Husk meg
Brukernavn
Passord

13 runde: Fredrikstad - Odd Grenland

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Men den rutinen du prater om og det kloke fotballhodet så burde jo han være spillerne som fikk med seg de andre når det går litt tråkt. Gå foran i krigen og vise de unge spillerne veien.

Men neida, han er den første som trekker seg i en duell og dasser rundt utpå der som en annen stakkar. Bare se på markeringen på det andre målet til Start på torsdag. Helt på tryne av spilleren som er "Mr. Rutine" himself.

Nå har han såpass mange svake kamper på rad at det er riktig å prøve en forandring.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Noen timer til kamp nå! Trenger de tre poengene. Skulle vært litt heldigere med været, men men.. Våtere bane kan bli artig fotball :-)

Gleder meg til å se midtbanen i aksjon! Dagens høydepunkt.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:

Noen av dere som vet når aristokraten holder åpent på kampdager. Par unger her som skal ha seg drakt :-)

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Kun 7.000 solgte billetter til kampen. Blir slunkent på tribunene i dag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Vinner vi denne, og presterer bra i bortekampene i uka som kommer, tar det seg nok opp igjen allerede hjemme mot Haugesund (den utsatte kampen). Men vi er allerede ferdige med en del av de mest attraktive kampene (RBK, VIF, smurfene og LSK). Kampen mot Brann kan kanskje trekke bra med folk også, men for resten av hjemmekampene tror jeg neppe vi passerer 11 000, og vi vil nok se rundt 9000 i de fleste.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Og vinne i dag med en nykomponert midtbane, uten Borges, Askar, Valencia blir tøft tror jeg. Men om de skulle klare det er det stort av de. En ting jeg er redd for i dag er at vi på tribunen skal ødelegge alt. Etter den tredje feilpassningen så blir det piping er jeg redd. Håper publikum tar seg sammen i dag og løfter de frem. I dag er jeg nervøs :(

Heia FFK

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lex
Etter den tredje feilpassningen så blir det piping er jeg redd.

Og akkurat DÉT er typisk bortskjemte Fredrikstadfolk.

Jeg hører så mye drittprek om egne spillere hver kamp rundt meg at jeg blir sjokkert og flau.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det verste er at vi strengt tatt ikke er bortskjemte. To sesonger på øvre halvdel i Tippeligaen og en vunnet cupfinale, utenom dette har det jo stort sett vært kamp for å beholde plassen etter at vi kom tilbake til øverste nivå. Og det er langt fra alle sytekoppene som er gamle nok til å ha vært faste tribuneslitere i FFKs storhetstid på 50- og (starten av) 60-tallet.

- Sir Alex Ferguson

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: madcow

Da var det mål til odd... Skulle strengt tatt vært frispark til lasse der når 2 spillere holder han. og kan ikke klandres for målet... dommeren var derimot flink til å unngå å se det.

Videre: Dårlig kommentator i tv2-studio.

edit2: Dommeren har glemt korta hjemme og tillater mye stygt fra Odd.

edit3: Syntes Joachim Thomassen er sterk.

edit4: Taklinger på FFK-spillere bakfra gjentatte ganger er ikke kort. fin trend...

edit5: hvordan kommentatoren klarer å bytte på å kalle Simen for Rafn og Ravn forstår ikke jeg.. vanskelig når man har navnet skrevet på en lapp foran seg skjønner jeg.

edit6: Lasse forsøkte å snakke med dommer til pause men så ikke ut som han møtte mye forståelse...

edit7: Kommentator mener på at vi har lagt om stilen og har blitt mere passive fordi vi har så mange kort. Amundsen ser ut til å ha en god plan for neste omgang. Får håpe at spillerne klarer å utføre disse planene da.

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til:
Merkelig de ikke avblåser målet og gir Staw frispark. Svakt dømt. Dessverre for FFK andre gang i år dommeren ikke blåser det frisparket, sist mot LSK.

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Landslagsspiller

Lagt til:

Dommeren er latterlig. Han følger eksempelet til nissen som dømte Start-kampen. Odd har sluppet unna tre klare gule kort. Og at ikke Lasse får frispark i forkant av målet er latterlig dømming.

