Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs nettbutikk - aristokraten.no

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av oleoleole

Litt sånn halveis off-topic: Hva har skjedd med Aristokraten på Kråkerøy? Hele butikken var jo tom og under oppussing eller noe..

Jeg skulle handle siden jeg kun er i byen på kampdager, men butikken i Torvbyen var stengt og det så ut  til at den på Kråkerøy er avsluttet. Vi trenger en supporterbutikk Mr. T.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Aristokraten både på nett og i butikk en en stor vits.

FFK taper tusenvis av kroner fordi man ikke er villige til å satse på dette. Bare masse rævva unnskyldninger hele tiden.

Personlig gidder jeg ikke å surre rundt inne på nettet lengre, rett og slett fordi sidene er dårlige og utvalget suger.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Aristokraten både på nett og i butikk en en stor vits.

FFK taper tusenvis av kroner fordi man ikke er villige til å satse på dette. Bare masse rævva unnskyldninger hele tiden.

Personlig gidder jeg ikke å surre rundt inne på nettet lengre, rett og slett fordi sidene er dårlige og utvalget suger.

De prøvde jo å satse litt da med den sjappa på kråkerøy men den gikk jo med dundrende underskudd hvis jeg ikke tar helt feil. Kanskje prøve å starte litt på nytt med å bygge opp en god nettsjappe få den til å gå bra så kanskje finne noen bra lokaler og da ikke på kråkerøy da Fredrikstad folk er ekstremt late når det kommer til å gå rundt i byn

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Hva med å finne seg et fint lite lokale oppe ved Dikeveien? Der er jo folk helt ville.. Eller satse på butikken i Torvbyen og kutte ut den ved gangbroa.. Bare forslag.. 

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Legg butikken på stadion, ser det funker utmerket hos flere andre jeg har vært hos i andre land,

feks i FCK ligger butikken på gateplan og det er stappa fult på kampdager hvor masse blir solgt,

dem har og trykkemaskin som de trykker navn og nummer mens du venter.

Utvalget er overveldende og du går ikke ut derfra tomhendt igjen for og si det sånn.

Legge den 4-5 km unna stadion blir feil i mine øyne.

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av RG

Legg butikken på stadion, ser det funker utmerket hos flere andre jeg har vært hos i andre land,

feks i FCK ligger butikken på gateplan og det er stappa fult på kampdager hvor masse blir solgt,

dem har og trykkemaskin som de trykker navn og nummer mens du venter.

Utvalget er overveldende og du går ikke ut derfra tomhendt igjen for og si det sånn.

Legge den 4-5 km unna stadion blir feil i mine øyne.

I en hvilken som helst annen by ja men ikke fr.stad. Folk her er ekstremt late av en eller annen merkelig grunn. Legger man den til stadion vil den kun ha salg på kampdager. Dikeveien vil nok funke bra ja selv om jeg er helt enig med deg ang å legge den for langt vekk fra stadion.

Se bare bråket som ble når det ble snakk om å fjerne noen av p plassene i sentrum etter at det nye fjellet kom. Var jo krise å måtte gå 300 meter ekstra hehe

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

A-lagspiller

Lagt til:

Ser dine synspunkter og høyner med at det kommer bank og rema 1000 under stadioen,

stort parkeringshus under matta er det og :-)

Synes det er trist og gå inn på nettet og sjekke om det er noe nytt jeg vil ha, for det er INGENTING.

Så da blir det til at jeg må handle på kampdag siden jeg ikke bor i fredrikstad.

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av RG

De hadde den jo i stupetårnet ved gangbrua. Det er likegodt som på stadion i og med at på den tiden så måtte de aller fleste over gangbrua for å komme på kamp. Likevel gikk det elendig. De har også prøvd å selge supporterutstyr utenfor stadion, men det har de også sluttet med, mest sannsynlig fordi salget ble for dårlig.

