Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges til Brann?

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:
Nå har vel ikke jeg sagt at Brann er bedre en FFK, det som er poenget mit er at både klubb og spiller tenker økonomi. Jeg tror helelr ikke at Celso går til Brann. Men jeg tror også at FFK vil ha vise problemer med å fornye kontrakten før seriespill, tror muligens at Celso vil vente og se hva som skjer i vårsesongen både for seg selv og laget. og som tidligere sagt kan han fra det er 6 mnd igjenn av kontraktes forhandle med hvem han vil uten klubbens samtykke..

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Vil forundre meg om Borges forsvinner.

Han var kaptein for FFK i kampen i Tyrkia, og skal ikke se bort fra at han tar den rollen utover resten av sesongen også.

Jeg har også hørt at Borges sa før Tarik ble klar at dersom Tarik signerte, var sjansen stor for at han kom til å forlenge, fordi han gjerne ønsket å spille sammen med Tarik.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av General Gardener

Vil forundre meg om Borges forsvinner.

Han var kaptein for FFK i kampen i Tyrkia, og skal ikke se bort fra at han tar den rollen utover resten av sesongen også.

Jeg har også hørt at Borges sa før Tarik ble klar at dersom Tarik signerte, var sjansen stor for at han kom til å forlenge, fordi han gjerne ønsket å spille sammen med Tarik.

Oh. Får håpe dette stemmer! Men en ting jeg har lurt på en stund, hvordan kjenner egentlig Tarik og Borges hverandre?

De har jo aldri spillt sammen, men alikevel har jeg bl.a. lest Tarik si at han "snakket mye med Lasse, Borges, ..." på spørsmål om hvem han hadde kontakt med når han var i Heerenveen. Det virker på meg som at de er veldig gode venner...

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Tarik har vel vært her i byen og på stadion flere ganger når han var i nederland. Så at han vært innom spiller gruppa og trenninger er vel ikke usansynlig Wink

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25