Når det er sagt, det er sløvt forsvarsspill av oss på målet. Utenom den situasjonen er defensiven grei, men framover går det sakte. Vi må ha opp intensiteten.

- Sir Alex Ferguson

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: madcow

Han fant korta sine inne i dommergarderoben iløpet av pausen! Hurra!

edit: Syntes Mads Hansen virker lite våken ovenfor flere av sine medspillere sine bevegelser...

- FFK / LFC / Østsiden -

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

FOR DÅRLIG av FFK

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Tøfflus

Skulle til å si det samme, om korta. Det var på tide ...

Vi har funnet hverandre bedre offensivt etter pause, men det er tendenser til "tut og kjør". Flaks at Samuelsen svidde den der ...

PS: Der hadde han visst mista korta igjen. Fellingen av Tarik der er et klart kort, og at han lar spillet gå i 20 sekunder til betyr jo ikke at han skal la være å gi kortet. Buksevann, Sandmoen!

- Sir Alex Ferguson

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til:

Hvorfor slår vi bare høye lange baller når vi ikke har noen offensivt som er gode på hodet? Blir ikke farlig når Tarik må vinne dueller på hodet. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Merklelig kamp.. det er jo bare Odd som får kort.. Cool

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Blir så irritert her.. hva har skjedd etter 16 mai kampen? Spillerne somler og surrer det til utpå der.. 

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

A-lagspiller

Lagt til:

Simen Standerholden inn for Mads Hansen a gett. moro det iallefall. :)

- FFK / LFC / Østsiden -

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: hasse33

Positivt med alle ung gutta, men ikke noe postitivt  forran målet til Odd fra vår side.

TV intervju med Dag Ei Fagermo..... konklusjon den manne må være blind og muligens dum.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: Welhaven

Hohoho... Solid på hjemmebane :-) Veldedigheten FFK kliner til igjen. Bra! Ikke langt ned til nedrykk nå..

Positivt 1: Etzat synes jeg igjen viser en del positive takter.
Positivt 2: Staw gjør det godt igjen, og redder oss igjen på egen hånd fra 0-2.
Positivt 3: Standerholmen inn - det er artig!

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
Bare en ting og si, trist...... Nå blir det en kamp for og overleve ijen da. Håper vi kan bruke Borges litt vertfall til onsdag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Jeg fikk litt følelsen av fjoråret i denne kampen. Vi har ballen en del men kommer ikke til noen sjanser. De gangene vi først får innlegg så er det alt for få i feltet, og alt for lite/dårlig bevegelse i feltet. Ser mang en gang at Tarik løper på første stolpe, mens Ruud Tveter følger etter. Dermed står vi med to på første stolpe og ingen på bakerste.

Savner Borges og ikke minst Valencia. Vi klarer jo ikke å skape noe på dødballer.

Bakover spiller vi inn et mål på dødball. Det er noe vi har hatt problemer med i flere år nå. Burde være en enkel sak å rette på.

Ellers i dag ble jeg skremt over innsatsen. I de aller fleste kampene i år har den vært på topp, men i dag var den langt i fra det.

Ellers er dommeren svak som ikke gir Odd flere gule kort.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Dette er for svakt,enkelt og greit!! Kan jo ikke akkurat skylde på Ramberg i dag heller.

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av GurrBass
Dette er for svakt,enkelt og greit!! Kan jo ikke akkurat skylde på Ramberg i dag heller.

Wink

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Synes som mange andre at dette var en dårlig kamp av oss. Men.......vi har ikke noen andre spillere enn de vi har,og disse gutta gjør så godt de kan. Simen Rafn har hatt 2 stk-to ganger han har utfordret back,og kommet rundt for innlegg,siden Sarpe-kampen. Noen må fortelle han at han må utfordre oftere,fordi han er god nok til det. Og her kommer kjernen: maaaaange unge spillere,som trenger tid og tillit på dette nivået. Jeg håper bare vi ikke havner i 'sumpa'.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25