Borges til Brann?
Vil forundre meg om Borges forsvinner.
Han var kaptein for FFK i kampen i Tyrkia, og skal ikke se bort fra at han tar den rollen utover resten av sesongen også.
Jeg har også hørt at Borges sa før Tarik ble klar at dersom Tarik signerte, var sjansen stor for at han kom til å forlenge, fordi han gjerne ønsket å spille sammen med Tarik.
---------------------------
General Gardener = tidl. Lemmy
Opprinnelig postet av General Gardener
Vil forundre meg om Borges forsvinner.
Han var kaptein for FFK i kampen i Tyrkia, og skal ikke se bort fra at han tar den rollen utover resten av sesongen også.
Jeg har også hørt at Borges sa før Tarik ble klar at dersom Tarik signerte, var sjansen stor for at han kom til å forlenge, fordi han gjerne ønsket å spille sammen med Tarik.
Oh. Får håpe dette stemmer! Men en ting jeg har lurt på en stund, hvordan kjenner egentlig Tarik og Borges hverandre?
De har jo aldri spillt sammen, men alikevel har jeg bl.a. lest Tarik si at han "snakket mye med Lasse, Borges, ..." på spørsmål om hvem han hadde kontakt med når han var i Heerenveen. Det virker på meg som at de er veldig gode venner...
Tarik har vel vært her i byen og på stadion flere ganger når han var i nederland. Så at han vært innom spiller gruppa og trenninger er vel ikke usansynlig 
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25