Tippeligaen 2011
Tror jammen meg det smakte litt bedre med Tippeligaen der oppe enn de først innrømmet. Uansett litt gøy å se at de har tjue kamper uten seier, men det er først når treneren håper FFK klarer seg at de virkelig vil bli kvitt han. Det gir vel ny næring til at for sarpingene er FFKs fiasko viktigere enn S08s suksess.
Men moro, det er det! Ikke minst folk med skylapper som dette:
Vi har et toppnivå som kanskje kun overgås av Molde og RBK.
Kanskje vi skal ansette Roar som hjelpetrener?
Billig og god trener som virker som en likandes kar. 
Opprinnelig postet av Arte et labore
Vi har et toppnivå som kanskje kun overgås av Molde og RBK.
Morsomt.
Det hadde vært ennå morsommere og hørt om bunn-nivået deres.
---------------------------
Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet
Opprinnelig postet av Plankekæll
Kanskje vi skal ansette Roar som hjelpetrener?
Billig og god trener som virker som en likandes kar.
er ikke det TFA blir kritisert for?
Trur vi trenger en annen hjelpe trener, han vill ikke gi Aune noe taktisk fordel.
Bare se hvordan særp har gjort det, samme taktiken i helt år og 21 kamper uten seier. Han har også hakk i plata når han snakker i media. NEI TAKK TIL Roar
Opprinnelig postet av Plankehue
er ikke det TFA blir kritisert for?
Trur vi trenger en annen hjelpe trener, han vill ikke gi Aune noe taktisk fordel.
Bare se hvordan særp har gjort det, samme taktiken i helt år og 21 kamper uten seier. Han har også hakk i plata når han snakker i media. NEI TAKK TIL Roar
Har ingen meninger om hvem som bør bli ny hjelpetrener.
Men stusser på argumentene dine.
Sarp rykket ned fordi de er et adeccolag, med adecco ressurser og dermed adecco stall.
En god leder er "en likandes kar" mens en dårlig leder ikke er det.
At han har den samme historien når han snakker til media er vel mer troverdig enn å ikke ha det?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Særp hadde en fantastisk sesong i Adeccoen og kom til Tippeligaen med en enorm medgangsbølge. Men denne snudde slik vi spådde den kom til å gjøre. Salget av Nymo-Matla og skaden til Hoås kan være det som "veltet lasset". Når det gjelder Johansen mener jeg fortsatt at han har gjort en kjempejobb og vi må se på hvilke midler han har hatt til disp.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har ingen meninger om hvem som bør bli ny hjelpetrener.
Men stusser på argumentene dine.
Sarp rykket ned fordi de er et adeccolag, med adecco ressurser og dermed adecco stall.
En god leder er "en likandes kar" mens en dårlig leder ikke er det.
At han har den samme historien når han snakker til media er vel mer troverdig enn å ikke ha det?
Kansje jeg var utydelig
Det jeg skulle fram til er at det som blir tatt frem som posetivt om Roar, er det folk her inne trekker frem som negativt her på forumet.
At Aune er for snill og likanes. Og Aune har fått skjeft for å ha hakk i plata, men nå er det plutselig posetivt????
Og hvorfor skal vi hente en trener som er akkurat lik Aune?? Han trenger vel en annen trener som har andre kvalitet, som vill gi Aune ting som han er evt dårlig på.
Men jeg ser på Roar som mye dårligere trener enn Aune, greier ikke å forandre på taktiken sin, dårlige bytter, enda mer stille på benken det Aune er.
så når folk er så kritisk om Aune, så trener vi ikke en ny enda dårligere Aune(Roar).
Jeg syns Aune gjør framgang som trener, han prøver ihverfall.
Kan godt hende at jeg bommer helt på skiva,men det er sån jeg ser det.
Kan godt hende at jeg bommer helt på skiva,men det er sån jeg ser det.
Point taken
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Sarp 08 har fått ny utstyrssponsor de neste 5 år. De har skrevet en avtale med Legea til en verdi av 13 mill.
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
RBK ble visst tilbudt en "lurepakke" fra Stabæk de også. 1 million for herr Gunnarson, og 4 millioner for ... trommevirvel ... Johan Andersson, hvis kontrakt går ut etter denne sesongen. Altså en spiller de kan tegne kontrakt med i januar, uten at Stabæk får en krone.
Rett nok sa RBK-styret nei, og RBK la aldri inn et slik bud, men hr. sportsdirektør Hoftun var tydeligvis villig. Kan ikke skjønne annet enn at han er ferdig i jobben etter dette?