Jeg tror faktisk at markedet er mettet når det gjelder FFK effekter. Ihvertfall så mettet at det ikke vil lønne seg med noen stor satsing på området. Greit at Aristokraten gikk med bra overskudd mens det lå på torget, men det var på en tid hvor det var stor oppgang i interessen og nesten ingen hadde noe særlig med FFK effekter fra før av.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av RG

De hadde den jo i stupetårnet ved gangbrua. Det er likegodt som på stadion i og med at på den tiden så måtte de aller fleste over gangbrua for å komme på kamp. Likevel gikk det elendig. De har også prøvd å selge supporterutstyr utenfor stadion, men det har de også sluttet med, mest sannsynlig fordi salget ble for dårlig.

Jeg tror faktisk at markedet er mettet når det gjelder FFK effekter. Ihvertfall så mettet at det ikke vil lønne seg med noen stor satsing på området. Greit at Aristokraten gikk med bra overskudd mens det lå på torget, men det var på en tid hvor det var stor oppgang i interessen og nesten ingen hadde noe særlig med FFK effekter fra før av.

Ok.Da forstår jeg hvorfor ene butikken er stengt. Men er det da ikke en ide å hel satse litt mer på nettbutikk med en god del mer utvalg som de kan ta opp på bestilling istedet for å måtte sitte på et stort lager de ikke får solgt?De kan vell ikke tape så mye på å selge over nett? Om jeg så må vente over 1mnd for en genser jeg har bestillt på nette for den må bestilles så gjør jeg jo gladlig detSmile Forstår du hva jeg mener? Hehe.

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05

Lagt til:

Mulig noen har sagt dette tidligere;

Vi var i trondheim i helga, til tross for at rbk-ffk var avlyst. Vi hadde med oss en rbk supporter på turen, så det falt oss naturlig og besøke Lerkendal og rbk-sjappa. Må jo si jeg er over middels imponert over hva de har av supporterartikler. Her har Aristokraten mye å lære. :)

http://www.rbk-shop.no/

:)

A-lagspiller

Lagt til:

Jeg vil kjøpe årets røde bortedrakt.

Hvor mange flere ønsker dette ?

og evt hvor mange må vi være som ønsker dette for at den kommer i salg ???

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Jeg ønsker den ikke. Det er vel slik at draktsponsoren er inne på siste sesong av avtalen? At vi får nytt merke neste år, evt samme men oppdatert?

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av RG

Jeg vil kjøpe årets røde bortedrakt.

Hvor mange flere ønsker dette ?

og evt hvor mange må vi være som ønsker dette for at den kommer i salg ???

Sitter med den forann meg nå - til og med den røde(!) og den er vakker!

Kan forøvrig virkelig ikke skjønne at RØD ikke er vår standard bortedrakt!

Anbefaler deg å gå innom FFK administrasjonen og spørre om de kan bestille en direkte til deg. :)

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:

Hvor mye tar de for det? :) Er VELDIG keen på en rød drakt!

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Jeg ønsker den ikke. Det er vel slik at draktsponsoren er inne på siste sesong av avtalen? At vi får nytt merke neste år, evt samme men oppdatert?

Det er litt som tyder på at Umbro blir byttet ut ja. Signaler på medlemsmøtet i klubben i dag peker i hvert fall mot et bytte. Det er også en av grunnene til at det ikke er blitt satset mer på både nettbutikken og spennende varer generelt. De er redd for å brenne inne med et stort lager med varer de ikke får solgt, noe som er forstålig. De håpet på å få på plass en ny proffere nettbutikk og mer varer i nettbutikken til neste sesong når ny utstyrsleverandør er klar.

