Husk meg
Brukernavn
Passord

17. serierunde: RBK - FFK, ons. 26.10 kl. 19:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Enig i det du sier om Stoltenberg. Han har (til dels med rette) blitt beskyldt for å være mer synlig i forbindelse med positive saker og for å la ansvarlig statsråd ta støyten i negative saker, men her har han stått oppreist og opptrådt slik en statsleder skal, i en sjokkerende situasjon for landet. Han har framstått sikker, og det er det mange som setter pris på.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:

Jeg har nettopp kommet hjem fra Trondheim, og jeg må si at det var helt korekt å usette runden ! En ufattelig tragedie !

Fotball hadde ikke betyd noen ting . Trur ikke jeg hadde klart å juble hvis Fredrikstad hadde vunnet 7-0 engang.

Dont worry, be happy!!! :D

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til:

Det var som de fleste påpeker helt riktig å avlyse serierunden.

Gleder meg faktisk litt til neste kamp. Det å sitte fredelig sammen med flere tusen andre og bare være opptatt av en ball som skal i et mål er ukomplisert og befriende. Nå er vi alle i sjokk og sorg, men så skal livet gå videre å vi skal igjen glede oss over små og ubetydelige ting. Ikke noe å skamme seg over, vi er sammen i fellesskap. Fotball er på en måte en fin samlende, ufarlig og avkoblende ting som engasjerer. 

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Da jeg var på mitt tyngste i går, satt jeg meg ned og så opptak av FFK-Brann. Det var ekstremt deilig. Jeg klarte ikke glede meg, men jeg følte for en gangs skyld bra. Jeg gikk fra og være underlegen til og bli overlegen i et stakkars minutt. Å se en hel kamp på stadion vil allikevel ikke gjøre det samme. Uansett hvor artig fotball det blir spilt vil ikke den samme gleden, entusiasmen og samværet være på samme måte.. Fotball er en fest og Norge har ikke vært, og er heller ikke klar for noen fest akkurat nå.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25