG

Det er ikke snakk om Dure.

– Det dreier seg om en utenlandsk spiller, hvor vi benytter oss av samme prinsipp som med Gamboa.

fb-no.

Kan det være Wass på retur? 

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Ikke veldig overraskende all den tid Gamboa har vist seg så bra frem. Det som var overraskende var at det ikke har vært noen rykter om det - iallefall ingen store - og at ikke Borges forsvant ut døra først.

Uansett; det er bare å ønske Gamboa lykke til vidre og salget vil nok bidra godt økonomisk, for vi er vel et stykke unna å være helt friskemeldt...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Han kommer til å spille sin siste kamp i FFK-trøya på fredag mot Stabæk på Stadion.

godt det da.. blir rart og ta farvell

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Min favoritt drar ut. Takk for innsatsen Cristian, og lykke til videre!

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

ÆSJ dette var veldig trist, jeg kommer til å savne han.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av summarius

Haha, tviler på at han er hypp på retur til FFK med det første.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

A-lagspiller

Lagt til:

Vi er vel enig med Daniel Wass i dette? :-D :-P

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av denialsander

Ikke veldig overraskende all den tid Gamboa har vist seg så bra frem. Det som var overraskende var at det ikke har vært noen rykter om det - iallefall ingen store - og at ikke Borges forsvant ut døra først.

Uansett; det er bare å ønske Gamboa lykke til vidre og salget vil nok bidra godt økonomisk, for vi er vel et stykke unna å være helt friskemeldt...

Ja......la oss si vi får 10 mill for Gamboa.....kan det være så mye gjeld igjen da? Er vel også i snitt 1500 tilskuere mere enn budsjetert pr kamp også....noen som vet?

Uansett.....oversakende,men gøy for Gamboa...kommer til å utvikle seg enda mere i Nordens beste klubb. Spenende å følge med på hvem som kommer inn istedenfor Gamboa nå.........regner med de fikk ok betalt,og kan derfor bruke noen midler til spillere.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Flaks for oss at Nordlie ikke er her lenger da... Smile

A-lagspiller

Lagt til:

Bare VG som ikke klarer å få med seg at Gamboa er solgt. Wink Og de har tilogmed fått tips.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Lykke til videre Gamboa. Sånn er det, vi må kjøpe billig å selge videre for å overleve økonomisk. Dette som er litt morro med dette salget er vell at all penga får ffk selv?El tar jeg feil nå? synd å miste Gamboa men å selge han til en bra pris er riktig for han og for FFK. Håper vi henter par spennende spillere for litt av evt penga man får for Gamboa!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Håper virkelig det er FFK som får penga mtp at Gamboa var folkets spiller! Wink

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

lykke til GamboaCry En spennede spiller for Fck. Synd å miste han allerede nå. Jeg satser på at JJ og Kosten vet hva de driver med.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Håper virkelig det er FFK som får penga mtp at Gamboa var folkets spiller! Wink

FFK eide ham 100%, så ja, klubben får alle penga.

Ellers er det en del fantasisummer her. Husk at dette er en overgang internt i Skandinavia for en høyreback. Summer som 10-12-15 millioner er totalt urealistisk.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Seff er det synd at vi mister Gamboa! Men er godt å vite at vi kan tjene penger også ,en den tiden det bare var rosenborg som tjente penger her i landet.Dæilig at FFK endelig begynner å tjene sine egne penger og har det mye bedre økonomisk nåSmile

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Trist å miste Gamboa, men har tillit til JJ har kontroll på at erstatteren er noe av samme klasse. Når det gjelder overgangssum, så er den nok mye nærmere 5 mill enn 15 mill.  

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Det bør jo ligge en finfin videresalgsprosent her i det minste. Litt kjipt om han storspiller, og går videre for 60 mill til en storklubb neste år :)

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Ellers er det en del fantasisummer her. Husk at dette er en overgang internt i Skandinavia for en høyreback. Summer som 10-12-15 millioner er totalt urealistisk.

Hvis ikke det er i den prisklassen, så skjønner jeg enda mindre av salget. Vi må jo ha en erstatter som er på samme nivå eller bedre, spesielt med den seriestarten laget faktisk har hatt. Rart om styret bare er fornøyd med bare å berge plassen nå... Her syns jeg Jokke bør komme på banen med mer opplysninger, spesielt pga populariteten til publikum og ikke minst at det er fansen som faktisk har finansiert ham....

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Er vel nevnt at det er en vidersalgs prosent på 20. Spilleren de er i samtaler med skal til FFK på lån ut sesongen, med opsjon på kjøp. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Hvis det er er bud i 6-7 mil klassen skjønner jeg lite av salget. Da må de vel tjene mer på å beholde han? De sa nei til en bud på 6-7 mil for borges med 1 år igjen av kontrakten.

Gamboa er i mine øyne nesten en så like viktig spiller. Teknisk god, høy fart, sannsynligvis den beste høyrebacken jeg har sett i tippeligaen.

Gøy for han at han får dratt til København, men setter et spørsmålstegn ved summen. Det vokser ikke slike spillere på rad å rekke akkurat.

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25