5. runde NM: FFK - Molde, søndag 14. august kl. 16:00
Hvis vi evt skulle klare å gå til finale? Når er den finalen? Jeg drar til usa 19oktober og blir borte i 1mnd.Med min flaks så er sikkert den når jeg er borte.Hehe
Håper på dette laget idag:
Staw
Askar,Raio,Horn,Thommasen
Valencia,Ramberg,Husain,Hansen
Borges
Tarik
Håper på 4411 med borges mellom midbane og spiss og tarik ligge oppe å lukte på hver sjangse som byr seg idag!
Landgren er kanskje klar til fight med idag tror jeg vi skal gå for rutinen til Ramberg så får vi hel se åssen kampen utvikler seg! Hva mener dere?
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Hvis vi evt skulle klare å gå til finale? Når er den finalen? Jeg drar til usa 19oktober og blir borte i 1mnd.Med min flaks så er sikkert den når jeg er borte.Hehe
Finalen spilles 6. november.
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av kjell-H
Finalen spilles 6. november.
Hehe.Jaja da får jeg prøve å få sett den på nette el noe selv om tidsforskjellen er mye herfra til usa
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Tipper på:
Staw
Askar Piiroja Horn Thomassen
Valencia Hussain Landgren Hansen
Elyounoussi Borges
http://www.twitter.com/banksy8
Heia FFK
Jeg synes thomassen ikke har spilt sitt beste i år desverre.Jeg savner den tiden Kvisvik var forand thomassen på banen.Da var thomassen virkelig rå på banen. Men satser på at han finner god formen snart igjen!
You'll Never Walk Alone
Noen som har sett Myrie og Landgren på siste treningene? Er de klare for å starte?
You'll Never Walk Alone
han er jo egentlig midtbane da. har savnet et ren venstre bekk siden wallace forsvant
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Overaskende 11'er...med Martinsen istedenfor Piroja...og Landgren istedenfor Ramberg.
Er Piroja iferd med å benkes,fordi han ikke vil skrive kontrakt,eller er han skadet?
Mest sannsynlig fordi Molde er et spillende lag og det passer ikke akkurat Piiroja veldig godt.
For øvrig skal Tom Nordlie kommentere kampen i dag på NRK, sammen med Arne Scheie..
Kan noen vennligst skaffe oss en ny ving? Jeg orker ikke Mads Hansen.
Helt utrolig. Har fullstendig kontroll, også scoret det forbanna drittlaget der på sitt første skudd på mål, og får mål på rene tilfeldigheter like etter. Håper vi banker dritten ut av det forhatte importlaget der uten fotballkultur i andreomgang.
Dette er det slappeste jeg har sett i år. Hva skjer med coachingen? De har jo missta lysten her ute. Hvorfor satt de å Rafn da Valencia ble skada?Myrie, er han er for pynt? Askar sliter jo som F her ute!!
Det er ikke bare Horn som bør ta på seg kokkehatten. Mye søl i Fredrikstad nå...
Opprinnelig postet av Kai Roger
Hussain er ihvertfall banens gigant idag.
... men dog så ufattelig pinlig filming på han.
faen så digg med utlikning når det så som mørkest ut. bare synd vi ikke har flere bytter igjen til extra omgangene...
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Opprinnelig postet av Pavlov
Tarik har ikke fått til noe som helst
Spillere som følger helt eller delvis ramadan,skulle vært satt ut uten lønn i den perioden.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
JAAAAAAAAAAAA! Gratulerer med dagen, alle mann!
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Helt sykt deilig! Kunne faktisk ikke blitt bedre. Hadde nemlig U på kampen på oddsen!
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Pavlov
Tarik har ikke fått til noe som helst
Spillere som følger helt eller delvis ramadan,skulle vært satt ut uten lønn i den perioden.
Hva i helvete er dette for noe tull? Klart gutta skulle fått disp. for å følge ramadan, men å sette ut uten lønn?
Er det greit om du blir sendt hjem fra jobb uten lønn fordi du er fyllesyk på jobb?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25