Demonstrasjon FFK-Rosenborg!
Er sikkert mange som er for denne aksjonen, men tror ikke tv selskapene bryr seg nevneverdig, nesten 12000 på Fredrikstad Stadion i kveld sier vel bare at det er det samme når kampen spilles, publikum kommer uansett!
En oppfordring til "aksjonistene" er vel da å heller konsentrere seg om å skape stemning uansett hvilken dag eller tidspunkt kampene spilles på.
Bare til info, jeg er ikke noe mer for mandag eller fredagskamper selv, men sånn er det blitt, og da kan vi heller gjøre det beste ut av det..
---------------------------
Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Er sikkert mange som er for denne aksjonen, men tror ikke tv selskapene bryr seg nevneverdig, nesten 12000 på Fredrikstad Stadion i kveld sier vel bare at det er det samme når kampen spilles, publikum kommer uansett!
En oppfordring til "aksjonistene" er vel da å heller konsentrere seg om å skape stemning uansett hvilken dag eller tidspunkt kampene spilles på.
Bare til info, jeg er ikke noe mer for mandag eller fredagskamper selv, men sånn er det blitt, og da kan vi heller gjøre det beste ut av det..
Idag var det påske og knall sol, derfor mange kom tror nå jeg.
Det er på tide å markere seg før det er for sent, plutselig spiller vi på onsdag også, skrekk scenario!
Jeg deler nok ikke engasjementet når det gjelder denne saken, er kun en dato jeg mener er hellig for norske fotballkamper, og det er 16. mai. Jeg vet at tv selskapene har flyttet noen av disse også, og der er jeg mye mer for en aksjon som idag en på mandagskamper....
*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*
Jaja tyskerne har okkupert landet vårt.. men sånn er det blitt, og da kan vi heller gjøre det beste ut av det..
Seff satt veldig på spissen .
jeg har inntrykk av hvor eldre man blir , jo mere mister man evnen til å stå opp å si ifra når man mener noe er feil . Sånn er det blitt, og da kan vi heller gjøre det beste ut av det?..
Dont worry, be happy!!! :D
Opprinnelig postet av hedvalen
Jaja tyskerne har okkupert landet vårt.. men sånn er det blitt, og da kan vi heller gjøre det beste ut av det..
Seff satt veldig på spissen .
jeg har inntrykk av hvor eldre man blir , jo mere mister man evnen til å stå opp å si ifra når man mener noe er feil . Sånn er det blitt, og da kan vi heller gjøre det beste ut av det?..
Sammenligne okkupasjonen under krigen med fotballkamp på mandag???????????
Eeehhh....... litt ut av proporsjoner?
Ja var vell litt drøyt . beklager det..
men irriterer meg noe grenseløst hvordan mange "eldre " personer her inne har en"sånn er det blitt, og da kan vi heller gjøre det beste ut av det" holdning ..
Isteden burde dere være glade for folk(gammle som unge ) som faktisk hever stemmen sin å prøver å gjøre noe med problemet!
Er komplett umulig for normale supportere som har jobb å dra på bortekamper på mandager!!
Dont worry, be happy!!! :D
Fint med engasjement, fortsett med det!
Men det må ikke blandes kort her heller. For enkelte av oss skyldes det ikke bare tafatthet, men at vi ikke reagerer så negativt på ukedagskamper. Det er jo ganske vanlig i England med tirsdagskamper og midtukekamper av og til.
Ser at det er et poeng at det er vanskelig å dra på bortekamp, men TV-kanalene betaler mye penger og at de da vil styre litt kampene spres er jo lett å forstå.
Men et kompromiss kunne vært at kampfordelingen var klar lenger tid i forveien slik at en ihvertfall ikke risikerer å betale reise og hotell forgjeves.
Du kan gjerne kalle meg "eldre", men samenlign nå ikke krig og fotball, da blir det bare useriøst!
Jeg tror at for vanlige personer som går på stadion med sesongkort, og som sjeldent eller aldri drar på borteturer, som meg selv, spiller det ingen rolle om kampen går på mandag, fredag, lørdag, tirsdag etc.. forstår at det er vanskelig med bortekamper på mandag når man er i jobb etc. men så lenge penger betyr mye i fotball, og tv selskapene gladelig betaler mye penger for tv rettigheter, så må de få noe igjen for pengene sine. Det er dessverre ren butikk alt sammen...
*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88