Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp FFK - Brann

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Det ser utvilsomt lyst ut mtp fremtiden. I forhold til årets sesong tror jeg vi vil svinge endel. Vi har en ung tropp med flere lovende spillere. Ruud Tveter sin scoing oser det klasse av, og det han har vist i vinter er meget lovende. Hvilke andre klubber er bedre forspent på topp enn FFK per dags dato?

Får vi inn en sentral midtbanespiller nå så blir dette rimelig bra. Vi unngår nedrykkstrid, det føler jeg meg trygg på. En venstreback som kan utfordre Thomassen vil være nestemann på min ønskeliste.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman

En venstreback som kan utfordre Thomassen vil være nestemann på min ønskeliste.

Syns da det er sløs av penger dersom man kun skal bruke penger på en back som skal utfordre Thomassen? Vi trenger da for all del ikke noe bedre da Thomassen er mer enn god nok for tippeligaen. I tillegg har vi både Askar og Ophaug som har løst den posisjonen brukbart dersom Thomassen er ute.

Når det gjelder kampen i dag var det en deilig seier hvor målet til Ruud er kirsebæren. Jeg syns vi mangler en spiller ved SIDEN AV Jabbie på midten i dag, derfor trekker jeg etter denne kampen en konklusjon som sier at Borges skal ned i midten. Det baserer jeg på at Ruud er for god for alderen til å sitte på en benk. Dessuten syns jeg at Borges ved siden av Jabbie er en vanvittig spennende midtbaneduo. Faktisk tenker jeg at dersom Jabbie får den utviklingen jeg tror han får, så vil denne midtbaneduon være den sterkeste midtbanen i TL i hvertfall neste sesong. Ikke trenger vi å stresse med noe ny spiller for den possisjonen heller. Dersom Ruud/ Tarik skaper lite en kamp er det ikke værre enn å sette inn på Elvestad og flytte opp Borges for å se om det løser noe.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Konkurranse om plassene er nøkkelordene her.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Jeg skjønner det, men i en anstrengt økonomisk situasjon er det i mine øyne viktigere å få finne en spiller som kan gå rett inn i en start 11'er. Dessuten burde Thomassen ha såppass med ambisjoner at han ikke trenger konkurranse for å prestere. Presterer han dårlig er det bare å sette Askar der for å bevise at vi har mange strenger å spille på og at han ikke har klippekort!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av solano2

Jeg skjønner det, men i en anstrengt økonomisk situasjon er det i mine øyne viktigere å få finne en spiller som kan gå rett inn i en start 11'er. Dessuten burde Thomassen ha såppass med ambisjoner at han ikke trenger konkurranse for å prestere. Presterer han dårlig er det bare å sette Askar der for å bevise at vi har mange strenger å spille på og at han ikke har klippekort!

Ingen blir vel overrasket hvis Thomassen mister ganske mange kamper pga. skader også neste sesong. Det hører også med i vurderingen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Ingen blir vel overrasket hvis Thomassen mister ganske mange kamper pga. skader også neste sesong. Det hører også med i vurderingen.

Jada, jeg er helt enig i at ideelt sett skulle vi fått inn en venstreback da det er en utsatt posisjon. Jeg mener bare at FFK ikke bør  strekke seg etter å komme langt over streken, og at alt over er bonus (Selvfølgelig er ambisjonene å komme så høyt som mulig). Da viser Jan Tore at han klarer å holde et helt ok nivå dersom Thomassen skal bli skadet. Jeg er også enig i at troppen kanskje er litt tynn når det gjelder spillere med nok kvalitet, allikevel føler jeg ikke at venstrebacken er vanvittig utsatt da flere spillere mestrer posisjonen. I tillegg er det vanskelig å finne gode backer, og det er dumt å dra utenlands dersom målet kun er å finne en utfordrer. Såfall må baktanken være at Thomassen skal flyttes opp i midtbaneleddet, noe jeg tror trenerapparatet har slått fra seg.

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09

Lagt til:

For dem som ikke fikk med seg kampen eller som vil se litt av den igjen.

Her er høydepunktene på FFK-TV.

Hør hva Trond Amundsen synes om kampen her.

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

For et nydelig mål av Ruud Tveter. Klasseavslutning.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til:
Morro at det blir scoret mål i treningskampene,men man kan vel ikke legge for mye i denne kampen da brann var veldig svekka. Alikevell gir det jo selvtilit og trygghet. Så er det deilig og holde nullen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25