Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Landgren (22) til FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Samme som med Tarik med andre ord. Vi sitter ikke akkurat igjen med mye penger når/hvis han selges.

Dumt det med å ikke få noe får han ved et evt salg, men heller det enn å la han gå. Han er den eneste som har klart å fylt tom-rommet etter Gamboa, og siden han har vært et halvt år i klubben allerede så vet vi liksom hva vi får, kontra å finne nye.

En av nedsidene med å ikke ha en lommebok å slå i bordet med, men så lenge ikke denne type avtaler blir rutine så synes jeg det fungerer slik som situasjonen er per dags dato.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Samme som med Tarik med andre ord. Vi sitter ikke akkurat igjen med mye penger når/hvis han selges.

Dumt det med å ikke få noe får han ved et evt salg, men heller det enn å la han gå. Han er den eneste som har klart å fylt tom-rommet etter Gamboa, og siden han har vært et halvt år i klubben allerede så vet vi liksom hva vi får, kontra å finne nye.

En av nedsidene med å ikke ha en lommebok å slå i bordet med, men så lenge ikke denne type avtaler blir rutine så synes jeg det fungerer slik som situasjonen er per dags dato.

Det er dyrt å være fattig. Uten en slik avtale ville vi ikke hatt råd til å hente hverken Tarik eller Landgren.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Hva kan størrelsesorden på % være her da? 20/80 favør Udinese?

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Tipper 50-50 er maks. Skulle Udinese hatt 80% så er FFK i en posisjon hvor det ikke er noe vits å selge, det tviler jeg på at Udinese er tjent med.

Uansett fantastiske nyheter!

Thomassen (23) - Dure (18) - Horn (24) - Landgren (22)

Finner man et mer spennende forsvar i TL?

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er dyrt å være fattig. Uten en slik avtale ville vi ikke hatt råd til å hente hverken Tarik eller Landgren.

Helt riktig, men som sagt; har troa på at dette her er noe som endrer seg i fremtiden. Allikevel er det et veldig bra alternativ nå synes iallefall jeg.

Opprinnelig postet av thorsen

Det der får jeg vann i munnen av. For et lag som er i vei med å bli bygget opp - det blir en spennende sesong nå.

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Det der får jeg vann i munnen av. For et lag som er i vei med å bli bygget opp - det blir en spennende sesong nå.

Håper folk ser det samme som deg (og meg). Vi er i ferd med å BYGGE et lag. La oss for en gangs skyld vise litt tolmodighet selv om prestasjonene svinger/ikke står til forventningen umiddelbart.

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av rasle
Håper folk ser det samme som deg (og meg). Vi er i ferd med å BYGGE et lag. La oss for en gangs skyld vise litt tolmodighet selv om prestasjonene svinger/ikke står til forventningen umiddelbart.

Snittalder på forventet FFK 11er i 2012; 21,7 år.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av rasle

Ganske enig der Wink

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Men er det så stor forskjell på når vi hadde rike onkler? Det er en grei løsning inntil vi får god kapital

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Særlig ikke når det ikke er godtatt å selge veeeldig billig, og selge en veldig dyr opsjon på en juniorspiller på kjøpet *plystre*

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Lagt til:

Snakk om en engasjert mann Laughing Jeg er ganske sikker på at vi har TL beste sportdirektør, og håper han blir i klubben i MANGE ÅR Cool Dette er virkelig en Jule gave fra Jokke.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: pølse

Valgte FFK foran Helsingborg

Fantastisk å se at spillere velger FFK fremfor andre klubber til tross for bedre kontrakt. Duré valgte jo også oss isteden for RBK i sommer så noe rett må klubben absolutt gjøre.

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88