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article214572.ece
(Det skal presiseres at det er en Fevennen-journalist som har skrevet saken, ikke Adressa, og at kilden er TV2)
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Tøfflus
RBK ble visst tilbudt en "lurepakke" fra Stabæk de også. 1 million for herr Gunnarson, og 4 millioner for ... trommevirvel ... Johan Andersson, hvis kontrakt går ut etter denne sesongen. Altså en spiller de kan tegne kontrakt med i januar, uten at Stabæk får en krone.
Rett nok sa RBK-styret nei, og RBK la aldri inn et slik bud, men hr. sportsdirektør Hoftun var tydeligvis villig. Kan ikke skjønne annet enn at han er ferdig i jobben etter dette?
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article214572.ece
(Det skal presiseres at det er en Fevennen-journalist som har skrevet saken, ikke Adressa, og at kilden er TV2)
Det var RBK som kom med budet, så de var like mye med på morroa som enga. De burde sånn sett straffes på likt grunnlag som enga. RBK la jo inn på bud på 4,25 mill for andersson som en del av totalpakka
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av mysthical
Det var RBK som kom med budet, så de var like mye med på morroa som enga. De burde sånn sett straffes på likt grunnlag som enga. RBK la jo inn på bud på 4,25 mill for andersson som en del av totalpakka
Hm. Jeg forsto det slik at RBK kom med et bud på VPG og at Stabæk da foreslo denne "pakkeløsningen", men at RBK til syvende og sist valgte å ikke legge inn dette famøse 1+4-budet? Uansett bør også RBK etterforskes her, og jeg mistenker at hoder vil rulle.
Kjernen er heller ikke fornøyde med RBK-ledelsen.
- Sir Alex Ferguson
Typsik Rosenborg flotter seg med at de ikke ville gjøre monkey-business slik som VIF og Stabæk. Senere blir de tatt med buksene nede, men slipper unna ennå en gang. Er de heldige hver gang, eller er det korrupsjon? Husker bla for kot tid siden hvor Lustig slo ned en motspiller, slapp rødt kort og slapp straff etterpå også.
RBK slipper unnaRosenborg i et NøFFeskall!
Opprinnelig postet av Erikk
Typsik Rosenborg flotter seg med at de ikke ville gjøre monkey-business slik som VIF og Stabæk. Senere blir de tatt med buksene nede, men slipper unna ennå en gang. Er de heldige hver gang, eller er det korrupsjon? Husker bla for kot tid siden hvor Lustig slo ned en motspiller, slapp rødt kort og slapp straff etterpå også.
De taper noe ære i hvert fall........., og forhåpentligvis blir de noe mindre belærende og arrogante i fremtiden, i allefall til saken har lagt seg.......
Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet
Våre venner i Klæbuveien orienterer: Om Gunnarsson-saken
Dette betyr faktisk at RBK-styret var inneforstått med dette budet, men at de aldri kom så langt som til å realitetsbehandle det, fordi VIF kom dem i forkjøpet. Det betyr videre at styret har like mye møkk på hendene som Hoftun, og at NFFs påtalenemnd bør ta sin beslutning opp til ny vurdering. Deres begrunnelse for å la RBK slippe unna var jo nettopp påstanden om at RBK straks kasserte forslaget.
PS: På Kjernen-forumet snakkes det om både hoderulling og anmeldelser.
- Sir Alex Ferguson
Mer dårlig nytt for Sogndal som før neste sesong mister både Mats Solheim (Kalmar FF) og Even Hovland (mest sannsynlig utlandet). Nå også Isak Scheel altså.
Kommende sesong kan bli tøff nok for Sogndal tror jeg.
jeg hadde blitt overrakset om RBK slapp unna.. godt og se at saken forsetter...
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Stabæk har ikke fått Stengel-pengene
Rosenborg ydmyket av lillebror Ranheim
Hevder Stabæk farer med løgn - setter foten ned for Telenor Arena
Johan Andersson Fortsatt i samtaler med Rosenborg
Opprinnelig postet av keiko99
Stabæk har ikke fått Stengel-pengene
Rosenborg ydmyket av lillebror Ranheim
Hevder Stabæk farer med løgn - setter foten ned for Telenor Arena
Her var det mye snask for en dramaqueen!
Sead Ramovic (32) klar for Lillestrøm SK fra 2012.
En spiller som passer ypperlig til LSKs ufyselige lag.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Sead Ramovic (32) klar for Lillestrøm SK fra 2012.
En spiller som passer ypperlig til LSKs ufyselige lag.
Hvor er "liker" knappen ??
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88