Med tanke på hva de fortalte om varebeholdningen i Aristokraten er det veldig forstålig at de har slitt også. Etter at det nye styret tok over kom de over et lager i Kristiansand med masse varer de har slitt med å bli kvitt. Blant annet ble det etter 2008 sesongen bestilt 890 draktsett i størrelsen 1-2 år. Så mange unger er det vel ikke her nede en gang. De har derfor bevisst ikke kommet med så mye nytt i forsøk på å bli kvitt det gamle varelageret. Det sammen med at de ikke vil brenne inne med et varer fra Umbro når  vi ikke har det neste år.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

A-lagspiller

Lagt til:

Det er litt som tyder på at Umbro blir byttet ut ja. Signaler på medlemsmøtet i klubben i dag peker i hvert fall mot et bytte. Det er også en av grunnene til at det ikke er blitt satset mer på både nettbutikken og spennende varer generelt. De er redd for å brenne inne med et stort lager med varer de ikke får solgt, noe som er forstålig. De håpet på å få på plass en ny proffere nettbutikk og mer varer i nettbutikken til neste sesong når ny utstyrsleverandør er klar.

Med tanke på hva de fortalte om varebeholdningen i Aristokraten er det veldig forstålig at de har slitt også. Etter at det nye styret tok over kom de over et lager i Kristiansand med masse varer de har slitt med å bli kvitt. Blant annet ble det etter 2008 sesongen bestilt 890 draktsett i størrelsen 1-2 år. Så mange unger er det vel ikke her nede en gang. De har derfor bevisst ikke kommet med så mye nytt i forsøk på å bli kvitt det gamle varelageret. Det sammen med at de ikke vil brenne inne med et varer fra Umbro når  vi ikke har det neste år.

Dette er flott, fint noen sier i fra og tar ansvar, det liker vi ...

Får endelig håpe det kan bli litt "profft" på selger sia i fremtiden,

for sånn det er nå er det tragisk for folk(meg) og handle noen ting da jeg ikke bor i fredrikstad ...

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Welhaven

Spennende! Da venter jeg med draktkjøp til neste år jeg da :-)

Hva er det folk håper på av draktsponsor da? Håper på noe sprekt, noe moderne - ikke noe som er hengende og kjedelig.

Edit: Stryk draktsponsor, mente merkeleverandør av drakten.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Det blir jo Stabburet på drakta, i og med at de har signert 5 års avtale som hovedsponsor. Ellers håper jeg på minst mulig reklame på drakta..

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Spennende! Da venter jeg med draktkjøp til neste år jeg da :-)

Hva er det folk håper på av draktsponsor da? Håper på noe sprekt, noe moderne - ikke noe som er hengende og kjedelig.

Hvis du tenker på leverandøren så må jeg si jeg likte Puma-draktene (og den drakta jeg har selv er faktisk Puma-trøya fra 2003). Hvis du mener den sponsoren som har logoen på brøstkassa til spillerne, så er det vel rimelig klart at det blir Stabburet i noen år til.

Rart at ikke Stabburet ble hovedsponsor allerede da vi hentet Raymond Kvisvik, forresten :)

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis du tenker på leverandøren så må jeg si jeg likte Puma-draktene (og den drakta jeg har selv er faktisk Puma-trøya fra 2003). Hvis du mener den sponsoren som har logoen på brøstkassa til spillerne, så er det vel rimelig klart at det blir Stabburet i noen år til.

Rart at ikke Stabburet ble hovedsponsor allerede da vi hentet Raymond Kvisvik, forresten :)

Tenkte på leverandøren ja - draktsponsor var veldig feil valg ord Tongue out

Puma er kanskje ikke så dumme de heller! Håper bare på noe annet enn Adidas og Umbro. Tenker bare standard jeg da.

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til:

Ikke for å spre noen insideinfo, men vi er snart i mål med denne sponsoren Cool

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rafn

Hehe. Hvorfor er jeg ikke overrasket! ;-)  

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rafn

Konge.Jeg trenger ny dress til kapteins kveld på cruise båten. Vurderer sterkt den i norske fargerSmileTakk.Hehe

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til:

Flotte jakker det. Cool

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25