Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011 - Forskjellige tabelltips

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Tellefeilen er at han har 13 pl 2 ganger Wink

Jeg forstår også at det er en spøk.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankehue

poeng tabelen hit til i år

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/sjekk-treningskamptabellen-i-tippeligaen-3430446.html

Etter gårsdagens seier, klater vi vel flere plasser, siden både Tromsø og Stabæk tapte?

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til:

He he jeg syns det er så utrulig tåpelig at dem driver med xxxxx , kråkerøy , den andre byen osv. Rett og slett barnslig. Men siden det er minimalt med fotballkultur der oppe er det vel bare fjortisser som prøver å være kuule.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Stabæk Support, som pleier å treffe ganske bra med tipsene sine, tipper oss på 13. plass.

Får håpe de ikke treffer like bra med dagens tips. Sarp 08 på 9. plass

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

F-B tipper Sogndal som nr 15. Fra før har de plassert S08 helt sist.

Landslagsspiller

Lagt til:
VG tipper Sarpsborg på 13 og sikker plass.

Bedriftsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
VG tipper Sarpsborg på 13 og sikker plass.

Ehhh nei.... Haugesund som ble tippet på 13.plass..

08 ble tippet på en 14.plass

Skal bli meget spennende å se hvordan Bergens stolthet(Brann) gjør det i år. VG tippet dem jo på en 15.plass. Kanskje det blir Adecoo fotball på Brann Stadion i 2012 (?)

Supras Fredrikstad

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av tynter

He he jeg syns det er så utrulig tåpelig at dem driver med xxxxx , kråkerøy , den andre byen osv. Rett og slett barnslig. Men siden det er minimalt med fotballkultur der oppe er det vel bare fjortisser som prøver å være kuule.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: "Du må være fra særp for å tro at et problem forsvinner bare du unnlater å bruke navnet på det". Eller struts.

At man velger å anse FFK som et problem sier vel også mer om sarpinger enn FFK. 

Helt til slutt vil jeg oppfordre alle Fredrikstadfolk til å være litt snille med sarpinger; de har så dårlig tro på seg sjøl - Munnen renner over med det hjertet er fullt av, som det heter, og det kan se ut som om "byen der nede" som de elsker å si, bare er det hjertet egentlig er fullt av.

:-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Bergens Tidene tipper FFK på direkte nedrykk-15-plass. Har mailet med sports jornalist Anders Pamer i BT,og han mener at FFK ikke har fornyet seg,og at det bråk i klubben ang kontrakten til Borges. Han er dog over seg av beundring over Jabbie...han har ikke sett maken til talent,og er spent på hans utvikling.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Denne journalisten mente jo også at Borges var klar for Brann..

Landslagsspiller

Lagt til:

Mange tipper på FFK-medalje Brann rykker ned, Rosenborg-gull og Rade Prica som toppscorer. Det er de mest populære oddsspillene to uker før tippeligastarten sammen med FFK-medalje til 13 i odds. http://www.demokraten.no/ffk/article5518506.ece

Landslagsspiller

Lagt til:

Petter Myhre spår rekordjevn Tippeliga http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/petter-myhre-spaar-rekordjevn-tippeliga-3435391.html

Landslagsspiller

Lagt til:
Til fredag vil TV2 presentere de to første lagene i sin tipping av tabellen. Den vil bli sendt på Nyhetskanalen og legges ut på TV2.no

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Jeg venter i sitrende spenning på knall tipsene til Ivar Hoff. Cool Det er en årlig begivenhet som definitivt IKKE må tas på alvor.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

haha. ivar hoff Laughing Det er tv 2 klovnenTongue out

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankehue

haha. ivar hoff Laughing Det er tv 2 klovnenTongue out

...som klarer å iritere på seg gråstein. En skikkelig idiot ;)

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

http://www.youtube.com/watch?v=rxBgMrxoZXo litt off topic - men Ivar Hoff i et nøtteskall :P

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

VG tipper oss visstnok på 12 plass idag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av niggle

VG tipper oss visstnok på 12 plass idag.

Bra..

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

De fleste medier tipper oss rundt 12-13 plass virker det som. Det jeg syns er litt "skremmende" er at mange fotballsupportere, både fra Fredrikstad og andre steder i landet tipper oss mye høyere. Liker ikke det. Mye bedre å bli undervurdert enn overvurdert :-)

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Er enig med deg Rey, nå må vi være litt mer edrulige. Ja vi har hatt flotte treningskamper, men topp 5, medaljer ol er helt urealistisk, og gir et forventningspress som ikke gagner laget.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: kjell-H

Helt enig med Rey og Erikk!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Vanskelig å være uenig i det ja.

Vi er nyopprykket, og har en relativt tynn stall. Skader og karantener vil garantert bli et problem i en lang sesong. De fleste er vel også enige om at vi har et tøft kamprogram tidlig i sesongen - det kan bli tøft å etablere seg på trygg plass tidlig tror jeg. Da kan fort nervene komme også.

Holder vi oss unna den verste nedrykkssumpen, og havner på 10-12. plass et sted skal i alle fall jeg være greit fornøyd med det. Men for all del - positive overraskelser er alltid velkommen.

Det aller viktigste med denne sesongen er at vi fortsetter den fornuftige satsningen i klubben, der alle synes å dra i samme retning. Forhåpentligvis slipper vi store underskudd, dyre panikkjøp, intern uro, og hylekor om trenerbytter++. Klarer vi det, i tillegg til å berge plassen relativt komfortabelt - job well done.

Dessverre, når det er sagt - jeg nærmest forventer at Aune-hylekoret vil kjenne sin besøkelsestid også denne sesongen, i periodene det vil butte litt. En del spillere vil også, i år som før, få huden full ved den minste feil.

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09

Lagt til:

... og Lars Tjernås har oss på 10. i Aftenposten, etter en ganske fornuftig og balansert gjennomgang av laget. 

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.

Landslagsspiller

Lagt til:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25