Tippeligaen 2011
Det er vel luka hvor playoff i EM-kvalifiseringen skal spilles, ja. Og det spiller ingen rolle om Norge ikke spiller, for de aktuelle datoene er internasjonale datoer hvor klubbene er forpliktet til å frigi landslagsspillere (og dermed kan ikke NFF planlegge serierunder på de datoene).
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Det har NFF godt av syntes jeg. Nå har TV2 fått til en god fotballsatsning, så bestemmer NFF seg for å selge det til Canal Plus som legger ALLE kampene på betalingskanaler.. Skjønner godt Norsk Tipping i denne saken..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Det har NFF godt av syntes jeg. Nå har TV2 fått til en god fotballsatsning, så bestemmer NFF seg for å selge det til Canal Plus som legger ALLE kampene på betalingskanaler.. Skjønner godt Norsk Tipping i denne saken..
Det stemmer ikke. Tre av åtte kamper skal gå på åpne kanaler, enten nå Canal+ må opprette disse selv eller selge rettighetene for de tre kampene til TV2, NRK, MAX eller andre.
Når det er sagt - måten NFF gjorde dette på er meget kritikkverdig. De har bygget opp et samarbeid med TV2 over tid nå, og da er det utilbørlig å selge rettighetene til en annen aktør helt uten budrunde. TV2 ble ikke varslet før NFF hadde undertegnet avtalen med Canal+. Det er både illojalt og svært uprofesjonelt gjort av forbundet. Lurer på om det ikke er noen vennetjenester som har blitt begått innad i gutteklubben Grei her ...
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Tøfflus
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Det stemmer ikke. Tre av åtte kamper skal gå på åpne kanaler, enten nå Canal+ må opprette disse selv eller selge rettighetene for de tre kampene til TV2, NRK, MAX eller andre.
Når det er sagt - måten NFF gjorde dette på er meget kritikkverdig. De har bygget opp et samarbeid med TV2 over tid nå, og da er det utilbørlig å selge rettighetene til en annen aktør helt uten budrunde. TV2 ble ikke varslet før NFF hadde undertegnet avtalen med Canal+. Det er både illojalt og svært uprofesjonelt gjort av forbundet. Lurer på om det ikke er noen vennetjenester som har blitt begått innad i gutteklubben Grei her ...
Ok, har ikke fått hele saken med meg :)
15.05.2010
Dagens resultater:
Haugesund - FFK: 3 - 2
Molde - Odd: 0 - 0
Adeccoborg - Tromsø: 0 - 2
Sogndal - Godset: 1 - 1
Rosenborg - AAFK*: 1 - 0
Start - Brann: I morgen kl 19:00
15.05.2010
Det ble jammen 2-2 på Lerkendal igjen. Fire av de siste sju kampene mellom disse to lagene på Lerkendal har nå endt 2-2! Dette er andre gang på ganske kort tid at AaFK tar poeng fra en av Moldes nærmeste utfordrere. Reka er nok på julekortlista til Solskjær nå.
Ja, og så heia Brann.
- Sir Alex Ferguson
Heia Brann ja, som scorer etter 20 sekunder eller noe.
Fantastisk start for vår del.
... og så utrolig trist å se Kristiansand-publikummet så til de grader svikte laget sitt. Det er ikke mange folk på Sør Arena i kveld. Kanskje enda mer forunderlig at halve Røkkeløkka står tom de siste kampene inn mot seriegull. La også merke til halvfull hovedtribune og tomme kortsider i Sarpsborg i går.
Samtidig som Fredrikstad stadion rett som det er har en del tomme seter.
Der utlignet jammen meg Start også. Brukbar omgang, mot et Brann-lag som sliter litt med å finne flyten om dagen. Start kan fort finne på å ta tre poeng her, dessverre..
Edit: Og der leder de gule ja.. Pokker.
Start vinner nok denne lett. Brann er håpløst svake, og er et enkelt bytte for Start.
Marching on together!
3-1 i Kristiansand.. Dette kan bli en fryktelig nervepirrende høst..
Som jeg sa: start er ikke å kødde med.. ;)
3 - 1 nå!
15.05.2010
3-1 til Start.
Dette blir jevnt helt inn i år, det er jeg helt sikker på. Taper vi mot Start hjemme er jeg helt sikker på at vi rykker rett ned igjen. Klarer vi uavgjort beholder vi plassen.
Brann er vel omtrent verdensmestere i å hjelpe andre lag i nød. Et forbanna skitlag.
Kampen mot Start blir "jumbofinalen" desverre, er stygt redd vi rykker ned nå.
Liker ikke dette..... vi har tross alt en kamp mindre spilt, men nå gjelder det å begynne å vinnne!!!!
Er dritt lei 1 måls tapene (ja noen ganger har det vel også blitt to måls tap)
Neste kamp mot Rosenborg.. Aalesund tok RBK på senga igår og hadde vunnet om det ikke var for selvmålet til Jæger.. Blir en vanskelig jobb :P
15.05.2010
Før vi skal møte Start, har vi altså bortekamper mot RBK og VIF. Start har en hjemmekamp mot Odd ... finn fram brannslukningsapparatet, for nå knitrer og spraker det på dass!
- Sir Alex Ferguson
Hvilke spillere tror dere vi kommer til å miste hvis vi rykker ned?
Opprinnelig postet av Erikk
Det der kan du bare drite i å snakke om enda din tulling. Her spiller vi til dommeren blåser i fløyta for siste gang i den siste kampen. PS! 08 og Sogndal rykker ned.
Hvilke spillere tror dere vi kommer til å miste hvis vi rykker ned?
Heia FFK
er ikke noe vits i å spekulere å svartmale helt enda .... den feite dama plystrer akkurat nå men vi slutter ikke å kjempe før hun skriker oss i øret 
gazzkammer unt testikkelknauzer
Opprinnelig postet av lordofwhat
er ikke noe vits i å spekulere å svartmale helt enda .... den feite dama plystrer akkurat nå men vi slutter ikke å kjempe før hun skriker oss i øret
Den feite dama er i ferd med å trekke pusten, om hun synger for oss eller Start vil tiden vise, men jeg er skræmt for å si det pent.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
4 poeng forann Start. 1 poeng bak Sogndal og en kamp mindre.... Dette klarer vi !!! Den fete dama kommer ikke å synge for oss!!
http://www.godset.no/nyheter_cms/2011/oktober/alt-for-godset/5451
sexy,hehe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88